KN Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Achja; heb je ook maar één AZ'er zien happen? Ik kan me er niet zo druk om maken eigenlijk.. Er zijn er nogal weinig hier dus ik denk dat het daar aan ligt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 En dat moet je in het AZ topic plaatsen ;e? Jah ik wil toch weten wat AZ supporters erover denken? Achja; heb je ook maar één AZ'er zien happen? Ik kan me er niet zo druk om maken eigenlijk.. Ik wou eigenlijk jou mening horen maar jah jij vind dat ook provoceren ik ben gewoon benieuwd wat jij ervan vind dat hij weggedaan is door de club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 december 2010 Auteur Share Geplaatst 26 december 2010 Ik vind het geen provoceren hoor, maak je niet ongerust. Forum »»»» mening, ofzo. Maar dan anders. Nee, prima voetballer, maar ik had als AZ-bestuur hetzelfde gedaan. Hoe groot is nou de kans dat je na een hartaanval alsnog de top bereikt in de voetbalwereld... Jammer; meer niet. Ik gun hem het beste allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Oke maar tegenwoordig heb je die kastjes en AZ had waarschijnlijk geen vertrouwen mee in die jongen en deden ze hem weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Toch jammer van het AZ bestuur om hem weg te doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Ach bijna iedere andere club had hetzelfde gedaan. Dit kun je het bestuur van AZ ook niet aanrekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
japs Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 You lose some you win some... Bij Lens is het bijvoorbeeld andersom gegaan. Ach, blijkbaar viel hij toen niet genoeg op bij AZ om het risico te nemen dat hij (na een hartaanval) terug op het niveau zou komen dat hij ooit had. Aangezien zij alleen op prestaties in het nu kunnen oordelen vind ik het (over het algemeen) te makkelijk om te stellen dat het een blunder is van de jeugdopleiding als een speler na het wegsturen toch succesvol wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Kijk maar naar Bastos. Was helemaal niks. Niet eens Jupiler League waardig. En is nu linksback van het nationale elftal van Brazilië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Jah maar Bastos was niet weggestuurd omdat hij een hartaanval kreeg hij werd weggestuurd omdat hij te slecht bevonden werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Sowieso zijn ze erg hard bij AZ, een vriend van me had zijn enkelbanden gescheurd toen hij in de D1 daar zat. Mocht gelijk vertrekken. Nu is hij 1 van de betere bij Hollandia A1 maar ik denk dat hij makkelijk met de eredivisie mee had gekund als ze hem gewoon hadden gehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 31 december 2010 Share Geplaatst 31 december 2010 Als dat zo is verdienen ze echt een dikke ;e, en ze leren daar ook nog Ajax haten dus ja... "zieke club". Als het allemaal zo is. Hoe kom je daarbij, als ik vragen mag? Bij mijn weten is dit niet aan de orde... Of bedoel je dat een jaar of wat geleden aan wat jeugdspelers werd verteld dat ze misschien beter niet met hun ajax-tas en/of -trainingspak op de training konden komen? Overigens vind ik het niet zo netjes van AZ om zo'n jongen te laten vallen. Je had hem op z'n minst een kans kunnen geven zich opnieuw te bewijzen. Dit beleid is volgens mij de laatste jaren wel wat verbeterd, wat menselijker en warmer geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 januari 2011 Share Geplaatst 1 januari 2011 Ebecilio: 'AZ heeft me nooit laten testen, het was meteen: wegwezen' Lorenzo Ebecilio is voorzichtig op weg om een basisplaats vast te houden bij Ajax. De negentienjarige vleugelspeler mocht eerder deze maand debuteren met een basisplaats tegen Vitesse; anderhalve week later gunde Frank de Boer hem ook negentig minuten tegen AZ. Bij die laatste club speelde Ebecilio in de jeugd, maar hij bewaart geen goede herinneringen aan ze. Ebecilio kreeg op zijn veertiende bij de tandarts een hartstilstand en vreesde nooit meer te kunnen voetballen. De artsen vertelden hem dat hij daar serieus rekening mee moest houden. “Dat is een vreselijk gevoelâ€, aldus Ebecilio. “Maar ik zette de knop meteen om in mijn hoofd. Ik wilde niet denken in negatieve scenario's, ik prentte mezelf in dat het goed zou komen. En na twee maanden rustig aandoen mocht ik weer trainen. Dat was een heerlijk moment.†Pijnlijk genoeg voor de vleugelspeler durfde AZ echter geen risico's meer met hem te nemen. “Dat is natuurlijk hun keuze, maar de manier waarop het gebeurde zat me dwars. Ze hebben me nooit laten testen in het ziekenhuis, het was meteen: wegwezen. Ik kreeg van AZ te horen dat ik met hartklachten niet door de medische keuring zou komen en dat was hetâ€, aldus Ebecilio in Voetbal International. “Ze waren altijd positief tegen me. En opeens was ik weinig meer waard voor AZ. Zonder me medisch te laten onderzoeken. Ik ben teruggegaan naar Hollandia.†Later deed zich de kans voor aan te sluiten bij de jeugdopleiding van provinciegenoot Ajax. “Toen ze bij AZ hoorden dat ik naar Ajax zou gaan, hebben ze alsnog geprobeerd om me terug te halen. Tja... Na wat er was gebeurd, was dat geen optie meer voor mij. Sindsdien wil ik koste wat het kost winnen van AZâ€, aldus Ebecilio. Dit zegt hij er zelf over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Wat een k*twedstrijd weer zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2011 Tóth aanvoerder bij VVV, klappertjes uit de kast getrokken en een lekkere koude avond. Ik zeg een nulletje of 3 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2011 Hop, en dat is de 1 - 0. Sigþórsson :love: en twee, nog een keer Sigþórsson :love: Heerlijke assist van Martens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Ja Fantasy ik zag het ook Sjonge jonge wat een perfecte assist. En in die Sigthorsson zie ik toch een leuk talentje. Hij is pas 20 jaar. De titel van het jaar , van het jaar , van het jaar. De titel van het jaar die gaat gewoon naar Alkmaar. De joden , de joden , de joden hebben niks. Behalve , Behalve eeeeeeen pannekoekenmix. op de melodie van 'de zak van sinterklaas' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Hoezo De Joden hebben niks? Alsof wij de enige concurrent voor de titel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 3-0!!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2011 Bartho, dat lied komt uit 2008.. :-D En Sigþórsson :love: 3 - 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Hoezo De Joden hebben niks? Alsof wij de enige concurrent voor de titel zijn. Dit liedje is gemaakt na het kampioenschap van AZ. Toen ajax behalve concurent ook de voornaamste rivaal is. Voor de supporters van AZ is dat de wedstrijd van het jaar. Wat je ook zag bij FC Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Sigthorsson _O_ De 2-0 en 3-0 waren wel lekkere goaltjes hoor! Stewart, ga es ff snel dat contract verlengen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 zozo die commentator : timisela staat op 5 meter te dekken:d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Dit liedje is gemaakt na het kampioenschap van AZ. Toen ajax behalve concurent ook de voornaamste rivaal is. Voor de supporters van AZ is dat de wedstrijd van het jaar. Wat je ook zag bij FC Utrecht. Ok, dan snap ik het. Vooral omdat jullie nu tegen VVV spelen vond ik het nogal vreemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Vooralsnog staan die 'joden' nog gewoon boven AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2011 En dat zal wel zo blijven ook denk ik hoor Luke. AZ moet gewoon top 5 proberen te eindigen, dan is iedereen blij. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten