TheBazzterd Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Aight, net in Favela een Nuke gehaald met een runclass:*):clap: pfff ik blijf een noob die nukeless is:( ik blijf oefenen :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Ik heb er 8 ofzo gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Hehe, ik heb er 10, daarna nooit meer voor gegaan omdat het soms zoooo frustrerend is. Nu speel ik alleen nog maar met predator-harrier-chopper/ac130. Gewoon gaan voor een zo lang mogelijke killstreak:p Gister trouwens een paar potjes Spass-only gespeeld, is wel lachen om te doen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Ja klopt. Ik deed het soms ook met AA-12 maar die heeft zo weinig kogels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Gisteren die 8-ball gehaald, is wel cool.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Hoe krijg je die? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Hoe krijg je die? :) 25x payback met frag-grenades. Ben je wel ff zoet mee dus.:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Ik heb er nu 5. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Hoe hoger ik stijg in levels hoe kutter het spel wordt. Overal zitten mensen te kampen, vallen ze aan in je rug.... pffff. Als ik lvl 30-45 had ik daar bijjn anooit last van en haalde ik supergoede scores, nu LVL 50 en ik haal met moeite k/d 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerrard41 Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Ligt niet aan de mensen, dan ben je zelf gewoon slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Ligt niet aan de mensen, dan ben je zelf gewoon slecht. Een week geleden had ik nog 30/10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Ja Gerrard, laatste tijd is 't soms echt niet meer normaal man :cab:. Btw ff melding aan Ivo en/of Klijn, ik kan ff niet meer meedoen met parties want ik ben nu in Frankrijk en als ik evt 's avonds zou spelen op de PS3 ga ik wat alleen spelen wat die Vinnie19 is hier, gaan we samen 0wn3n man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Straks ff poosje gequickscoped. Zaten Ivo en ik dacht MikaVayrynen bij. Op een gegeven moment joinde allerlei mensen via via. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Dat hadden wij dus gister ook, hoogst irritant is dat xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Mwah ik vond het niet erg. Totdat een aantal gingen hardscopen en hun handgunnetjes met akimbo gingen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Haha, soms is dat wel geniaal. Maar soms is het inderdaad doodirritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 PSN ligt eruit, had net zo'n zin om te codden. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Ja bij mij dus ook, maar Agger zei dat het zo verholpen was, nou zit ik al 2 uur te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Naar Aggerr moet je zowiezo niet luisteren. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 PSN doet het weer jongens!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 en maar klagen dat er voor xbox live gold betaalt moet worden , nou niet door mij. nog nooit last van gehad.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Naar Aggerr moet je zowiezo niet luisteren. :cab: Ik heb toch weer gelijk he :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Weet iemand waar ik cheapass MW2 kan halen? Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 http://www.budgetgaming.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Een combinatie van de allereerste First-Person shooter en van de nieuwste oftewel: Modern Warfare 2(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten