bas2204 Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Dankje nog voor die laatste 10 punten, daarmee schieten we in ieder geval weer terug het linkerrijtje in. @Chimpa proficiat met de overwinning @007mark bedankt voor de organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Dankje nog voor die laatste 10 punten, daarmee schieten we in ieder geval weer terug het linkerrijtje in. @Chimpa proficiat met de overwinning @007mark bedankt voor de organisatieGraag gedaan! Je had echt een sterk liedje te pakken naar mijn smaak. Had ook wel verwacht dat je minimaal top 5 zou halen. Gelukkig toch nog linkerrijtje op de valreep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Uitermate knappe prestatie weer @Chimpa! En @007mark wederom bedankt voor de goede organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Dank voor de strakke organisatie @007mark! Was weer leuk om mee te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 27 juli 2020 16 uur geleden zei Badmuts: Ik kom net op tijd binnenvallen, net nu er een editie is afgelopen Mochten jullie nu denken, wie is deze man en wat komt hij hier doen? De naam is Danny, heb enkele jaren onder de gelijknamige nickname op PCMFocus gezeten (vanwaar ik er dus sommige die hier meedooen al ken), waar ik 2 jaren (succesvol) een soortgelijk concept organiseerde. Kom nu eens hier kijken Nieuwe editie is geopend, dus je kan je inschrijven 12 uur geleden zei komodo25: Gefeliciteerd @Chimpa best aardig nummer alleen net niet voor mij goed genoeg om punten te geven. Vond de lagere punten net wat orgineler of leuker klinken. Nummer 2 is ook geen verkeerd liedje maar echt zo'n 13 in een dozijn. En dus niet mijn ding. Goede organisatie @007mark Zelf tevreden met de 13 stek en dus net linkerrij. Wel benieuwd of het mij nog punten heeft gekost aangezien het een cover was van een "bekend"nummer. Het begin van de editie was ik even bang dat het 10x niets zou worden maar gelukkig waren er toch mensen die het wel kunnen waarderen. Vond dat Ierland nog verrassend hoog eindigde. Denk dat het out-of-the-box-denken nu toch een keer hielp. Vond het zelf meer lachwekkend, maar bon 1 uur geleden zei bas2204: Dankje nog voor die laatste 10 punten, daarmee schieten we in ieder geval weer terug het linkerrijtje in. @Chimpa proficiat met de overwinning @007mark bedankt voor de organisatie 1 uur geleden zei Grote Ree: Graag gedaan! Je had echt een sterk liedje te pakken naar mijn smaak. Had ook wel verwacht dat je minimaal top 5 zou halen. Gelukkig toch nog linkerrijtje op de valreep Mee eens met wat Grote Ree zegt. Vond de Nederlandse inzending vrij goed en had verwacht dat deze hoger zou eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Smaken verschillen gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Nog niet echt tijd gehad om écht te reageren. Maar bij deze iedereen nog bedankt voor de felicitaties. De eerste die zijn titel succesvol verdedigd ben ik niet, maar voor drie overwinningen op rij moet er ook een eerste zijn Nee zonder gekheid, tof dat m´n inzending in de smaak is gevallen bij een groot deel. Leuk ook om te zegevieren met een land dat nog niet eerder heeft gewonnen. Afsluitend ook dikke complimenten aan @007mark. Bijzonder soepele en vlotte editie. Het was wederom weer erg vermakelijk om te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten