007mark Geplaatst 19 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2020 1e zou eventueel leuk zijn. Echter zat ik toch te denken om #27 weer zelf op te pakken. Zit nu toch alleen maar thuis, waardoor ik eigenlijk voldoende tijd. Alle vrijetijdsbestedingrn gaan niet door, dus heb eigenlijk alleen mijn scriptie nog. En is nou niet echt dat ik daar 8 uur per dag mee bezig ben ofzo Zal later vandaag de nieuwe editie online gooien. @Dysproz Jij hebt 1e keuze. Het handigst is als je in ieder geval een land weet, dan kan die gereserveerd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 maart 2020 Share Geplaatst 19 maart 2020 (bewerkt) Top. De eerste optie (enkel stemmen) zou er in principe wel naast kunnen. Vraag me alleen wel af of er écht animo voor is. Als er maar acht mensen de boel beluisteren en stemmen vind ik dat te weinig. Wil dan toch zeker zo'n twintig stemmers. 19 maart 2020 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2020 33 minuten geleden zei Zeus: Top. De eerste optie (enkel stemmen) zou er in principe wel naast kunnen. Vraag me alleen wel af of er écht animo voor is. Als er maar acht mensen de boel beluisteren en stemmen vind ik dat te weinig. Wil dan toch seker zo'n twintig stemmers. zeker. Heb zelf het merendeel al geluisterd, dus count me in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 maart 2020 Share Geplaatst 19 maart 2020 Wow. Tijd om de huisarts te bellen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 maart 2020 Share Geplaatst 19 maart 2020 @007mark ik zal proberen vandaag te kiezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 Toch wel tevreden met de vijfde plaats, al had ik halverwege deze editie op meer gehoopt Zeer terechte winnaar though, luister de nieuw ontdekte muziek nog met zeer hoge regelmaat. Mark bedankt voor de organisatie van zowel deze als de nieuwe editie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten