Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Iemand enig idee waarom de Quick-logootjes op de borst op de shirts afgeplakt zijn?

EDIT: Wat een onwijze schopploeg dat sheriff, scheidsrechter staat erbij en kijkt ernaar. Belachelijk. En waarom nou niet es Falkenburg én Jonathas erin, haal dan Wernbloom of Elm eruit. Soms vraag ik me af of Verbeek wel weet waar hij mee bezig is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feit blijft dat de selectie van AZ onthutsend zwak is. Absoluut geen/tot weinig bepalende spelers.

Falkenburg heeft zeker potentie om een bepalende speler te zijn, maar dan moet hij wel op de goede positie opgesteld worden. En als straks Romero weer in het doel staat (:pray:) heb je ook alweer persoonlijkheid erbij. De selectie op zich is helemaal zo slecht niet en doet mijns inziens niks onder voor Utrecht of Heerenveen, probleem is gewoon dat door het ontbreken van een spits het combinatiespel geen eindpunt heeft; er blijft eindeloos en doelloos gecombineerd worden. Hierdoor wordt er niet gescoord en dat zorgt voor een hoop onzekerheid bij een jonge selectie. Daar falen denk ik de aanvoerders, Schaars en Jaliens, zij moeten opstaan en de groep op sleeptouw nemen. Onthutsend zwak is AZ sowieso niet, het veldspel is redelijk tot goed geweest, op Excelsior-thuis en de tweede helft van vanavond na, maar het goede veldspel vindt geen eindpunt omdat Verbeek pertinent weigert een spits op te stellen. Ik hoop dat het niet weer een seizoen duurt voordat hij dat inziet, zoals eerder met Van Gaal het geval was. De tijd zal het leren. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komen jullie goed weg, het was nog heel close.

En die spreekkoren was allemaal een beetje overdreven, ik hoorde namelijk niks. :cab:

Net pas de samenvatting gezien, voor zover je het op die paar minuten kan beoordelen was het niet best nee. Maar in deze vorm is elke overwinning meegenomen, dus maar niet teveel over nadenken en gewoon doorgaan. Volgende ronde FC Eindhoven thuis, dat moet ook te doen zijn hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opstelling AZ: Romero; Marcellis, Moisander, Moreno, Klavan; Wernbloom, Elm, Schaars; Sigthórsson, Jonathas, Gudmundsson

Wissels AZ: Didulica, Jaliens, Viergever, Falkenburg, Maher, Van der Velden, Holman

Schaars :doh: hopelijk speelt ie vandaag wel goed, en anders mag Falkenburg of Maher wel eens een kans krijgen centraal op het middenveld. Sigþórsson - Jonathas - Guðmundsson vind ik dan wel weer tof. Verbeek houdt hier aan vast, prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die aanval van AZ nu ook wel tof. Broertje van CM-legende Andri Sigthorsson en het grootste talent van IJsland op de flanken en dan Jonathas voor de goals. Allemaal 20 jaar oud ofzo en vol energie. Qua niveau laat het te wensen over, maar het is leuk om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schaars staat open voor winters vertrek uit Alkmaar

Maandag, 11 oktober 2010 om 20:38

De kans bestaat dat Stijn Schaars in de winterstop vertrekt bij AZ. Dat laat de middenvelder zelf weten aan NUsport. Het contract van de 26-jarige middenvelder, die in 2005 werd overgenomen van Vitesse, loopt door tot medio 2012. Schaars geeft aan dat hij niet onwelwillend tegen een tussentijds vertrek aankijkt.

/

“Afgelopen zomer heb ik al duidelijk uitgesproken dat ik openstond voor een transfer. Er was wel wat interesse, maar die heeft zich niet doorgezetâ€, vertelt Schaars. “Het is niet mijn intentie om mijn contract te verlengen, ook omdat de financiële huishouding van AZ omlaag moet. En ik ben toch een dure jongen voor de club. Het is beter dat onze wegen zich straks scheiden.â€

“Komt er in de winterstop iets voorbij, dan sta ik daarvoor openâ€, vervolgt de twaalfvoudig international. “En anders zal er in de zomer wel iets gebeuren. Dan denk ik allereerst aan een transfer naar het buitenland, want in Nederland zijn alleen Ajax en PSV voor mij nog interessant.†Karel Jansen, zaakwaarnemer van Schaars, zegt dat zijn cliënt door meerdere clubs in het buitenland wordt gevolgd.

“Afgelopen zomer kon hij al weg, maar de clubs die zich toen meldden pasten niet in zijn plaatje. Andere clubs hadden interesse, maar moesten eerst spelers verkopen. Van enkele van hen weet ik dat ze Stijn zijn blijven volgen. De kans bestaat dan ook dat hij in de winterstop vertrekt, al is er op dit moment nog geen concrete interesse in hem."

Strik er om en weg er mee.
Link naar opmerking
Deel via andere websites