chrisje1993 Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Net weer terug gedownload op de pc. Nu zag ik geen topic van dit spel dus bedacht me laat ik me er maar eentje maken dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 Toevallig een maand of 2 geleden eens aan begonnen. Wel geinig, was totaal niet wat ik ervan had verwacht. Dacht dat het zo'n raar World of Warcraft gebeuren was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2019 Bij mij is hij nu weer aan het installeren. Ben benieuwd of ik het nog een beetje kan haha. Is toch al zeker 5 jaar geleden dat ik het voor het laatst gespeeld heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2019 Voor degene die spelen voeg me toe Chrisje2510. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 maart 2019 Share Geplaatst 11 maart 2019 Ben hem ook weer aan het installeren, zag wel dat m'n account op een of andere manier gepermbanned is, dus dat wordt nog een karwei om die terug te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 Op 7-3-2019 om 21:54 zei Magikarp: Toevallig een maand of 2 geleden eens aan begonnen. Wel geinig, was totaal niet wat ik ervan had verwacht. Dacht dat het zo'n raar World of Warcraft gebeuren was Spoel je mond. World of warcraft raar noemen. Doodzonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2019 Op 11-3-2019 om 20:46 zei joostmakaay: Ben hem ook weer aan het installeren, zag wel dat m'n account op een of andere manier gepermbanned is, dus dat wordt nog een karwei om die terug te krijgen. Hoe heet jj erop misschien dat we een keer een potje samen kunnen doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten