Spring naar bijdragen

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

57 minuten geleden zei delichris:

Eindelijk vanavond weer United in de PL. Ik ben erg benieuwd wie er in de basis gaan starten. Van wat ik begreep ik Licha nog niet terug dus ik verwacht Varane en Harry.

Zag gister nog een interview dat het voor Ten Hag nog onduidelijk is wanneer die terugkomt, best raar eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Orrie:

Zag gister nog een interview dat het voor Ten Hag nog onduidelijk is wanneer die terugkomt, best raar eigenlijk.

Klopt. Ik las dat hij geen zin had om terug te komen naar Engeland. Maar dat betwijfel ik. Op zijn insta is het niet erg duidelijk waar hij is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Orrie:

Geen haast toch? Heeft toch ook recht op vakantie?

Martinez speelde gisteren ook nog niet bij Aston Villa...

En Macallister was ook nog niet beschikbaar voor BHA....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Zoals Ten Hag klonk heeft hij er wel haast bij. 😂

Maar bedoel meer dat ik het raar vind dat het onduidelijk is wanneer hij terugkeert. Net alsof er geen contact over is geweest, of afspraken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Zijn toekomst bij Villa zou sowieso aan een zijden draadje hangen als je de verhalen mag geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei cimbomcu:

Wat een kut commentator

Arsenal trouwens goed hoor gisteren, klasse.  Die Odegaard is zo goed ook he, en dat is dan groot gemaakt in de Eredivisie, mooi man.

Je hebt helemaal gelijk vriendje. Ik dacht ga eens Chelsea ''kijken'' maar kat in bakkie na 24 minuten al 2-0 voor :D

Dan maar lekker FM-en.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kyrillik identificeer mezelf niet als 'echte Spurs-supporter' hoor :D Was natuurlijk wel sympathisant/fan toen mijn grote vriend er speelde, maar de afgelopen jaren is dat in rap tempo een heel stuk minder geworden. Was een van de eersten die om het ontslag van Pochettino riep, maar als je daarna Mourinho, Espirito Santo en Conte voorgeschoteld krijgt... Man man man. Daar zet je je TV niet met plezier voor aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liverpool heeft nu ook een tweede bod uitgebracht op Caicedo van Brighton. Gaat om een bedrag rond de 75mil euro. Hopelijk betekent dit niet dat Enzo naar United en Bellingham naar Madrid gaan. Zou wel gigantisch zijn als Caicedo nu komt en Bellingham in de zomer. Dan belast je Thiago en Fabinho niet. Al denk ik dat Caicedo wel zou spelen ipv Fabinho.

Tweeluik tegen Madrid wordt zo fkng belangrijk. Cl via competitie maak ik me niet druk om, maar een vroege uitschakeling in CL zou de aantrekkelijkheid van Liverpool doen dalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-12-2022 om 20:28 zei JanVertonghen:

@Kyrillik identificeer mezelf niet als 'echte Spurs-supporter' hoor :D Was natuurlijk wel sympathisant/fan toen mijn grote vriend er speelde, maar de afgelopen jaren is dat in rap tempo een heel stuk minder geworden. Was een van de eersten die om het ontslag van Pochettino riep, maar als je daarna Mourinho, Espirito Santo en Conte voorgeschoteld krijgt... Man man man. Daar zet je je TV niet met plezier voor aan.

Wat goede reactie JV! Bedankt! Alleen met tegenzin plaats ik daar tegen over dat Spurs, toch de laatste jaren veelal helaas boven Arsenal is geeindigd, vaker de top 4 heeft gehaald. En dat Son en vooral Kane toch wel heel veel doelpunten maken!

19 uur geleden zei Acquafresca:

Liverpool heeft nu ook een tweede bod uitgebracht op Caicedo van Brighton. Gaat om een bedrag rond de 75mil euro. Hopelijk betekent dit niet dat Enzo naar United en Bellingham naar Madrid gaan. Zou wel gigantisch zijn als Caicedo nu komt en Bellingham in de zomer. Dan belast je Thiago en Fabinho niet. Al denk ik dat Caicedo wel zou spelen ipv Fabinho.

Tweeluik tegen Madrid wordt zo fkng belangrijk. Cl via competitie maak ik me niet druk om, maar een vroege uitschakeling in CL zou de aantrekkelijkheid van Liverpool doen dalen.

Fabinho kan ook prima als RB, CV of DM staan hoor, geen zorgen.....

Caicedo is erg goede speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites