Gert Geplaatst 29 maart 2021 Share Geplaatst 29 maart 2021 47 minuten geleden zei Thierryvane: Die packweight bij gratis packs van EA. Kreeg een Ultimate Pack: hoogste 81 rated. Dan is het dus wachten op Fransie Bauer hoor. Ik kreeg een 83 rated als beste. Ook al niet zo best.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2021 Vanavond begonnen met swaps. Ik kan nog de 25x81 en Deco moments (9 tokens) halen of een standaard/mid icon (8 tokens) of mid icon pack (9 tokens). Maar gekozen voor optie 1. En toen zag ik; win 15x in WL De eerste 2 tokens voor de 25x81 heb ik vrijgespeeld door BPL en Calcio A te behalen. Golden goal 100% dus was snel klaar met 20 potjes. Kreeg Neuer, David Silva, Donnarumma en pjanic eruit. Kan slechter. Voor de SB tokens kun je weer combi’s maken: Argentijnen met zilveren spelers en Braziliaanse UCL kaartjes (die zijn wel vrij duur). En 15 potten rivals 1 goaltje met een FO speler is te doen. Ga nog ff kijken of ik aan de WL ga beginnen. Deco is denk ik puur sbc fodder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Ik ga gewoon weer voor een icon packie. Speel amper meer en na Deco, Shearer en Keane kan het haast niet slechter. Denk je dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 11 minuten geleden zei Thierryvane: Ik ga gewoon weer voor een icon packie. Speel amper meer en na Deco, Shearer en Keane kan het haast niet slechter. Denk je dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 24 minuten geleden zei Arsène: Pipo sluit keurig aan bij mijn packluck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 Oeh, dit topic even over het hoofd gezien. Wat zijn een beetje de rangen die mensen hier halen? Beste score bij mij tot nu is 23-3 om vervolgens gewoon lekker E2 te choken. Zal mijn team nog wel delen, maar denk niet dat veel mensen daar heel blij mee zijn om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 Lekker man ouwe Elite Strijder. Heb ook één keer Elite gehaald dit jaar, verder altijd 20 winst. Packs zijn dan ook beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Lekker man ouwe Elite Strijder. Heb ook één keer Elite gehaald dit jaar, verder altijd 20 winst. Packs zijn dan ook beter. Ja ik dit jaar stuk of 4 keer, voor de eerste keer stuk of 8 keer gechoked. Ben ook gewoon enorm slecht in mijn potten verdelen over het weekend. Vaak zat dat ik er op zondag even 20 achter elkaar zit te rammen. Hier onder mijn veel te illegale team. Alles met een vinkje untradable Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 Gedraag je? Geef is wat packluck aan mij. Aardig wat euro's ingepompt of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 1 minuut geleden zei Thierryvane: Gedraag je? Geef is wat packluck aan mij. Aardig wat euro's ingepompt of niet? Haha. Nou dat valt echt hartstikke mee. Speel samen met een vriend maar de packluck die wij hebben gehad is absurd. Ik heb volgens mij al 4/5 icons gepackt waarvan 3 tradable. Mbappe 3 keer gepackt, twee keer tradable. Neymar al 2 keer tradable. Ronaldo Kimmich en Fernandes allemaal uit SBC'tjes. Keihard getrade, hebben transferprofit van zo'n 30 miljoen ofzo en daar al die cono's van gekocht. Als we alles verkopen hebben we zo'n 15 miljoen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 25 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha. Nou dat valt echt hartstikke mee. Speel samen met een vriend maar de packluck die wij hebben gehad is absurd. Ik heb volgens mij al 4/5 icons gepackt waarvan 3 tradable. Mbappe 3 keer gepackt, twee keer tradable. Neymar al 2 keer tradable. Ronaldo Kimmich en Fernandes allemaal uit SBC'tjes. Keihard getrade, hebben transferprofit van zo'n 30 miljoen ofzo en daar al die cono's van gekocht. Als we alles verkopen hebben we zo'n 15 miljoen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ja ik dit jaar stuk of 4 keer, voor de eerste keer stuk of 8 keer gechoked. Ben ook gewoon enorm slecht in mijn potten verdelen over het weekend. Vaak zat dat ik er op zondag even 20 achter elkaar zit te rammen. Hier onder mijn veel te illegale team. Alles met een vinkje untradable Lekker team zeg. Ik speel geen WL, alleen een beetje de objectives. Nieuwe silver stars uit Brazilië zijn wel tof. 2 uurtjes over gedaan en binnen. Zit te wachten op een ‘grote’ icon sbc. Mijn a team. B team is Nederlands/eredivisie. Switch ingame Bender voor Zambrotta. 31 maart 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 Die icon SBC's hebben jou geen windeieren gelegd in ieder geval. Mooi teampje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 Nieuwe meta is zeker met backs in het centrum spelen? Heb ik even gemist. Echt iedereen doet dat nu online. Op zich ook wel logisch, wendbaarder, sneller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2021 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Die icon SBC's hebben jou geen windeieren gelegd in ieder geval. Mooi teampje hoor. Vd Sar is tradable. Puskas kreeg ik uit een zeldzaam elektrum pack tijdens TOTY. Kenny uit die icon pick. En Hristo deze week uit die prime pack. Met name met Puskas zeer blij, nieuwe icon dus sowieso tof om die kunnen gebruiken. Ook schweinsteiger gehad (ergens in november/december) maar die heb ik ingeleverd voor Zambrotta. Statische hark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 april 2021 Share Geplaatst 1 april 2021 17 uur geleden zei Vitesse88: Vd Sar is tradable. Puskas kreeg ik uit een zeldzaam elektrum pack tijdens TOTY. Kenny uit die icon pick. En Hristo deze week uit die prime pack. Met name met Puskas zeer blij, nieuwe icon dus sowieso tof om die kunnen gebruiken. Ook schweinsteiger gehad (ergens in november/december) maar die heb ik ingeleverd voor Zambrotta. Statische hark Oh ik heb bijna alles al geprobeerd. Puskas mid, Cantona baby tm prime, Eto mid en prime, alle Cruyffs behalve de baby, mid en prime R9. Upgrades die ik nog wil doen is uiteraard baby Hristo en prime Desailly naar PIM Desailly. Desailly is voor mij de beste CV, heb Maldini gehad, TOTY van Dijk, TOTY Ramos maar niemand komt ook maar dichtbij Desailly voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 april 2021 Share Geplaatst 1 april 2021 Kijken of ik zo een IF Kudusje voor een zacht prijsje op kan pikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 april 2021 Auteur Share Geplaatst 1 april 2021 Die nieuwe Mandanda objective, echt heerlijk om gespeeld te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 Past echt perfect in mijn team dus ook maar doen. Die objectives zijn tenminste nog leuk. Dit weekend weer wat WL spelen. 15 wins halen en dan een icon packie. #biddenvoorvaderland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 april 2021 Auteur Share Geplaatst 4 april 2021 Gisterenavond mbappe gepacht uit een geslaagde 125k pack. 490k, best lekker. Ook een untradable IF Dembele gepackt. Ik heb nog de 25x83, ga die vandaag of morgen openen. Twijfel over Renato Sanchez, Castro was er niet heel erg over te spreken. Vanavond Bailly (Utd) en dinsdag een Nederlander. Hopelijk Frenkie of de ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Op 4-4-2021 om 10:44 zei Vitesse88: Gisterenavond mbappe gepacht uit een geslaagde 125k pack. 490k, best lekker. Ook een untradable IF Dembele gepackt. Ik heb nog de 25x83, ga die vandaag of morgen openen. Twijfel over Renato Sanchez, Castro was er niet heel erg over te spreken. Vanavond Bailly (Utd) en dinsdag een Nederlander. Hopelijk Frenkie of de ligt. Die Nederlander is St. Juste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 april 2021 Auteur Share Geplaatst 5 april 2021 Ja dat denkt de community, weet alleen niet zo goed waarom. Hij had een screen vorig jaar maar zo populair was die niet als bv Frenkie. Naja, beter dan Senesi of Denzel rulebreaker op cv, haha. Denk dat die zo’n 150/200k wordt. Wilde Bailly sbc doen maar die is het niet echt waard. Vandaag 40 pp’s geopend, nul fut bday. Open wat packs (o.a 15k en 25k) en krijg dit bday Bernadeshi en Can Paulinho en Kent gehaald. Verder met alle fodder pomt Gündogan, bday Vidal en schmeichel vrijgespeeld. Laat maar wat nieuwe icon sbc’s komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Ik speel normale seasons nu divisie 5 inmiddels met Dortmund en Bayern. Maar wat zijn Lewantorski en Haaland echt log, statistisch en traag om mee te spelen. Haaland scoor ik af en toe mee maar Lewandowski creer ik zelfs amper kansen mee. Ik heb er veel meer aan als ik met Thorgan Hazard of zelfs Reyna spits speel en bij Bayern met Gnabry als spits en Coman op links en Sane op rechts.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Op 2-4-2021 om 09:30 zei Thierryvane: Past echt perfect in mijn team dus ook maar doen. Die objectives zijn tenminste nog leuk. Dit weekend weer wat WL spelen. 15 wins halen en dan een icon packie. #biddenvoorvaderland We zijn van Deco > Shearer > Keane naar Litmanen gegaan. Haal je dan al die swaps voor. Wat hou ik toch van dit spel en mijn packluck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 ;'( Zat nog te twijfelen maar denk dat ik dan toch maar voor Marcie ga. Dit weekend voor het eerst in 2 weekjes maar weer wat gespeeld, die PL swap gehaald en 4 wedstrijden van de combi Braziliaanse/zilvere spelers. Als ik die haal zit ik op 11 swaps. Dan even kijken wat ik nog kan halen, die Bundesliga en WL laat ik wel schieten denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten