Roprop Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Ook best. Geldt mijn aanbod evengoed voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 6 uur geleden zei Jeroen.: Als @nasje92 het wil doen vind ik het ook helemaal prima. Ik doe het wel! @Roprop Ik kijk even of ik er uit kom met de scores en anders weet ik je te vinden. Aan de rest: Ik heb nog een aantal vragen mbt de organisatie aan Chimpa gesteld. Dat wacht ik nog even af en dan kunnen we wat mij betreft starten met editie 25. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Prima, geef maar een mention wanneer het start Chimpa bedankt voor toevoegen van overzicht met artiesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten