007mark Geplaatst 8 maart 2017 Share Geplaatst 8 maart 2017 Mooi, al 6 man binnen een dag :) We houden de gekozen coureurs nog even voor ons tot eerste weekend denk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 8 maart 2017 Share Geplaatst 8 maart 2017 Gaat het nou juist om de top 3 voorspellen, of krijg je ook punten voor andere coureurs die boven hun kunnen presteren? Want anders moet ik iets wijzigen denk ik. Ik heb namelijk de high potentials gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Allebei toch? Ik heb me iig ook ingeschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Oh mooi, want dan hou ik mijn high potentials gewoon zoals ze staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 (bewerkt) Ik zit er bij mannen. :) Nu eens een teampje samenstellen. Wel een beetje raar dat de coureurs van Force India goedkoper zijn dan die van McLaren en Williams. 9 maart 2017 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Nah weet niet. Williams verwacht ik wel wat van, al hebben ze niet de sterkste coureurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Ja true, maar op basis van vorig jaar (dat is wel vanuit waaruit je zo'n spel moet maken) hoort FI toch een stuk duurder te zijn. Verwachten ze McLaren daar echt als vierde team? :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Ja ze zijn inderdaad wel boven Williams geëindigd. McLaren wel beetje hoog in geldwaarde ja :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Ik heb ook ingevuld. Ben benieuwd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Ik ben toch wel onder de indruk van Ferrari zeg, ziet er goed uit. Maar dat leek het vorig jaar ook, even afwachten dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Ook weinig problemen gehad. Hoop in ieder geval dat we dit jaar meer verschillende winnaars krijgen. Heb er in ieder geval weer zin in :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Het zou wel superlekker zijn als elke race een gevecht tussen 2 constructeurs wordt : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/350444/op-naar-melbourne-hoe-liggen-de-verhoudingen/ Dit artikel ben ik het wel aardig mee eens, al zou ik zelf Mercedes en Ferrari alsnog omdraaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Ik zou zeggen: 1. Mercedes 2. Ferrari 3. Red Bull 4. Williams 5. Renault 6. Force India 7. Toro Rosso 8. Sauber 9. McLaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2017 Ik zou zeggen: 1. Mercedes 2. Ferrari 3. Red Bull 4. Williams 5. Renault 6. Force India 7. Toro Rosso 8. Sauber 9. McLaren Dit. Al kan je 8 en 9 ook omdraaien. En ik hoop uiteraard dat Force India het wat beter gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 (bewerkt) Ja, hopen voor McLaren dat ze wel beter zijn dan Sauber, maar als ik af moet gaan op de tests van de afgelopen weken dan is McLaren nog niet eens in staat een race uit te rijden. Sauber is dan wel niet snel, ze zijn wel redelijk betrouwbaar. Edit: oh fuck, zie nu pas dat ik Haas ben vergeten. Dan wordt het dit: 1. Mercedes 2. Ferrari 3. Red Bull 4. Williams 5. Renault 6. Force India 7. Toro Rosso 8. Haas 9. Sauber 10. McLaren 11 maart 2017 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Toro Rosso zag er toch best snel uit de laatste dagen. Ook nog positief Nederlands nieuws. Nyck de Vries gaat komend seizoen aan de slag in de GP2, wat tegenwoordig de Formule 2 heet. Het is hem gelukt: Nyck de Vries heeft een stoeltje weten te bemachtigen in de FIA Formule 2, zoals de nieuwe naam van de GP2 Series luidt. De Nederlander gaat aan de slag bij Rapax. Bij de Italiaanse stal ziet de 22-jarige Sneker juniorklassenveteraan Johnny Cecotto naast zich in de pitbox, de Venezolaan werd zaterdagavond eveneens bevestigd. Veel was er deze winter om De Vries te doen: zou hij aan het F1-team van McLaren verbonden blijven, in welke klasse ging hij in 2017 rijden? Uiteindelijk is de winter precies verlopen zoals menigeen gehoopt had: de Britse stal maakte eerder al bekend gewoon door te gaan met de voormalig Formule Renault 2.0-kampioen, en met de aanstelling bij Rapax is ook het felbegeerde F2-zitje binnen. Het team van Rapax, dat voortkwam uit de resten van het voormalige Piquet Sports, werd al eens kampioen in de GP2: in 2010 bleek Pastor Maldonado de beste. Vorig jaar eindigde de formatie van Gianfranco Sovernigo als negende in het teamklassement. De Vries en Cecotto zijn de zeventiende en achttiende coureur die zeker zijn van deelname aan het F2-seizoen van 2017; de jaargang start in het weekend van de Grand Prix van Bahrein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 NIce! Ben benieuwd. Ook een goede zaak, overigens, dat GP2 voortaan Formule 2 heet. Veel logischer, imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 14 maart 2017 Share Geplaatst 14 maart 2017 (bewerkt) Force India in het roze dit jaar, iig niet zo saai als die oude livery :D 14 maart 2017 bewerkt door Tom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 maart 2017 Share Geplaatst 14 maart 2017 Leuk juist inderdaad :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 14 maart 2017 Share Geplaatst 14 maart 2017 Gave liveries dit jaar hoor. Veel interessante en duidelijke kleuren ook, met McLaren, Force India, Renault en STR onder anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 maart 2017 Share Geplaatst 14 maart 2017 Leuk die nieuwe livery van Force India. Tenminste wat kleurrijke wagens op de grid dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 maart 2017 Share Geplaatst 17 maart 2017 Kun je in die Telesport competitie je team gedurende het seizoen nog aanpassen eigenlijk? Heb nu een hele gave samenstelling namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Wanneer gaan we de samenstellingen delen? :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Als jij je samenstelling wilt delen, mag dat gewoon hoor ;c. Maar misschien na het eerste weekend ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten