Fantasy Geplaatst 3 april 2009 Auteur Share Geplaatst 3 april 2009 Hier kunt u alles kwijt over de Alkmaar Zaanstreek combinatie _O_ AZ GvkCB1wpJPk Nationaal Landskampioen (2x) 1981, 2009 Eerste divisie (3x) 1960 (als Alkmaar '54), 1996, 1998 Tweede divisie (1x) 1964 (als Alkmaar '54) KNVB beker (3x) 1978, 1981, 1982 verliezend finalist: 2007 Johan Cruijff Schaal (1x) 2009 UEFA Cup verliezend finalist: 1981 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jong AZ Beloften Eredivisie (1x) 2006 Beloften Eerste Divisie (2x) 2001, 2005 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - AZ Vrouwen Landskampioen (3x) 2008, 2009, 2010 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Hier kunt u alles kwijt over de Alkmaar Zaanstreek combinatie _O_ AZ GvkCB1wpJPk Nationaal Landskampioen (2x) 1981, 2009 Eerste divisie (3x) 1960 (als Alkmaar '54), 1996, 1998 Tweede divisie (1x) 1964 (als Alkmaar '54) KNVB beker (3x) 1978, 1981, 1982 verliezend finalist: 2007 Johan Cruijff Schaal (1x) 2009 UEFA Cup verliezend finalist: 1981 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jong AZ Beloften Eredivisie (1x) 2006 Beloften Eerste Divisie (2x) 2001, 2005 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - AZ Vrouwen Landskampioen (3x) 2008, 2009, 2010 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Laatst een rondleiding geregeld met kinderen van mijn stage, toch wel jammer dat de kleedkamers enz niet meer toegankelijk zijn in dat station. :cab: voor de goede orde: goede club en kan er niet aan ontkomen aangezien ik in Alkmaar woon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P.Paulusma Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Onvoorstelbaar trouwens dat er zo weinig aandacht is voor AZ, ondanks de goede prestaties. Ik moet zeggen dat Van Gaal dat wel goed heeft gedaan dit seizoen, er heeft nooit druk gelegen op AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Az wordt grotendeels gedragen door onze Belgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Ja, want El Hamdaoui, Romero, De Zeeuw, Schaars, Moisander, Mendes en Ari zijn Belgen ja ;e Enige toevoegingen aan AZ van Belgische zijde zijn Martens en Dembélé, natuurlijk wel meerwaardes voor het elftal, maar om nu te zeggen dat ze AZ dragen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Ja, want El Hamdaoui, Romero, De Zeeuw, Schaars, Moisander, Mendes en Ari zijn Belgen ja ;e Enige toevoegingen aan AZ van Belgische zijde zijn Martens en Dembélé, natuurlijk wel meerwaardes voor het elftal, maar om nu te zeggen dat ze AZ dragen.. Je bent Swerts vergeten en af en toe poco. Maar AZ staat of valt met Dembele, want hij scoort vaak een beslissende rol, maakt de acties, de kansen en maertens leest goed het spel en verdeelt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wielerfan Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Je bent Swerts vergeten en af en toe poco. Maar AZ staat of valt met Dembele, want hij scoort vaak een beslissende rol, maakt de acties, de kansen en maertens leest goed het spel en verdeelt het. Je volgt niet eens Nederlands voetbal dus hou toch op.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Dembélé heeft volgens mij nog niet eens 10 wedstrijden gespeeld bij az dit seizoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Az wordt grotendeels gedragen door onze Belgen.Uh, 1 april is net geweest hoor? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeJong1987 Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 De Zeeuw en Schaars zijn de motoren van die ploeg, zonder die twee valt in mijn ogen het hele team uit elkaar. Neemt niet weg dat Dembele, Martens en Swerts belangrijk kunnen zijn voor AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Je bent Swerts vergeten en af en toe poco. Maar AZ staat of valt met Dembele, want hij scoort vaak een beslissende rol, maakt de acties, de kansen en maertens leest goed het spel en verdeelt het. Nee, want Swerts zuigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Enkel bij de Rode Duivels hoor :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 3 april 2009 Share Geplaatst 3 april 2009 Inderdaad, niet bij AZ. Laat ze morgen nou maar eens lekker winnen van ADO en 11 punten voorkomen, dan ben ik allang al tevreden:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 april 2009 Auteur Share Geplaatst 4 april 2009 Inderdaad... winst op ADO betekend na het gelijke spel van Twente gister bijna zeker kampioen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 4 april 2009 Share Geplaatst 4 april 2009 De zenuwen beginnen nu wel een beetje op te spelen. Normaal heb ik daar nooit last van, maar op één of andere vage manier nu wel:cab: Laten we maar hopen dat ik vanavond kan juichen, anders drink ik m'n verdriet gewoon weg:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn Geplaatst 4 april 2009 Share Geplaatst 4 april 2009 Enkel bij de Rode Duivels hoor :( Bij AZ is Swerts anders ook veruit de slechtste speler in de basis :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 4 april 2009 Share Geplaatst 4 april 2009 Uh, 1 april is net geweest hoor? :cab: :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 april 2009 Share Geplaatst 5 april 2009 gefeliciteerd az-ers.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 april 2009 Auteur Share Geplaatst 5 april 2009 Kampioenschap is nu toch wel bijna niet meer te ontlopen. Jammer dat Roda niet wist te winnen (of iig gelijkspelen) tegen Ajax, want dat hadden ze wel verdiend. 18-04-2009, dan moet 't maar 'beuren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 5 april 2009 Share Geplaatst 5 april 2009 Waarom verheug je er dan op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 5 april 2009 Share Geplaatst 5 april 2009 Om jezelf dan neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 5 april 2009 Share Geplaatst 5 april 2009 :cab: Dennis kan het gewoon niet hebben, laat hem maar in z'n eigen zelfmedelijden wegkwijnen;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 april 2009 Share Geplaatst 5 april 2009 Ik verheug me al op het kampioensfeestje van AZ. Miljoenen successupporters uit het land komen naar Alkmaar en dan krijgen ze allemaal zo'n mooie klapper. (y) En staat er 1 verdwaalde Ajacied op het Leidseplein. Klappers of niet, kampioen worden ze wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 6 april 2009 Share Geplaatst 6 april 2009 Kampionee! Kampionee! Goh:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten