Yves Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Ah ik ben content dat we elk nog eentje kunnen redden :) @TeamWesil @Richarð. @bas2204 Hoe zien jullie dit? In samenspraak/overleg met mij, of liever autonoom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Wat mij betreft in samenspraak. Wij sturen jou een aantal suggesties en samen komen we tot de inzending? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 (bewerkt) [quote name='Yves']Ah ik ben content dat we elk nog eentje kunnen redden :) @TeamWesil @Richarð. @bas2204 Hoe zien jullie dit? In samenspraak/overleg met mij, of liever autonoom?[/QUOTE] [quote name='bas2204']Wat mij betreft in samenspraak. Wij sturen jou een aantal suggesties en samen komen we tot de inzending?[/QUOTE] Lijkt mij prima. @Jeroen. Kunnen wij ergens de teams zien of komt er nog een pm met info? :) 3 december 2017 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 december 2017 Auteur Share Geplaatst 3 december 2017 [quote name='Richarð.'] Lijkt mij prima. @Jeroen. Kunnen wij ergens de teams zien of komt er nog een pm met info? :)[/QUOTE] Die komen in dit topic zodra de tijd voor de eventuele laatste steal verstrijkt of de steal word gedaan door @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Top! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 @Fabian. Komaan stealen maar, misschien verrast ze in de finale dankzij jou! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Of ik mijn steal inzet, hou ik nog even spannend terwijl ik er een nachtje over slaap. U hoort het morgenochtend :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 In de blind auditions wist het me niet goed te overtuigen, en diep van binnen baal ik nog steeds als een stekker dat ik er niet nog eentje van m'n battle van drie mee kan nemen. Toch wist Shauni Rau mij te overtuigen haar mee te nemen naar de liveshows. Ik zet mijn steal in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 @Fabian. Hoe gaan het nummer wat de kandidaten gaan zingen, kiezen. In overleg lijkt me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 [quote name='nasje92']@Fabian. Hoe gaan het nummer wat de kandidaten gaan zingen, kiezen. In overleg lijkt me?[/QUOTE] Jazeker, ik wacht even het overzicht van de teams af en dan neem ik contact met jullie op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 december 2017 Auteur Share Geplaatst 4 december 2017 (bewerkt) [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] Met de steal van Shauni Rau is ook team @Fabian. compleet en is het tijd om een overzicht te geven van hoe de teams er voor staan aan de vooravond van de liveshows. Team @Grote Ree: Sara Gazarek( @Jeroen. ) Shawn James ( @bas2204 ) Boo Seeka ( @Chiemel ) Wildes ( @Richarð. ) Chris Staleton ( @bas2204 ) Team @Yves Moses Sumney ( @Richarð. ) Avi Buffalo ( @Richarð. ) Sue Me Charlie ( @TeamWesil ) Mattiel ( @Richarð. ) Sean Rowe ( @bas2204 ) Team @Fabian. OT ( @TeamWesil ) RIlan & The Bombardiers ( @ZL123 ) Chester See ( @nasje92 ) Justin Nozuka ( @chrisje1993 ) Shauni Rau ( @TeamWesil ) 4 december 2017 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 @Richarð. @TeamWesil Stuur maar door wat jullie in gedachten hebben. Met @bas2204 hebben we al wat bekokstoofd :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 @Grote Ree Heb je een plan? Of moet ik gewoon met wat komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 [quote name='Chiemel']@Grote Ree Heb je een plan? Of moet ik gewoon met wat komen?[/QUOTE] Doe maar wat voorstellen. Ik laat de tactiek graag aan jullie over, maar wil er wel advies over geven. Datzelfde geldt voor @Jeroen.; @Richarð. ; @bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Let the battle begin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 Op wie wachten we nog? @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 Niet op mij in ieder geval, ik begin de spanning wel al te voelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 Ik heb al mijn liveshows ingestuurd van de week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 Huh, ik dacht dat het aan de auditanten was om wat in te sturen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 Huh, ik dacht dat het aan de auditanten was om wat in te sturen... In overleg met... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 Jeroen z'n inbox zit vol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 In overleg met... Ja, dat snap ik, maar omdat je expliciet zei dat jij al had ingestuurd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 [quote name='Chiemel']Jeroen z'n inbox zit vol[/QUOTE] @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 december 2017 Auteur Share Geplaatst 8 december 2017 ALs het goed is is er weer ruimte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 ALs het goed is is er weer ruimte. Zit weer vol.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten