Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei ElMarcos:

Ben ik niet met je oneens, maar is de upgrade t.o.v. De Gea echt zo groot dat het je de kans op een topspits moet kosten. 

Dat is een goede vraag, waar ik geen goed antwoord op heb. Ligt eraan hoeveel budget ze hebben en welke transfer nog komen.

In dit geval zal Ten Hag een ander soort keeper dan De Gea willen en ziet hij denk ik geen toekomst in hem. Dan is een aflopend contract wel makkelijk afscheid nemen. 

Aanvallend moet er inderdaad ook wat bij, daarbij de vraag hoeveel budget ze overhouden. Maar met veel geld smijten voor een topspits is ook geen garantie, zijn meerdere voorbeelden die veel gekost hebben en weinig gepresteerd. Dan kan het beter zijn om voor een of twee 'goedkopere' opties te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Dat wel, maar tegelijkertijd was hij gewoon ook echt op veel momenten niet betrouwbaar.

Heb je ook wel eens gezien wat voor prutsers er voor hem stonden? Als hij niet betrouwbaar was had hij geen meeste cleansheets gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-7-2023 om 13:05 zei Renato:

Als je in de top mee wilt doen en voor de titel(s) wil gaan, dan begint het met een topkeeper. 

Ongeschreven regel: topspits maakt je kampioen in EPL. Kane en Salah zijn kwailitatief uitzonderingen. Maar een top spits is belangrijk als je wat wilt bereiken in Engeland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind ik niet, kijk maar naar City twee seizoenen geleden. Gabriel Jesus was hun enige echte spits en die werd niet eens altijd opgesteld. Betrouwbare keeper is echt zoveel belangrijker, al was De Gea dat ook zeker op een paar foutjes na afgelopen seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Potje voor de statistieken, want er missen nog wel wat spelers?

Klopt inderdaad, internationals waren er nog niet bij. Opvallend dat Van der Beek er ook niet bij was, die mag sowieso vertrekken zonder kans te krijgen in de voorbereiding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei La Pulga:

Vind ik niet, kijk maar naar City twee seizoenen geleden. Gabriel Jesus was hun enige echte spits en die werd niet eens altijd opgesteld. Betrouwbare keeper is echt zoveel belangrijker, al was De Gea dat ook zeker op een paar foutjes na afgelopen seizoen.

City is andere niveau tov alle teams in de wereld. Vrijwel op elke positie ook stukken beter dan United. En Pep. Ederson vind ik btw absoluut geen top3 in Epl en over top5 wil ik ook nog wel de discussie aangaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Acquafresca:

City is andere niveau tov alle teams in de wereld. Vrijwel op elke positie ook stukken beter dan United. En Pep. Ederson vind ik btw absoluut geen top3 in Epl en over top5 wil ik ook nog wel de discussie aangaan

O dacht dat het gewoon ging over de kampioen van de PL en niet de vergelijking met United en City. Ederson is trouwens gewoon meer dan een prima keeper en voor Pep ook belangrijk dat hij goed is aan de bal. Het ging bij City ook een stuk beter toen Hart vertrok en Ederson kwam en ook bij Liverpool zie je het verschil met Alisson ten opzichte van wat daarvoor liep. Ook vind ik Arsenal een goed voorbeeld, Ramsdale heeft echt veel punten gepakt voor ze en ook echt een niveautje omhoog gehaald. Lloris heeft bijvoorbeeld juist weer uitstekend werk geleverd bij Spurs maar is de laatste 2 seizoenen wat minder in vorm, terwijl ze daar wel echt een topspits hebben lopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei ArkjuGeek95:

Iemand gisteren de oefenwedstrijd van Man Utd gezien? Vond Mount echt niet goed ... Weer zo'n aankoop die lijkt te gaan floppen.

Eerste wedstrijd in een nieuw team, geen wedstrijdritme, nieuwe speelstijl, tactiek enzovoort. Het is te vroeg om al te spreken over een flopaankoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ArkjuGeek95:

Vind je Mount niet heel duur aangekocht voor zijn kwaliteiten?

Vergeet niet dat hij een Engelsman is (en dus home grown). Daar betaal je altijd veel meer voor. De aankomende transfer van Rice of die van Madueke en Phillips vorig seizoen zijn daar ook voorbeelden van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Tim':

Vergeet niet dat hij een Engelsman is (en dus home grown). Daar betaal je altijd veel meer voor. De aankomende transfer van Rice of die van Madueke en Phillips vorig seizoen zijn daar ook voorbeelden van.

Volg je volledig hierbij, maar denk toch dat een Rice, die ook wel het dubbele zal kosten, een grotere meerwaarde is dan Mount.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ArkjuGeek95:

Volg je volledig hierbij, maar denk toch dat een Rice, die ook wel het dubbele zal kosten, een grotere meerwaarde is dan Mount.

Eens, maar meer dan honderd miljoen voor Rice vind ik wel gekkenwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ArkjuGeek95:

Iemand gisteren de oefenwedstrijd van Man Utd gezien? Vond Mount echt niet goed ... Weer zo'n aankoop die lijkt te gaan floppen.

Nog niets over te zeggen. Alle grote spelers waren er niet bij op Martinez, Varane na. Mount komt er wel daar twijfel ik niet aan. Ik zat me dood te ergeren in de tweede helft aan de commentator van Viaplay. Elke keer Emeran op z'n Engels zeggen ipv van op z'n Frans. Ik ben erg benieuwd of Hugill een kans krijgt, want in de jeugdteams een veel scorende spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei delichris:

Nog niets over te zeggen. Alle grote spelers waren er niet bij op Martinez, Varane na. Mount komt er wel daar twijfel ik niet aan. Ik zat me dood te ergeren in de tweede helft aan de commentator van Viaplay. Elke keer Emeran op z'n Engels zeggen ipv van op z'n Frans. Ik ben erg benieuwd of Hugill een kans krijgt, want in de jeugdteams een veel scorende spits.

Hugill gaat volgens mij de nieuwe Rashford worden. Echt talentvol, maar weet niet of Ten Hag dit jaar jeugd gaat inzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Ten Hag heeft besloten om Maguire geen aanvoerder meer te laten zijn. Ik vermoed dat Bruno de nieuwe aanvoerder gaat worden.

Maguire zou zelfs mogen vertrekken? Onana is in ieder geval zo goed als zeker binnen voor United. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites