Kyrill Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 3 uur geleden zei Gert: Leffe blond. Vaak in de aanbieding Nu bij de ah bijv. Als ik al niet genoeg depri wordt van mijn FM skills dan wel van de AH Wat een prijzen Ontopic alles maar door midden of via rechts dan? En is Grilitisch al zoenend gespot met vrouw van Heitinga? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 7 uur geleden zei Thierryvane: 'AD verwacht Bassey op linksback; Bergwijn keert terug in de basis' Thierryvane is offline... AD had het fout. Wederom Baas als linksback. Die gaat een hele zware avond tegemoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 15 minuten geleden zei Thierryvane: AD had het fout. Wederom Baas als linksback. Die gaat een hele zware avond tegemoet. Eerste fout van hem leidt al tot een kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Wereldbackje hoor die Sanchez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Nu nog volhouden. Kan me een recente wedstrijd herinneren waar dit niet solide ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 19 minuten geleden zei Chiemel: Eerste fout van hem leidt al tot een kans Correctie, bijna al het gevaar komt van Baas zijn kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 8 minuten geleden zei Chiemel: Correctie, bijna al het gevaar komt van Baas zijn kant. In verdedigend perspectief valt het ook best mee. Wordt een paar keer slim weggespeeld, maar dat gebeurt aan de andere kant ook en was Wijndal ook overkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 6 minuten geleden zei Rogier.: In verdedigend perspectief valt het ook best mee. Wordt een paar keer slim weggespeeld, maar dat gebeurt aan de andere kant ook en was Wijndal ook overkomen. Hij doet werkelijk alles fout toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Chiemel: Hij doet werkelijk alles fout toch? Tenzij ik poep in mijn ogen heb, valt het mij niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 2 minuten geleden zei Chiemel: Hij doet werkelijk alles fout toch? Yes. Bakt er niks van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Hebben we ooit met slechtere backs gespeeld dan deze twee clowns? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Mazza en Nico worden inderdaad wel erg gemist. Al had je met Nico waarschijnlijk nu met 10 man gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Kan je Baas niet verbieden van eigen helft af te gaan? Wat zijn Taylor en Klaasen slecht zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 7 minuten geleden zei Rogier.: Tenzij ik poep in mijn ogen heb, valt het mij niet op. Je hebt poep in je ogen ja: - Zet totaal geen druk op de bal - Kan niet slim draaien en lopen - Aan de bal niks echt goed gedaan en in ieder geval 1 grote fout - Kan niet eens een duel winnen van een Rasmussen die op de grond ligt. Kudus misschien maar even een linie zakken, komt nu totaal niet in het spel. Verder stonden Alvarez en met name Timber oliedom te verdedigen bij die tegengoal. Die roept wel om een ervaren CV die achterin de boel even goed zet, dat doet Timber niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Hebben we ooit met slechtere backs gespeeld dan deze twee clowns? Heitinga mag die Baas wel eens vertellen dat hij niet steeds door moet op pedersen. Ook onkunde van de trainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei rich ruzzian: Heitinga mag die Baas wel eens vertellen dat hij niet steeds door moet op pedersen. Ook onkunde van de trainer Ik ben bang dat dat opdracht is van Heitinga, zodat Bergwijn door kan naar Trauner om de opbouw te verstoren samen met Klaassen en Tadic. Lukt vrij aardig, Feyenoord wordt heel vaak gedwongen tot een lange bal, ipv het inspelen van Wieffer of Kökcü. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 6 minuten geleden zei Thierryvane: Hebben we ooit met slechtere backs gespeeld dan deze twee clowns? Met jouw hardlopen tempo, zie ik het jou serieus beter doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 2 minuten geleden zei Chiemel: Je hebt poep in je ogen ja: - Zet totaal geen druk op de bal Opdracht Heitinga om door te lopen, dus valt vooral op. 2 minuten geleden zei Chiemel: - Kan niet slim draaien en lopen Hij is geen geweldige linksback nee, maar om nou te zeggen dat hij er niks van kan is ook te makkelijk denk ik. 2 minuten geleden zei Chiemel: - Aan de bal niks echt goed gedaan en in ieder geval 1 grote fout Vond ik persoonlijk de fout van Tadic. Aanbieden maar dan zo makkelijk dat duel verliezen. 2 minuten geleden zei Chiemel: - Kan niet eens een duel winnen van een Rasmussen die op de grond ligt. Hij anticipeerde op het nog aanraken van Pedersen, daarna wordt 'ie vastgehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Is Taylor altijd zo goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Is Taylor altijd zo goed? Het aantal wedstrijden dat Taylor echt goed heeft gespeeld zijn op een vuurwerkhand te tellen. Ik vind het deze wedstrijd nog wel meevallen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Doet Berghuis mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Waar heb ik de afgelopen 45 minuten naar zitten kijken? Dit is toch een parodie op een voetbalwedstrijd? Het is toch te hopen dat ze Davy opsluiten in de wc in de rust. Zet dan een Kudus lekker op het middenveld en die kleine Portugees op rechtsbuiten. Misschien krijgen we dan nog een beetje voetbal te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Chiemel: Het aantal wedstrijden dat Taylor echt goed heeft gespeeld zijn op een vuurwerkhand te tellen. Ik vind het deze wedstrijd nog wel meevallen trouwens. Hij was idd niet de allerslechtste nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 9 minuten geleden zei Geppiej: Het is toch te hopen dat ze Davy opsluiten in de wc in de rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Tactiek Ajax: Rasmussen tegen een andere Feyenoord laten botsen en scoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten