Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Gaat het nou juist om de top 3 voorspellen, of krijg je ook punten voor andere coureurs die boven hun kunnen presteren? Want anders moet ik iets wijzigen denk ik. Ik heb namelijk de high potentials gepakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hopen voor McLaren dat ze wel beter zijn dan Sauber, maar als ik af moet gaan op de tests van de afgelopen weken dan is McLaren nog niet eens in staat een race uit te rijden. Sauber is dan wel niet snel, ze zijn wel redelijk betrouwbaar.

Edit: oh fuck, zie nu pas dat ik Haas ben vergeten. Dan wordt het dit:

1. Mercedes

2. Ferrari

3. Red Bull

4. Williams

5. Renault

6. Force India

7. Toro Rosso

8. Haas

9. Sauber

10. McLaren

bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toro Rosso zag er toch best snel uit de laatste dagen.

Ook nog positief Nederlands nieuws. Nyck de Vries gaat komend seizoen aan de slag in de GP2, wat tegenwoordig de Formule 2 heet.

Het is hem gelukt: Nyck de Vries heeft een stoeltje weten te bemachtigen in de FIA Formule 2, zoals de nieuwe naam van de GP2 Series luidt. De Nederlander gaat aan de slag bij Rapax. Bij de Italiaanse stal ziet de 22-jarige Sneker juniorklassenveteraan Johnny Cecotto naast zich in de pitbox, de Venezolaan werd zaterdagavond eveneens bevestigd.

Veel was er deze winter om De Vries te doen: zou hij aan het F1-team van McLaren verbonden blijven, in welke klasse ging hij in 2017 rijden? Uiteindelijk is de winter precies verlopen zoals menigeen gehoopt had: de Britse stal maakte eerder al bekend gewoon door te gaan met de voormalig Formule Renault 2.0-kampioen, en met de aanstelling bij Rapax is ook het felbegeerde F2-zitje binnen.

Het team van Rapax, dat voortkwam uit de resten van het voormalige Piquet Sports, werd al eens kampioen in de GP2: in 2010 bleek Pastor Maldonado de beste. Vorig jaar eindigde de formatie van Gianfranco Sovernigo als negende in het teamklassement. De Vries en Cecotto zijn de zeventiende en achttiende coureur die zeker zijn van deelname aan het F2-seizoen van 2017; de jaargang start in het weekend van de Grand Prix van Bahrein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites