Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Heb er ook al 30 potten opzitten met hem, 24 goals. Heerlijk spelertje hoor. Alleen ff Vidal moeten slachtofferen voor Paulinho, maar zijn vrijwel dezelfde spelers.

Ergens deze week Cantona verkopen en mid Vieira halen. Ga dan met Neres en Diatta spits, Atal op CAM. Met slechte gameplay draait Cantona echt een stadsbus met lekke banden.

abd638a3dfe98bac3dcd5bb1c6abe754.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha die Cantona omschrijf je heel goed betreft de slechte gameplay.

Dit weekend weer is een keertje G1 gehaald. 3 potten over, geen zin om überhaupt elite te proberen. Al dat gezweet tegenwoordig begint al bij de eerste 5 potten. ;c Wel 2 keer op pingels verloren, wat een grap is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jespresso:

Heb er ook al 30 potten opzitten met hem, 24 goals. Heerlijk spelertje hoor. Alleen ff Vidal moeten slachtofferen voor Paulinho, maar zijn vrijwel dezelfde spelers.

Ergens deze week Cantona verkopen en mid Vieira halen. Ga dan met Neres en Diatta spits, Atal op CAM. Met slechte gameplay draait Cantona echt een stadsbus met lekke banden.

abd638a3dfe98bac3dcd5bb1c6abe754.jpg

Heb echt een zwak voor Paulinho. Vorig jaar mijn meest gebruikte speler. Dit jaar zijn player pick gehad, ook aardig wat potten mee gespeeld.

https://www.futbin.com/20/player/43786/paulinho

Ik speel nu al twee weekenden voor de lol tot 14. Scheelt zoveel agressie. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben die Renato Sanches vaak tegengekomen maar ik vind m niet zo eng als bv die Vidal. Paulinho zie ik vrij weinig voorbij komen. Omdat ik met een Ajacied samen speel zit Neres ondertussen op het bankie en ik moet zeggen, vrij heftig kaartje. ;c Op de flank op de brommer en dan voorzet op Ronaldo, EZ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.df6fdb2ca5787377afd6997f09c4e996.png
Ik kon het niet meer aan om met Socrates ed te spelen. Cruyff en Desailly daarom verkocht (vooral Desailly heel jammer) en dit ervoor teruggehaald. Zambrotta gratis uit club gedaan, kans op een debiele klote icon is te groot gezien onze vorige icon sbcs. Twijfel alleen nog waar ik Vieira ga spelen. Of ik speel m op CVM/CM en dan Kimmich op de back en Zambrotta CV of ik speel m als CV met Kimmich gewoon op CVM/CM. Even uitproberen deze week. :D Mooie is ook nog dat ik nog 150k over heb gehouden terwijl toen ik dit team in concept maakte ik niet eens een keeper kon halen. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei NicoHaak:

Waarom speel jij en andere mensen met backs en vcm's centraal achterin? (Ben niet zo thuis in wat allemaal goed en slecht is. Dus een oprechte vraag en geen kritiek.)

Komt omdat die kaarten uitermate geschikt zijn voor CV. Vieira vind ik één van de engste CVM's in de game. Hij is letterlijk echt een magneet, alles zuigt die naar zich toe. Als je dat dus op CV hebt is dat meer dan perfect. Als je ook op futbin kijkt zie je dat als je hem een shadow kaartje geeft hij net zo goed is op CV als op CVM:

image.png.a29db730370c046f944a11903714ecad.png

Zelfde geldt voor Klaiber en Zambrotta. Klaiber is overigens echt één van de beste CV's in de game. Komt natuurlijk ook omdat die 93 pace heeft, hij wordt er niet zomaar uitgelopen, verder goede body type, redelijk groot en sterk waardoor dat de perfecte kaart is voor CV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Komt omdat die kaarten uitermate geschikt zijn voor CV. Vieira vind ik één van de engste CVM's in de game. Hij is letterlijk echt een magneet, alles zuigt die naar zich toe. Als je dat dus op CV hebt is dat meer dan perfect. Als je ook op futbin kijkt zie je dat als je hem een shadow kaartje geeft hij net zo goed is op CV als op CVM:

image.png.a29db730370c046f944a11903714ecad.png

Zelfde geldt voor Klaiber en Zambrotta. Klaiber is overigens echt één van de beste CV's in de game. Komt natuurlijk ook omdat die 93 pace heeft, hij wordt er niet zomaar uitgelopen, verder goede body type, redelijk groot en sterk waardoor dat de perfecte kaart is voor CV.

Helder verhaal, tnx :) Ga zelf Klaiber dan ook eens centraal proberen. Hoop trouwens dat Ten Hag het morgen uit zijn hoofd laat om dat te proberen. :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei NicoHaak:

Helder verhaal, tnx :) Ga zelf Klaiber dan ook eens centraal proberen. Hoop trouwens dat Ten Hag het morgen uit zijn hoofd laat om dat te proberen. :cab: 

Haha, ik hoop voor jullie dat die het überhaupt uit zijn hoofd laat om Klaiber op te stellen, maar dat is mijn mening. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Haha, ik hoop voor jullie dat die het überhaupt uit zijn hoofd laat om Klaiber op te stellen, maar dat is mijn mening. ;c 

:D Ja ben er toch bang voor als Rensch geblesseerd is en Mazraoui denk ik nog niet wedstrijd fit. Maar dan nog liever Timber naar rechstback en dan maar Schuurs of Alvarez centraal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.df6fdb2ca5787377afd6997f09c4e996.png
Ik kon het niet meer aan om met Socrates ed te spelen. Cruyff en Desailly daarom verkocht (vooral Desailly heel jammer) en dit ervoor teruggehaald. Zambrotta gratis uit club gedaan, kans op een debiele klote icon is te groot gezien onze vorige icon sbcs. Twijfel alleen nog waar ik Vieira ga spelen. Of ik speel m op CVM/CM en dan Kimmich op de back en Zambrotta CV of ik speel m als CV met Kimmich gewoon op CVM/CM. Even uitproberen deze week. :D Mooie is ook nog dat ik nog 150k over heb gehouden terwijl toen ik dit team in concept maakte ik niet eens een keeper kon halen. ;c 

Holy fuck. Wat een team. :< Die Atal heb ik deze WL vaak genoeg uitgescholden. 

Heb niet heel veel CV's uitgeprobeerd dit jaar maar die Klaiber blijft by far de beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jespresso:

Credit card getrokken of gewoon heel lucky? Jezus zeg :-D

Atalis echt gestoord, kan ik je alvast vertellen

Heel lucky. CR7, Bruno Fernandes en Kimmich zijn allen untradable. ;c 

En vanaf begin van FIFA getrade, had een winst van 25+ mil. Nu door de sell van Johan is het wel wat achteruit gegaan, maar nog steeds 20+ miljoen transferwinst, beetje slim kopen en verkopen en je komt een heel end. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites