Daanpsv10 Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Haha die goal :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asaw Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Haha, wat een briljante blunder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Iemand enig idee waarom de Quick-logootjes op de borst op de shirts afgeplakt zijn? EDIT: Wat een onwijze schopploeg dat sheriff, scheidsrechter staat erbij en kijkt ernaar. Belachelijk. En waarom nou niet es Falkenburg én Jonathas erin, haal dan Wernbloom of Elm eruit. Soms vraag ik me af of Verbeek wel weet waar hij mee bezig is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 AZ speelt erg zwak hoor. Met die 2-1 van nu mogen ze erg tevreden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Feit blijft dat de selectie van AZ onthutsend zwak is. Absoluut geen/tot weinig bepalende spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Feit blijft dat de selectie van AZ onthutsend zwak is. Absoluut geen/tot weinig bepalende spelers. Falkenburg heeft zeker potentie om een bepalende speler te zijn, maar dan moet hij wel op de goede positie opgesteld worden. En als straks Romero weer in het doel staat (:pray:) heb je ook alweer persoonlijkheid erbij. De selectie op zich is helemaal zo slecht niet en doet mijns inziens niks onder voor Utrecht of Heerenveen, probleem is gewoon dat door het ontbreken van een spits het combinatiespel geen eindpunt heeft; er blijft eindeloos en doelloos gecombineerd worden. Hierdoor wordt er niet gescoord en dat zorgt voor een hoop onzekerheid bij een jonge selectie. Daar falen denk ik de aanvoerders, Schaars en Jaliens, zij moeten opstaan en de groep op sleeptouw nemen. Onthutsend zwak is AZ sowieso niet, het veldspel is redelijk tot goed geweest, op Excelsior-thuis en de tweede helft van vanavond na, maar het goede veldspel vindt geen eindpunt omdat Verbeek pertinent weigert een spits op te stellen. Ik hoop dat het niet weer een seizoen duurt voordat hij dat inziet, zoals eerder met Van Gaal het geval was. De tijd zal het leren. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 22 september 2010 Share Geplaatst 22 september 2010 Het thuispubliek reageert zich af op scheidsrechter Liesveld. Het roept dat zijn moeder een bepaald beroep uitoefent ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 september 2010 Auteur Share Geplaatst 22 september 2010 :-D Wel mooi om te zien dat Guðmundsson weer gescoord heeft :D edit; wtf ineens 2-2 :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 september 2010 Share Geplaatst 23 september 2010 Komen jullie goed weg, het was nog heel close. En die spreekkoren was allemaal een beetje overdreven, ik hoorde namelijk niks. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 23 september 2010 Share Geplaatst 23 september 2010 Komen jullie goed weg, het was nog heel close. En die spreekkoren was allemaal een beetje overdreven, ik hoorde namelijk niks. :cab: Net pas de samenvatting gezien, voor zover je het op die paar minuten kan beoordelen was het niet best nee. Maar in deze vorm is elke overwinning meegenomen, dus maar niet teveel over nadenken en gewoon doorgaan. Volgende ronde FC Eindhoven thuis, dat moet ook te doen zijn hoop ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2010 Opstelling AZ: Romero; Marcellis, Moisander, Moreno, Klavan; Wernbloom, Elm, Schaars; Sigthórsson, Jonathas, Gudmundsson Wissels AZ: Didulica, Jaliens, Viergever, Falkenburg, Maher, Van der Velden, Holman Schaars :doh: hopelijk speelt ie vandaag wel goed, en anders mag Falkenburg of Maher wel eens een kans krijgen centraal op het middenveld. Sigþórsson - Jonathas - Guðmundsson vind ik dan wel weer tof. Verbeek houdt hier aan vast, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2010 Ik heb helaas niet kunnen kijken, maar Sigþórsson en Jonathas :love: Winst is winst zullen we maar zeggen, heb alleen radio 1 geluisterd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Ik vind die aanval van AZ nu ook wel tof. Broertje van CM-legende Andri Sigthorsson en het grootste talent van IJsland op de flanken en dan Jonathas voor de goals. Allemaal 20 jaar oud ofzo en vol energie. Qua niveau laat het te wensen over, maar het is leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Uiteindelijk gelukkig nog gewonnen...:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2010 http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/30658/jonathas_na_az-heracles_almelo.html Jonathas :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 oktober 2010 Share Geplaatst 4 oktober 2010 http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/30658/jonathas_na_az-heracles_almelo.html Jonathas :mrgy: Haha, geniaal :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2010 Schaars staat open voor winters vertrek uit Alkmaar Maandag, 11 oktober 2010 om 20:38 De kans bestaat dat Stijn Schaars in de winterstop vertrekt bij AZ. Dat laat de middenvelder zelf weten aan NUsport. Het contract van de 26-jarige middenvelder, die in 2005 werd overgenomen van Vitesse, loopt door tot medio 2012. Schaars geeft aan dat hij niet onwelwillend tegen een tussentijds vertrek aankijkt. / “Afgelopen zomer heb ik al duidelijk uitgesproken dat ik openstond voor een transfer. Er was wel wat interesse, maar die heeft zich niet doorgezetâ€, vertelt Schaars. “Het is niet mijn intentie om mijn contract te verlengen, ook omdat de financiële huishouding van AZ omlaag moet. En ik ben toch een dure jongen voor de club. Het is beter dat onze wegen zich straks scheiden.†“Komt er in de winterstop iets voorbij, dan sta ik daarvoor openâ€, vervolgt de twaalfvoudig international. “En anders zal er in de zomer wel iets gebeuren. Dan denk ik allereerst aan een transfer naar het buitenland, want in Nederland zijn alleen Ajax en PSV voor mij nog interessant.†Karel Jansen, zaakwaarnemer van Schaars, zegt dat zijn cliënt door meerdere clubs in het buitenland wordt gevolgd. “Afgelopen zomer kon hij al weg, maar de clubs die zich toen meldden pasten niet in zijn plaatje. Andere clubs hadden interesse, maar moesten eerst spelers verkopen. Van enkele van hen weet ik dat ze Stijn zijn blijven volgen. De kans bestaat dan ook dat hij in de winterstop vertrekt, al is er op dit moment nog geen concrete interesse in hem." Strik er om en weg er mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2010 Pellè _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 16 oktober 2010 Share Geplaatst 16 oktober 2010 Pellè _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2010 zn-MOBOgiN8 _O_ blijft toch jammer dat we er uit gingen toen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 21 oktober 2010 Share Geplaatst 21 oktober 2010 Vanavond knallen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2010 Kiev gaat knallen ja, vrees ik. Ik heb er een hard hoofd in... ;s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 21 oktober 2010 Share Geplaatst 21 oktober 2010 AZ heeft echt wel kans :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 21 oktober 2010 Share Geplaatst 21 oktober 2010 Ze spelen wel echt wack :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 21 oktober 2010 Share Geplaatst 21 oktober 2010 Nu niet meer :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten