Jespresso Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Heb er ook al 30 potten opzitten met hem, 24 goals. Heerlijk spelertje hoor. Alleen ff Vidal moeten slachtofferen voor Paulinho, maar zijn vrijwel dezelfde spelers. Ergens deze week Cantona verkopen en mid Vieira halen. Ga dan met Neres en Diatta spits, Atal op CAM. Met slechte gameplay draait Cantona echt een stadsbus met lekke banden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Haha die Cantona omschrijf je heel goed betreft de slechte gameplay. Dit weekend weer is een keertje G1 gehaald. 3 potten over, geen zin om überhaupt elite te proberen. Al dat gezweet tegenwoordig begint al bij de eerste 5 potten. Wel 2 keer op pingels verloren, wat een grap is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 2 uur geleden zei Jespresso: Heb er ook al 30 potten opzitten met hem, 24 goals. Heerlijk spelertje hoor. Alleen ff Vidal moeten slachtofferen voor Paulinho, maar zijn vrijwel dezelfde spelers. Ergens deze week Cantona verkopen en mid Vieira halen. Ga dan met Neres en Diatta spits, Atal op CAM. Met slechte gameplay draait Cantona echt een stadsbus met lekke banden. Heb echt een zwak voor Paulinho. Vorig jaar mijn meest gebruikte speler. Dit jaar zijn player pick gehad, ook aardig wat potten mee gespeeld. https://www.futbin.com/20/player/43786/paulinho Ik speel nu al twee weekenden voor de lol tot 14. Scheelt zoveel agressie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Tot 14 spelen was in eerste instantie ook mijn insteek, maar opeens ging het lopen. Ik heb me toch ook een goaltje gemaakt, poah poah poah. WhatsApp Video 2021-04-10 at 15.22.22.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Paulinho is echt een tank man, leuke speler idd. Scoorde ook per ongeluk met hem, wilde een fakeshot stop doen op 25m van de goal, maar vergat de X in de drukken; bal vloog gigantisch hard de onderhoek in @ReneLeBlancpuik goaltje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 april 2021 Auteur Share Geplaatst 12 april 2021 Ik twijfelde nog tot gisteren om Renato te doen maar Paulinho heeft mij naar goud 3 gekopt. Wat een tank ja. Laat Renato wel zitten. Al kwam ik die vaak tegen dit weekend en was hij wel mega irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Corners bij de eerste paal zijn gegarandeerd een goal met Paulinho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Ik ben die Renato Sanches vaak tegengekomen maar ik vind m niet zo eng als bv die Vidal. Paulinho zie ik vrij weinig voorbij komen. Omdat ik met een Ajacied samen speel zit Neres ondertussen op het bankie en ik moet zeggen, vrij heftig kaartje. Op de flank op de brommer en dan voorzet op Ronaldo, EZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Tot 14 spelen was in eerste instantie ook mijn insteek, maar opeens ging het lopen. Ik heb me toch ook een goaltje gemaakt, poah poah poah. WhatsApp Video 2021-04-10 at 15.22.22.mp4 Is dit op de SNES? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Ghehe, je monitor filmen met je telefoon is vaak geen succes nee klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 (bewerkt) Van de week had ik dit. Was een vrij cruciale en lastige pot ook. https://imgur.com/gallery/EGAf10T?s=wa 12 april 2021 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Oja, die zijn ook super ja. Bij mij duikt mn keeper constant over de bal heen ook zo'n geweldige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 38 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Oja, die zijn ook super ja. Bij mij duikt mn keeper constant over de bal heen ook zo'n geweldige. Keepers staan er ook gewoon voor de vorm joh. Maakt uiteindelijk geen reet uit wie er op doel staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 17 minuten geleden zei Jespresso: Keepers staan er ook gewoon voor de vorm joh. Maakt uiteindelijk geen reet uit wie er op doel staat Klopt inderdaad. Ik heb Edje verkocht en Bijlow er in geknald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Dan moet je wel altijd een reservekeeper op de bank hebben zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 Ik kon het niet meer aan om met Socrates ed te spelen. Cruyff en Desailly daarom verkocht (vooral Desailly heel jammer) en dit ervoor teruggehaald. Zambrotta gratis uit club gedaan, kans op een debiele klote icon is te groot gezien onze vorige icon sbcs. Twijfel alleen nog waar ik Vieira ga spelen. Of ik speel m op CVM/CM en dan Kimmich op de back en Zambrotta CV of ik speel m als CV met Kimmich gewoon op CVM/CM. Even uitproberen deze week. Mooie is ook nog dat ik nog 150k over heb gehouden terwijl toen ik dit team in concept maakte ik niet eens een keeper kon halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 Waarom speel jij en andere mensen met backs en vcm's centraal achterin? (Ben niet zo thuis in wat allemaal goed en slecht is. Dus een oprechte vraag en geen kritiek.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 4 minuten geleden zei NicoHaak: Waarom speel jij en andere mensen met backs en vcm's centraal achterin? (Ben niet zo thuis in wat allemaal goed en slecht is. Dus een oprechte vraag en geen kritiek.) Komt omdat die kaarten uitermate geschikt zijn voor CV. Vieira vind ik één van de engste CVM's in de game. Hij is letterlijk echt een magneet, alles zuigt die naar zich toe. Als je dat dus op CV hebt is dat meer dan perfect. Als je ook op futbin kijkt zie je dat als je hem een shadow kaartje geeft hij net zo goed is op CV als op CVM: Zelfde geldt voor Klaiber en Zambrotta. Klaiber is overigens echt één van de beste CV's in de game. Komt natuurlijk ook omdat die 93 pace heeft, hij wordt er niet zomaar uitgelopen, verder goede body type, redelijk groot en sterk waardoor dat de perfecte kaart is voor CV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei ReneLeBlanc: Komt omdat die kaarten uitermate geschikt zijn voor CV. Vieira vind ik één van de engste CVM's in de game. Hij is letterlijk echt een magneet, alles zuigt die naar zich toe. Als je dat dus op CV hebt is dat meer dan perfect. Als je ook op futbin kijkt zie je dat als je hem een shadow kaartje geeft hij net zo goed is op CV als op CVM: Zelfde geldt voor Klaiber en Zambrotta. Klaiber is overigens echt één van de beste CV's in de game. Komt natuurlijk ook omdat die 93 pace heeft, hij wordt er niet zomaar uitgelopen, verder goede body type, redelijk groot en sterk waardoor dat de perfecte kaart is voor CV. Helder verhaal, tnx Ga zelf Klaiber dan ook eens centraal proberen. Hoop trouwens dat Ten Hag het morgen uit zijn hoofd laat om dat te proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 9 minuten geleden zei NicoHaak: Helder verhaal, tnx Ga zelf Klaiber dan ook eens centraal proberen. Hoop trouwens dat Ten Hag het morgen uit zijn hoofd laat om dat te proberen. Haha, ik hoop voor jullie dat die het überhaupt uit zijn hoofd laat om Klaiber op te stellen, maar dat is mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Haha, ik hoop voor jullie dat die het überhaupt uit zijn hoofd laat om Klaiber op te stellen, maar dat is mijn mening. Ja ben er toch bang voor als Rensch geblesseerd is en Mazraoui denk ik nog niet wedstrijd fit. Maar dan nog liever Timber naar rechstback en dan maar Schuurs of Alvarez centraal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 54 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik kon het niet meer aan om met Socrates ed te spelen. Cruyff en Desailly daarom verkocht (vooral Desailly heel jammer) en dit ervoor teruggehaald. Zambrotta gratis uit club gedaan, kans op een debiele klote icon is te groot gezien onze vorige icon sbcs. Twijfel alleen nog waar ik Vieira ga spelen. Of ik speel m op CVM/CM en dan Kimmich op de back en Zambrotta CV of ik speel m als CV met Kimmich gewoon op CVM/CM. Even uitproberen deze week. Mooie is ook nog dat ik nog 150k over heb gehouden terwijl toen ik dit team in concept maakte ik niet eens een keeper kon halen. Holy fuck. Wat een team. Die Atal heb ik deze WL vaak genoeg uitgescholden. Heb niet heel veel CV's uitgeprobeerd dit jaar maar die Klaiber blijft by far de beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 Ja ik ben heel benieuwd naar die Atal, same voor PIM Kaka en R10. Heb vorig jaar R10 wel gehad maar dan de mid versie, deze kaart lijkt me echt een monster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 Credit card getrokken of gewoon heel lucky? Jezus zeg Atalis echt gestoord, kan ik je alvast vertellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 4 minuten geleden zei Jespresso: Credit card getrokken of gewoon heel lucky? Jezus zeg Atalis echt gestoord, kan ik je alvast vertellen Heel lucky. CR7, Bruno Fernandes en Kimmich zijn allen untradable. En vanaf begin van FIFA getrade, had een winst van 25+ mil. Nu door de sell van Johan is het wel wat achteruit gegaan, maar nog steeds 20+ miljoen transferwinst, beetje slim kopen en verkopen en je komt een heel end. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten