Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Ik speel het nog vaak maar de laatste tijd terug van die campers en noobtubers tegen gekomen in Sabotage. Spijtig want het is mijn lievelingsmode die ik altijd speel.

Klopt ja, daar kom je vaak ook one man army gasten tegen, bijzonder irritant.

Nee ik heb Echo nog niet eens. :-D daarom ook met Spec Ops begonnen.

Heb wel bij een vriend op 2 sterren gehaald, Wetwork meende ik. Gewoon naar het einde toelopen (net zoals in die campaign missie zeg maar) bij dat Helikopter platform. Kunnen ze maar door 1 deur komen. Gewoon steeds claymores daarvoor leggen, zijn ze al wat hp kwijt. Daarna ging ik steeds op het platform liggen met zo'n light machine gun en hij met een Sniper achteer die toren. Zo lukte het prima. Af en toe noobtuben of frags naar ze gooien en het lukt wel.

Op 3 sterren zou dat niet zoveel moeilijker moeten zijn volgens mij.

Hmm ja, moet je dus wel met zijn tweeën doen. Die ene spec ops waarbij je alleen thumper en knife mag gebruiken is echt dodelijk, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag hier nog geen topic en dat kan natuurlijk niet. Wat denken jullie er van? Ik ben zelf niet echt een fan van die halo-achtige shit en vond Black ops 3 persoonlijk echt een heerlijke game omdat die toch nog wel een beetje normaal bleef qua wapens.

Nu zie ik allerlei rare energy wapens en shit voorbij komen, het kan mij niet echt bekoren. Hoewel de MP wel fijn schijnt te spelen en het echte COD gevoel op wekt.

Pluspunten zijn er ook: Terminal is back:) beste map ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er überhaupt de verwachting dat veel mensen dit spel een succes wordt? Hoor en lees van niemand dat ze dit spel de voorkeur geven boven battlefield 1, wat echt weer een meesterwerk is.

Hier misschien niet, maar beta is door sick veel mensen gespeeld toch wel. Imo zag de game er gewoon goed uit. Ze hadden met bo3 een hele goede stap gezet als je het vergelijkt met ghost en advanced warfare en die trend zet zich door. Goede wapens/ lekkere maps, leuke toevoeging door vss versies van wapens toe te voegen. Ik heb een heerlijk weekendje gehad met deze game. Ik geef het absoluut de voorkeur boven bf1, maar dat is persoonlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit spel zal altijd door veel mensen gespeeld blijven worden. Toch is de echte toptijd er wel af. Ik zie veel mensen switchen naar Battlefield of Titanfall 2

Denk dat dat wel mee zal vallen. BO3 was in veel opzichten een veel betere game dan dat ghosts/AW dat was. Ik ervaar tenminste dat er super veel gespeeld word, getuige ook views etc. op vids van gasten die cod spelen etc. Twitch en al dat soort shit. Het maakt echt een comeback.

Wat wel super zwak is, zijn al die zogenaamde COD-fanboys die allemaal alleen maar terug willen naar vroeger, dat die zo lopen te bashen op alles. Maten van mij ook, zeuren dat het net HALO is oa. Ik zou zeggen speel de game en kom dan terug Ik heb die remastered version gezien, kun je net zo goed gewoon de originele versie op starten. Helemaal geen kut aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog 2 nachies en dan is die er eindelijk. Weekend vrouw aant wark, dus mooi knallen. Wel de normale versie besteld, aangezien die remastered versie dikke poep uitziet. Kan ik net zo goed mw2 zelf weer opstarten.

Remastered versie is COD4, niet MW2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Kokkie'] Dit is geen Black Ops 3 [/QUOTE] Dat is het qua bewegingsmechanisme dus absoluut wel. Hele zondagavond lopen knallen met paar man. Heerlijk joh. Lvl 25 nu hier. Je moet wel zorgen dat je snel sillencer en ghost krijgt, zijn zwaar overpowered en iedereen schijnt ze ge gebruiken. Heerlijke game man. @Mathi ja ik weet dat het cod4 is. Ging iets te snel denk ik.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen paar dagen in bezit op PC, nog bezig met SP, geen MP aangeraakt nog;D Op zombies na dan :P Sinds jaren weer een CoD gekocht.

SP heb ik nu 1x aangeraakt, servers lagen er toen uit:P maar ziet er goed uit. Multiplayer speel ik echt helemaal kapot. Al 1x prestige gehaald en nu weer lvl 35 ofzo. Paar super fijne wapens zitten er ook in. Levels zijn bijna allemaal super, behalve 1/2 die ik echt poep vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is het online game begonnen met Modern Warfare maar ik vertik het ok 90 euro voor dat nieuwe spel te betalen. Heb hem nu voor 50 euro binnen en dan puur om met oude maten die Modern Warfare te spelen. Ik hou gewoon niet van dat Wall sliden en 50 meter de lucht in vliegen met jetpack. Ik hou niet van overdreven veel keuzes van Guns met gadget waar je een draaiboek bij moet hebben. Ik vond de oude Search and Destroy regel verre weg het tofst en kijk ernaar dat weer te gaan spelen. Cod vind ik altijd een tof spel als je s avonds een uurtje over hebt even lekker snel knallen. Voor een uitgebreide avond vind ik Battlefield erg tof en sowieso de afwisseling qua keuze voor voertuigen etc. Ik doe nooit mee met een discussie welke beter is omdat ze in mijn ogen niet te vergelijken zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is het online game begonnen met Modern Warfare maar ik vertik het ok 90 euro voor dat nieuwe spel te betalen. Heb hem nu voor 50 euro binnen en dan puur om met oude maten die Modern Warfare te spelen. Ik hou gewoon niet van dat Wall sliden en 50 meter de lucht in vliegen met jetpack. Ik hou niet van overdreven veel keuzes van Guns met gadget waar je een draaiboek bij moet hebben. Ik vond de oude Search and Destroy regel verre weg het tofst en kijk ernaar dat weer te gaan spelen. Cod vind ik altijd een tof spel als je s avonds een uurtje over hebt even lekker snel knallen. Voor een uitgebreide avond vind ik Battlefield erg tof en sowieso de afwisseling qua keuze voor voertuigen etc. Ik doe nooit mee met een discussie welke beter is omdat ze in mijn ogen niet te vergelijken zijn.

het is inderdaad maar net wat je wil. Ik ben blij dat ik niet de versie met modern warfare heb gekocht, wat een aanfluiting is dat zeg. Juist het gunsysteem zorgt nu voor een extra demensie. Maar goed het is inderdaad net wat voor smaak je hebt.

Wel word ik strontchagrijnig van al die gasten die de game al sinds modern warfare niet meer aangeraakt hebben die nog steeds lopen te zeiken over COD. Die moeten eerste eens 20 potjes infinite warfare gaan spelen en dan zullen ze erachter komen dat het echt zon minne game niet is. Beetje hetzelfde gezeik als eerder met WOW. Iedereen die het niet speelde vond het een kutspel, maar zodra je daar 10+ uren aan besteed had was je verkocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites