Azpi Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 Steve Gerrard, Gerrard, He slipped on his f*cking arse, He gave it to Demba Ba, Steve Gerrard Gerrard hele slechte wedstrijd van Chelsea maar nog steeds met 0-2 gewonnen ben benieuwd als Gerrard nu ontslagen word Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 Hoezo maar 1x wisselen? Dit snap ik echt niet. Ten Hag had Antony eruit kunnen halen, want speelde bijna niks klaar. Dan Sancho naar rechts en Elanga op links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 Ik heb zo’n hekel aan die kut var dat ze goals afkeuren voor lichte overtredingen die gebeuren voordat de goal tot stand komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 Mooi doelpunt wel hoor van Salah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 En een minuut ervoor weigeren om gewisseld te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 (bewerkt) 11 minutes ago, joostmakaay said: En een minuut ervoor weigeren om gewisseld te worden hij weigerde niet. Er was een fout gemaakt met de nummers Wel echt entertainment, daar kan El Classico niet tegenop 16 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 (bewerkt) Lekker potje zo Nunez 16 oktober 2022 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 (bewerkt) Liverpool zoveel beter zonder TAA Hij is er nu ingekomen, maar niet als rechtsback 16 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei delichris: Hoezo maar 1x wisselen? Dit snap ik echt niet. Ten Hag had Antony eruit kunnen halen, want speelde bijna niks klaar. Dan Sancho naar rechts en Elanga op links. Als Elanga het alternatief is dan kan je beter niet wisselen, inderdaad. Misschien Garnacho, maar dan eerder ipv Sancho. Antony kan nog wel altijd iets veroorzaken. Maar hij had vooral in moeten grijpen op het middenveld. 16 oktober 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 Op 9-10-2022 om 19:34 zei Bogatyr: Arsenal is voor mij toch wel titelkandidaat. Op 9-10-2022 om 19:36 zei joostmakaay: Dit meen je niet serieus toch? Op 9-10-2022 om 19:49 zei Bogatyr: Tuurlijk wel. Als Haaland en/of KDB uitvallen kan het heel wat minder zijn. Er kunnen altijd tegenslagen komen en het seizoen is nog lang. Daarmee dat ik ook zeg kandidaat. Geen favoriet nee. Vandaag dus een tegenslag door te verliezen van Liverpool. Arsenal even 4 punten los. Had niemand ook verwacht begin van het seizoen. Ik zeker niet. Seizoen is nog lang, maar zijn toch veel verbeterd tegenover vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 Arsenal doet het prima, maar ze gaan geen kampioen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 Ik zei: titelkandidaat. Dat wilt niet perse zeggen dat ze kampioen gaan spelen. Ben al blij dat ze er op vooruitgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Salah 🥰 Gomez 🥰 Alisson 🥰 Haaland 5-0 Liverpool 🥰 Wat is Bernardo Silva toch een hoertje ook hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Tuchel gelinkt met Aston Villa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Bedankt arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 20 uur geleden zei Azpi: Tuchel gelinkt met Aston Villa Tuchel gelinkt aan Engeland en Pochetino gelinkt aan Aston Villa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Leuk haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Utd speelt goed, ze missen alleen een speler als SuperScott :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Slechte grap. Antony even aan het ballen hee, lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 "Wat speelt United lekker zeg vooral Antony, Casemiro en Rashford, heel team eigenlijk. Wat passie en strijd. Hoop dat ze winnen. Aldus Karel" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 23 minuten geleden zei Socrates: Slechte grap. Antony even aan het ballen hee, lekker man. ik begrijp de mop niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Complimenten voor de scheids wel hoor om dit gewoon door te laten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 34 minuten geleden zei Aaron21: ik begrijp de mop niet. De grap is dat Socrates altijd even moeten laten zien dat hij ScottTheFootballGod niet zo goed vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 (bewerkt) Beste wedstrijd van het seizoen trouwens, al speelt Tottenham wel ook echt heel matig. Haha die Ronaldo man, contract laten inleveren hoor. 19 oktober 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 28 minuten geleden zei Satyr: De grap is dat Socrates altijd even moeten laten zien dat hij ScottTheFootballGod niet zo goed vindt Sterke grap dan. En nee, want hij speelde niet. En ik zeg het wel vaker wanneer spelers niet goed spelen. McTominay blonk daar vaak in uit, maar Fred en zelfs Casemiro af en toe ook. 28 minuten geleden zei La Pulga: Beste wedstrijd van het seizoen trouwens, al speelt Tottenham wel ook echt heel matig. Qua agressie en pressie wel weer prima. Zonder Ronaldo loopt dat wel. Toch een beetje een walk of shame ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten