sennid Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Ben benieuwd naar meer nummers van 26. Klinkt toch wel erg lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 25. Nee, maar lang getwijfeld. Vond het op sommige momenten heel goed, op sommige momenten minder. Ben een beetje bang dat het in andere nummers teveel naar de mindere kant gaat neigen, al ben wel blij dat Jeroen alvast heeft afgedrukt want deze artieste verdient het om door te gaan. Nu maar hopen dat ik hier geen spijt van krijg. 26. Nee, dit vind ik gewoon saai. 27. Nee, dit ligt ook totaal niet in mijn straatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 (bewerkt) 25: Ja. Deels omdat het leuk zo zijn als Hans spijt krijgt en ik hier een toppertje mee heb, maar vooral omdat dit gewoon goed is. Volgens mij ken ik dit nummer al, maar het klinkt heel erg lekker. Niet alleen de stem, maar het hele nummer. 26: Ja. Ik was na de eerste klank al omgedraaid. Wat een heerlijk volle stem zeg. Ik vond het nummer zelf wel wat minder worden na anderhalve minuut, maar alsnog is dit ideaal om te wachten totdat mijn pizza geleverd wordt. Nog zonder gegeten te hebben smaakt dit al naar meer. 27: Nee. Zonder de zang begon het die paar seconden nog wel goed, maar vanaf de zang haakte ik eigenlijk af. Ondank dat mijn pizza er nog steeds niet was, heb ik dit nummer niet eens afgeluisterd. Saai. Oh Hans, zie nu je ava btw. Goede (y) 12 januari 2017 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 12 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] @Hansje had ons weinig te zeggen vandaag. Ook prima. Artiest 25 komt van @Kyrill en heeft de keuze uit @Jeroen. en @vinnypassy. @Fabian. krijgt dezelfde keuze, maar dan voor zijn artiest 26. Artiest 27 was The Kills en behoorde toe aan @chrisje1993. Helaas voor hem zien we The Kills niet meer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 12 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS[/B] Here we go again. Nu toch echt op het middengedeelte. Er iets over zelfs. [YOUTUBE]TMwkwacWE8M[/YOUTUBE] [YOUTUBE]9ry6hhQFKc4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]VzqI6Oa3V-s[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @Jeroen. @vinnypassy @Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 28 Ja. Het begin klonk al aangenaam maar zeker zodra ze er vol in vliegt ben ik fan. 29 Ja. Misschien niet helemaal iets dat in mijn straatje past maar toch zou ik dit graag aan mijn team toe voegen. 30 Ja. Drie op een rij. Word er simpelweg vrolijk van dus zou hier best meer van willen horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Nummer 26 en 30 zijn voor mij zeer bekende artiesten. Valt me zelfs op dat Zeus nummer 26 vanwege bekendheid niet af heeft gewezen. Toch een van de allergrootste namen uit het genre op dit moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 28: Nee, doet me niks. 29: Nee, is op zich wel oké, maar ik vind het niet heel bijzonder. 30: Ja. Lekker uplifting en positief inderdaad. Banjo ook een klein +1. Echt zo'n nummer dat me gelijk doet denken aan een feelgoodfilm. Groen gras, zonnetje, warme kleurtjes, lachende mensen, grote picknick, eind goed al goed, all that. Maar belangrijkste: fijn stemgeluid ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Ik kies voor @vinnypassy met artiest 25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Artiest 26 kiest voor vinnypassy ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 28. Ja, dit zou ik zeer graag binnenhalen. Eerste dacht ik, cool, niet slecht, prima zang, maar dan die uitbarsting na een minuut, oef. Heerlijk. Toen was ik echt helemaal hooked. 29. Nee, totaal niet was ik zoek. 30. Nee, dit laat ik met plezier aan me voorbij gaan. Oh Hans, zie nu je ava btw. Goede (y) I know (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Oi. Iek ben er weer. Artiest 28 komt van @Grote Ree en kiest niet voor @Hansje, maar voor @Jeroen.. Artiest 29 is van @SteelRunner en gaat automatisch naar Jeroen. Artiest 30 heeft de keuze uit zowel Jeroen als @vinnypassy. Geen makkelijke keuze voor @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS[/B] We zijn inmiddels over de dertig heen. Tijd, ook voor de coaches, om eens wat kritischer te worden. Met name de teams van Jeroen en vinnypassy worden qua omvang al redelijk aan de brede kant. [YOUTUBE]zIMrMWuGKyI[/YOUTUBE] [YOUTUBE]b7X_Egv_v2E[/YOUTUBE] [YOUTUBE]SM3WfBO7gfk[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @Hansje @Jeroen. @vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 januari 2017 Share Geplaatst 13 januari 2017 [quote name='Zeus'] Oi. Iek ben er weer. Artiest 28 komt van @Grote Ree en kiest niet voor @Hansje, maar voor @Jeroen..[/QUOTE] Oef, dit vind ik echt zonde. Denk dat Jeroen hier echt een hele mooie slag heeft geslagen. 31. Ja, al moet ik toegeven dat het na de eerste fantastische 30 seconden wel wat minder werd. Maar ik zou hier graag meer van horen, denk dat deze artiest nog wat verrassingen in petto heeft. 32. Nee. Ik hoor wel dat dit een goede stem heeft, maar dit is het soort muziek waar ik totaal niet van hou. 33. Nee, iets te vlakjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 13 januari 2017 Share Geplaatst 13 januari 2017 31 Nee. Na een vrij langdradig intro begint de zanger zich er dan ook mee te bemoeien. Hier word het echter ook niet veel beter van dus een vrij duidelijk nee. 32 Ja. Niks mis met een beetje country op zijn tijd. Prima stemgeluid ook. 33 Nee. Dit is nog altijd niks voor mij, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 januari 2017 Share Geplaatst 13 januari 2017 31: Nee. Klinkt niet onaardig, maar het gaat zo nergens heen. Gewoon niet heel bijzonder, maar ook niet slecht. 32: Nee. Waarom doet dit mee? :cab: 33: Nee. Klinkt als een nummer van 15 jaar geleden en toen vond ik dat ook al niets. Hm. Zo klink ik trouwens wel heel oud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 13 januari 2017 Share Geplaatst 13 januari 2017 Artiest 30 kiest voor Jeroen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Wat gaan ze toch snel. Artiest 31 ligt voor het oprapen voor @Hansje en gaat daarmee een samenwerking aan met @Grote Ree. De meningen waren wisselend over artiest nummer 32, maar @Jeroen. besloot het tóch een kans te geven. Gelukkig voor @nasje92. Artiest 33 is Alle Tvvins, die samen met hun inzender @chrisje1993 terug huiswaarts keren. @vinnypassy hield zich in vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS[/B] Jeroen gaat hard en moet uitkijken dat zijn team straks niet overvol gaat zitten. Voorts wacht uw organisator nog altijd op de beslissing van @SteelRunner aangaande artiest nummertje 10. [YOUTUBE]PEvptHe0sfg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]EdCuf4eNQqg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]DDsTYfTPKY0[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @vinnypassy @Hansje @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 34 Nee. Kan me niet boeien. 35 Ja. Hier hou ik van duidelijke ja en zou ik absoluut graag in mijn team hebben. 36 Nee. Zou hier eerder misschien wel voor hebben gedrukt maar met het team dat ik al heb staan zou dit waarschijnlijk de knockouts niet overleven dus daarom een nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 34: Nee. Leuk als achtergrondmuziekje in een café in een film, maar om zo naar te luisteren... Nee. 35: Nee. Dit is gewoon niet mijn ding. 36: Nee. Jeroen zou misschien eerder nog drukken, maar ik vond deze gewoon net-niet. Zit op zich wel potentie in, maar ik vond het vooral te vlakjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Oef, dit vind ik echt zonde. Denk dat Jeroen hier echt een hele mooie slag heeft geslagen. Dit was een bewuste tactische keuze. Ik had namelijk van tevoren al ingeschat dat jij waarschijnlijk sneller zou drukken voor artiest 31 dan Jeroen. Ik wilde graag bij alle drie de coaches in ieder geval één artiest onderbrengen. Ben namelijk erg benieuwd naar de verschillen in stijlen van coaching. En op deze manier leg ik ook niet al mijn eitjes in dezelfde mand, om even een Engels spreekwoord heel slecht te vertalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 34. Ugh. Ik vind het interessant, maar heb al iets soortgelijks in m'n team. Ga toch voor ja, want wil niet dat dit uit de wedstrijd verdwijnt. 35. Nee, maar denk dat dit bij Jeroen in prima handen is. 36. Nee, zie Vinny. Hier zit echt weinig in. Dit was een bewuste tactische keuze. Ik had namelijk van tevoren al ingeschat dat jij waarschijnlijk sneller zou drukken voor artiest 31 dan Jeroen. Ik wilde graag bij alle drie de coaches in ieder geval één artiest onderbrengen. Ben namelijk erg benieuwd naar de verschillen in stijlen van coaching. En op deze manier leg ik ook niet al mijn eitjes in dezelfde mand, om even een Engels spreekwoord heel slecht te vertalen Fair enough, en best knap dat het perfect is uitgedraaid hoe jij het wilde. En ben met artiest 31 ook heel blij hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Heerlijk. Geen lastige keuzes dit keer. Maar wel een teleurstelling. Voor @nasje92. Niemand draaide voor zijn Christopher, artiest nummertje 36. Artiest nummer 34 gaat naar @Hansje, die daar @Yves een blije jongen mee maakt. En nog meer blijheid, want met artiest nummer 35 van @Tomas. heeft @Jeroen. een artiest naar zijn hart gevonden. Wat een vreugde, wat een vreugde. Ja, behalve voor @vinnypassy dan. Die is duidelijk zijn kritische fase begonnen. Nu Jeroen nog. Of zou hij stiekem een team van rond de twintig artiesten wel zien zitten? Het mag best, maar de gevolgen zijn er wel: een hoop werk en nóg meer zware keuzes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Hola dat is goed nieuws. alle 4 door gewoon, netjes! En verspreid over alle coaches ook nog 's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten