Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

En dat moet je in het AZ topic plaatsen ;e?

Jah ik wil toch weten wat AZ supporters erover denken?

Achja; heb je ook maar één AZ'er zien happen? Ik kan me er niet zo druk om maken eigenlijk..

Ik wou eigenlijk jou mening horen maar jah jij vind dat ook provoceren ik ben gewoon benieuwd wat jij ervan vind dat hij weggedaan is door de club?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het geen provoceren hoor, maak je niet ongerust. Forum »»»» mening, ofzo. Maar dan anders.

Nee, prima voetballer, maar ik had als AZ-bestuur hetzelfde gedaan. Hoe groot is nou de kans dat je na een hartaanval alsnog de top bereikt in de voetbalwereld... Jammer; meer niet. Ik gun hem het beste allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

You lose some you win some... Bij Lens is het bijvoorbeeld andersom gegaan.

Ach, blijkbaar viel hij toen niet genoeg op bij AZ om het risico te nemen dat hij (na een hartaanval) terug op het niveau zou komen dat hij ooit had. Aangezien zij alleen op prestaties in het nu kunnen oordelen vind ik het (over het algemeen) te makkelijk om te stellen dat het een blunder is van de jeugdopleiding als een speler na het wegsturen toch succesvol wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dat zo is verdienen ze echt een dikke ;e, en ze leren daar ook nog Ajax haten dus ja... "zieke club". Als het allemaal zo is.

Hoe kom je daarbij, als ik vragen mag? Bij mijn weten is dit niet aan de orde... Of bedoel je dat een jaar of wat geleden aan wat jeugdspelers werd verteld dat ze misschien beter niet met hun ajax-tas en/of -trainingspak op de training konden komen?

Overigens vind ik het niet zo netjes van AZ om zo'n jongen te laten vallen. Je had hem op z'n minst een kans kunnen geven zich opnieuw te bewijzen. Dit beleid is volgens mij de laatste jaren wel wat verbeterd, wat menselijker en warmer geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ebecilio: 'AZ heeft me nooit laten testen, het was meteen: wegwezen'

Lorenzo Ebecilio is voorzichtig op weg om een basisplaats vast te houden bij Ajax. De negentienjarige vleugelspeler mocht eerder deze maand debuteren met een basisplaats tegen Vitesse; anderhalve week later gunde Frank de Boer hem ook negentig minuten tegen AZ. Bij die laatste club speelde Ebecilio in de jeugd, maar hij bewaart geen goede herinneringen aan ze.

Ebecilio kreeg op zijn veertiende bij de tandarts een hartstilstand en vreesde nooit meer te kunnen voetballen. De artsen vertelden hem dat hij daar serieus rekening mee moest houden. “Dat is een vreselijk gevoelâ€, aldus Ebecilio. “Maar ik zette de knop meteen om in mijn hoofd. Ik wilde niet denken in negatieve scenario's, ik prentte mezelf in dat het goed zou komen. En na twee maanden rustig aandoen mocht ik weer trainen. Dat was een heerlijk moment.â€

Pijnlijk genoeg voor de vleugelspeler durfde AZ echter geen risico's meer met hem te nemen. “Dat is natuurlijk hun keuze, maar de manier waarop het gebeurde zat me dwars. Ze hebben me nooit laten testen in het ziekenhuis, het was meteen: wegwezen. Ik kreeg van AZ te horen dat ik met hartklachten niet door de medische keuring zou komen en dat was hetâ€, aldus Ebecilio in Voetbal International. “Ze waren altijd positief tegen me. En opeens was ik weinig meer waard voor AZ. Zonder me medisch te laten onderzoeken. Ik ben teruggegaan naar Hollandia.â€

Later deed zich de kans voor aan te sluiten bij de jeugdopleiding van provinciegenoot Ajax. “Toen ze bij AZ hoorden dat ik naar Ajax zou gaan, hebben ze alsnog geprobeerd om me terug te halen. Tja... Na wat er was gebeurd, was dat geen optie meer voor mij. Sindsdien wil ik koste wat het kost winnen van AZâ€, aldus Ebecilio.

Dit zegt hij er zelf over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Fantasy ik zag het ook

Sjonge jonge wat een perfecte assist.

En in die Sigthorsson zie ik toch een leuk talentje.

Hij is pas 20 jaar.

De titel van het jaar , van het jaar , van het jaar.

De titel van het jaar die gaat gewoon naar Alkmaar.

De joden , de joden , de joden hebben niks.

Behalve , Behalve eeeeeeen pannekoekenmix.

op de melodie van 'de zak van sinterklaas'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit liedje is gemaakt na het kampioenschap van AZ.

Toen ajax behalve concurent ook de voornaamste rivaal is.

Voor de supporters van AZ is dat de wedstrijd van het jaar.

Wat je ook zag bij FC Utrecht.

Ok, dan snap ik het. Vooral omdat jullie nu tegen VVV spelen vond ik het nogal vreemd

Link naar opmerking
Deel via andere websites