Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei delichris:

Zijn hele leven al Manchester City fan  

4 kits Haaland has been pictured in from Man Utd to Arsenal - Daily Star

Waarschijnlijk wel, gezien zijn vader. Daar verandert het dragen van een Arsenal-shirtje natuurlijk niet per se iets aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Tim':

Waarschijnlijk wel, gezien zijn vader. Daar verandert het dragen van een Arsenal-shirtje natuurlijk niet per se iets aan.

Hij heeft gezegd dat hij zijn hele leven al een City fan is en dan een Arsenal shirt dragen tja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei delichris:

Wat heeft dat er mee te maken?

Alles. Als een RKC-fan een keer een shirtje van Ajax draagt, boeit dat helemaal niks natuurlijk. Van een aartsrivaal oké, maar anders is dit echt niet relevant om te beweren dat hij geen City-fan zou zijn als kind.

Of nog korter, exact wat Bolderbast hierboven zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Oerlie:

überhaupt iemand afrekenen op wat ie als kind droeg... Daarnaast als een voetballer aangeeft al zijn gehele leven fan te zijn van een club zou ik niet al te serieus nemen.

Klopt, behalve als iemands vader daar een populaire speler was. Of in het geval van een Justin Bijlow.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Hij heeft gezegd dat hij zijn hele leven al een City fan is en dan een Arsenal shirt dragen tja. 

Nou en? Wat dan nog? Nieuwe Chelsea eigenaar is eigenlijk United fan? Who cares....

Daarnaast was Haaland zeker bij Dortmund, misschien bij Salzburg al onbetaalbaar voor Arsenal care.

Wij hebben Marquinhos binnen, Gabriel Jesus komt waarschijnlijk en misschien Tielemans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker dat vooral jij reageert @Kyrill. Maar ik had het ook kunnen weten, want het gaat over Arsenal :D 

En dan hier het artikel van de Sun. Hoe sommige Arsenal fans dan ook reageren :D 

https://www.thesun.co.uk/sport/18371439/erling-haaland-arsenal-kit-transfer-borussia-dortmund/

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei delichris:

Lekker dat vooral jij reageert @Kyrill. Maar ik had het ook kunnen weten, want het gaat over Arsenal :D 

En dan hier het artikel van de Sun. Hoe sommige Arsenal fans dan ook reageren :D 

https://www.thesun.co.uk/sport/18371439/erling-haaland-arsenal-kit-transfer-borussia-dortmund/

Sun lees ik niet. Riool pers. 

En ik zeg zelden nog wat over United. Jij denkt Haaland überhaupt serieus Arsenal overwoog is al grap van de maand looool. En rest zei ook al dat je raar deed. 

@Bolderbast echt he. Ben wel gewend inmiddels 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei delichris:

Zegt degene die mij diezelf ook een keer zo reageerde toen er iets over United ging en ik erop reageerde.

Geen idee wat je blaat, maar blijkbaar hecht je nogal veel waarde aan het verleden. Doe gewoon niet zo flauw als het gaat om spelers of clubs anders dan jouw United. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bolderbast:

Geen idee wat je blaat, maar blijkbaar hecht je nogal veel waarde aan het verleden. Doe gewoon niet zo flauw als het gaat om spelers of clubs anders dan jouw United. 

Jij bepaalt niet wat ik wel of niet hier neer zet. Want dan moet je dit nu tegen iedereen zeggen die iets flauws zegt over een andere club. 

@Kyrill Als jij ergens kan vinden dat ik zei dat Haaland naar Arsenal gaat of denkt te gaan ben jij de held. Dat heb je zelf geïnterpreteerd. Niemand zei dat ik raar doe hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei delichris:

Jij bepaalt niet wat ik wel of niet hier neer zet. Want dan moet je dit nu tegen iedereen zeggen die iets flauws zegt over een andere club. 

@Kyrill Als jij ergens kan vinden dat ik zei dat Haaland naar Arsenal gaat of denkt te gaan ben jij de held. Dat heb je zelf geïnterpreteerd. Niemand zei dat ik raar doe hoor. 

Niet raar dan. Niemand was het met je eens, iedereen ging tegen je in. Klopt ik bepaal niet wat jij hier neer zet. Jij ook niet wat ik hier neer zet. Maar ik postte gewoon normaal en volwassen reactie op belachelijk stuk van jou, en ga jij daar over zeuren lol. En The Sun is zelfde als Telegraaf van Nederland maar dan in Engeland. 

En wat is je punt, lekker boeiend hij ooit Arsenal shirt aan had? Harry Kane zat van 2001-2002 in jeugd van Arsenal. Dus wat is toegevoegde waarde? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Niet raar dan. Niemand was het met je eens, iedereen ging tegen je in. Klopt ik bepaal niet wat jij hier neer zet. Jij ook niet wat ik hier neer zet. Maar ik postte gewoon normaal en volwassen reactie op belachelijk stuk van jou, en ga jij daar over zeuren lol. En The Sun is zelfde als Telegraaf van Nederland maar dan in Engeland. 

En wat is je punt, lekker boeiend hij ooit Arsenal shirt aan had? Harry Kane zat van 2001-2002 in jeugd van Arsenal. Dus wat is toegevoegde waarde? 

Hier ga je de fout in. Niet iedereen ging tegen mij in. Er waren zelfs mensen die het leuk vonden. Maar dat jij zulke humor niet snapt is niet erg. Niet iedereen begrijpt mekaars humor. 

De gevoegde waarde ging er juist om dat Haaland in een interview zei dat hij al zijn hele leven een City fan is. Maar hij is gefotografeerd met een Arsenal shirt. 

Ik heb ook totaal niet gezegd dat ik het bepaal, maar ik reageerde op Bolderbast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei delichris:

Hier ga je de fout in. Niet iedereen ging tegen mij in. Er waren zelfs mensen die het leuk vonden. Maar dat jij zulke humor niet snapt is niet erg. Niet iedereen begrijpt mekaars humor. 

De gevoegde waarde ging er juist om dat Haaland in een interview zei dat hij al zijn hele leven een City fan is. Maar hij is gefotografeerd met een Arsenal shirt. 

Ik heb ook totaal niet gezegd dat ik het bepaal, maar ik reageerde op Bolderbast.

Nou ik ga stuk man. Niet normaal. Nog nooit zo hard gelachen. Als dat vereiste is kan niemand nergens meer heen. En op die foto ziet hij er echt hooguit 12 uit of minder. Koop een taart en vier het. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Nou ik ga stuk man. Niet normaal. Nog nooit zo hard gelachen. Als dat vereiste is kan niemand nergens meer heen. En op die foto ziet hij er echt hooguit 12 uit of minder. Koop een taart en vier het. 

Heb je toch nog gelachen vandaag :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spurs heeft nu ook de race om Bissouma gewonnen

en voor maar 25 miljoen pond

dat is een koopje

dat zal wel pijn doen bij de Arsenal fans vooral aangezien ze al maanden aan hem gelinkt worden

durf te wedden dat ze komen met de strafzaak als excuus

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, delichris said:

Eriksen zou een bod van Manchester United hebben ontvangen. En Henderson wordt verhuurd aan Nottingham Forest.

wil Tottenham Eriksen ook niet hebben? Voor Henderson werkte het ook toen die voor Sheffield United ging spelen, dus het lijkt me een goede deal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Azpi:

spurs heeft nu ook de race om Bissouma gewonnen

en voor maar 25 miljoen pond

dat is een koopje

dat zal wel pijn doen bij de Arsenal fans vooral aangezien ze al maanden aan hem gelinkt worden

durf te wedden dat ze komen met de strafzaak als excuus

Je bent dus Spurs fan? Duidelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites