Azpi Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Luton 1-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 3 minuten geleden zei Azpi: Luton 1-0 Ach, het mooie van de FA cup natuurlijk. Dat is denk ik wel echt het mooiste toernooi waar allerlei verrassingen in zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 24 minuten geleden zei La Pulga: altijd in mijn hart blijven”, zo besluit Abramovich. Chelsea maakte afgelopen zaterdag al bekend dat Abramovich een stap terug zou doen. Na dat statement bleef het echter onduidelijk of de Rus betrokken zou blijven bij de Engelse club. Het leek erop dat hij in ieder geval nog eigenaar zou blijven, maar de belangrijke besluiten uit handen zou geven. Het besluit van Abramovich volgt op Russische invasie in Oekraïne. De eigenaar ligt vanwege zijn vermeende banden met Vladimir Poetin zwaar onder vuur in het Verenigd Koninkrijk. In het Britse parlement is opgeroepen om de miljardair sancties op te leggen als belangrijke oligarch en vanwege zijn vermeende banden met de Russische overheid. Abramovich heeft eventuele banden met Poetin altijd ontkend. Wyss - een in Zwitserland geboren zakenman die momenteel in de Verenigde Staten woont met een geschat vermogen van vijf miljard - beweerde woensdag dat hij het aanbod had gekregen om Chelsea over te nemen van Abramovich. "Hij is een van Poetins naaste adviseurs en vrienden", vertelde Wyss aan het Zwitsers Duitstalige dagblad Blick. "Net als alle andere oligarchen is ook hij in paniek. Abramovich probeert al zijn villa's in Engeland te verkopen. Hij wil ook snel van Chelsea af. Ik en drie andere mensen hebben dinsdag een aanbod gekregen om Chelsea van Abramovich te kopen. Ik moet nu vier tot vijf dagen wachten. Abramovich vraagt momenteel veel te veel 25 minuten geleden zei La Pulga: Hey Azpi Zo de tering, had Chelsea 2 miljard schuld bij Abra? Zo kan Barcelona het ook ja. Dus eigenlijk gaat Abra er verlies op leiden en probeert zijn straatje schoon te vegen, zodat hij niet naar Rusland terug hoeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei himan: Dus eigenlijk gaat Abra er verlies op leiden en probeert zijn straatje schoon te vegen, zodat hij niet naar Rusland terug hoeft. Hij zit toch al juist in Rusland en kwam Engeland niet in vanwege de Brexit en geen visum? Heb hem al een tijdje niet op de tribunes in Engeland gezien namelijk. Kan zijn dat ik het mis heb hoor, ik kijk nauwelijks Chelsea al lijkt het mij nu wel leuk. 2 maart 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 (bewerkt) 1 minuut geleden zei La Pulga: Hij zit toch al juist in Rusland en kwam Engeland niet in vanwege de Brexit en geen visum? Heb hem al een tijdje niet op de tribunes in Engeland gezien namelijk. Kan zijn dat ik het mis heb hoor, ik kijk nauwelijks Chelsea al lijkt het mij nu wel leuk. "Heb hem al een tijdje niet meer op de tribunes in Engeland gezien namelijk" Gevolgd door: "Ik kijk nauwelijks Chelsea" Nee dat schiet lekker op zo .. 2 maart 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 3 minuten geleden zei La Pulga: Hij zit toch al juist in Rusland en kwam Engeland niet in vanwege de Brexit en geen visum? Heb hem al een tijdje niet op de tribunes in Engeland gezien namelijk. Kan zijn dat ik het mis heb hoor, ik kijk nauwelijks Chelsea al lijkt het mij nu wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Hij zit toch al juist in Rusland en kwam Engeland niet in vanwege de Brexit en geen visum? Heb hem al een tijdje niet op de tribunes in Engeland gezien namelijk. Kan zijn dat ik het mis heb hoor, ik kijk nauwelijks Chelsea al lijkt het mij nu wel leuk. Ik heb geen flauw idee, maar het lijkt er inderdaad op dat hij nu in Moskou woont, hoewel ik ook gehoord heb dat hij bij de besprekingen tussen Rusland en Oekraïne zat, ben ik aan het bedenken. Toch interessant dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 3 minutes ago, himan said: Dus eigenlijk gaat Abra er verlies op leiden en probeert zijn straatje schoon te vegen, zodat hij niet naar Rusland terug hoeft. Hij hoeft niet terug naar Rusland, hij heeft de Portugese en Israëlische nationaliteit en hij mag als sinds 2018 niet komen kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 https://www.hln.be/premier-league/niet-meer-welkom-in-engeland-maar-wel-eigenaar-van-twee-topadressen-in-londen-naast-ook-frans-kasteel-caraibische-feestlocatie-en-colorado-skiranch-waar-hangt-abramovich-nu-uit~a5b77490/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Zonder te kijken wist ik het dus, goed opgeschoten er mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Ik weet helemaal niets van Chelski, Dat is de conclusie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Just now, himan said: Ik heb geen flauw idee, maar het lijkt er inderdaad op dat hij nu in Moskou woont, hoewel ik ook gehoord heb dat hij bij de besprekingen tussen Rusland en Oekraïne zat, ben ik aan het bedenken. Toch interessant dan. "I can confirm Roman Abramovich was contacted by the Ukrainian side for support in achieving a peaceful resolution, and that he has been trying to help ever since," a spokeswoman for Abramovich said. "Considering what is at stake, we would ask for understanding as to why we have not commented on either the situation as such or his involvement." "Ukraine wanted to find someone to help seek a peaceful resolution and they were recommended by the Jewish community to contact Roman," a second source with knowledge of the situation told Reuters. "It is unclear what influence he will have because Russia is not a country where big businessmen can influence political decisions," the source said. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Zojuist zei La Pulga: https://www.hln.be/premier-league/niet-meer-welkom-in-engeland-maar-wel-eigenaar-van-twee-topadressen-in-londen-naast-ook-frans-kasteel-caraibische-feestlocatie-en-colorado-skiranch-waar-hangt-abramovich-nu-uit~a5b77490/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Zonder te kijken wist ik het dus, goed opgeschoten er mee. Je had het ook eerst kunnen verifiëren voor iets te posten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Zojuist zei Jotew: Je had het ook eerst kunnen verifiëren voor iets te posten! Nee, ik dacht het zeker te weten en dan heb ik Azpi om dat te bevestigen of om het te ontkennen. Niets mis mee lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 Zo, Leicester - Leeds begint echt heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 (bewerkt) 4 hours ago, La Pulga said: Zo, Leicester - Leeds begint echt heerlijk! Leeds gaat waarschijnlijk wel naar de Championship 5 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 Ik heb gezien dat een turk Chelsea wilt kopen daar schieten we echt veel mee op. Van Putin naar Erdogan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 Walgelijke club blijft het toch ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 47 minutes ago, Beppu said: Walgelijke club blijft het toch ook zullen we het eens over andere clubs hebben die we allemaal zo mooi en leuk vinden zoals Liverpool wiens fans verantwoordelijk zijn voor 39 dode Juventus fans in 1985. Maar nee liverpool is een prachtige club 🤢 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 3 minuten geleden zei Azpi: zullen we het eens over andere clubs hebben die we allemaal zo mooi en leuk vinden zoals Liverpool wiens fans verantwoordelijk zijn voor 39 dode Juventus fans in 1985. Maar nee liverpool is een prachtige club 🤢 Iets met heden en verleden. Je kan dit gewoon niet goed gaan praten omdat er iets nog ergers is gebeurd 35 jaar geleden. Verder prima dat ze abrahmovic toezingen, maar doe dat lekker tijdens de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 4 minutes ago, La Pulga said: Iets met heden en verleden. Je kan dit gewoon niet goed gaan praten omdat er iets nog ergers is gebeurd 35 jaar geleden. Verder prima dat ze abrahmovic toezingen, maar doe dat lekker tijdens de wedstrijd. waarom kunnen ze niet Abramovich toezingen? die doet immers meer voor Oekraïne dan de Burnley fans. Het klappen voor Oekraïne gaat ze niet zo veel helpen als 2 miljard aan steun (als dat daadwerkelijk naar Oekraïne gaat) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 3 minuten geleden zei Azpi: waarom kunnen ze niet Abramovich toezingen? die doet immers meer voor Oekraïne dan de Burnley fans. Het klappen voor Oekraïne gaat ze niet zo veel helpen als 2 miljard aan steun (als dat daadwerkelijk naar Oekraïne gaat) Ik denk als een Burnley fan miljarden op zijn rekening had staan diegene ook wel wat had gedoneerd. Dus dat is een beetje makkelijk praten. Van mij mogen ze hem altijd toezingen, timing was alleen een beetje pijnlijk. Kan iemand anders deze discussie verder opzich nemen? Ik zit aan de zuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 (bewerkt) 7 minutes ago, La Pulga said: Ik denk als een Burnley fan miljarden op zijn rekening had staan diegene ook wel wat had gedoneerd. Dus dat is een beetje makkelijk praten. Van mij mogen ze hem altijd toezingen, timing was alleen een beetje pijnlijk. Kan iemand anders deze discussie verder opzich nemen? Ik zit aan de zuip. Abramovich bemiddeld ook zelf tussen Rusland en Oekraïne iets wat wellicht behoorlijk wat risico voor zijn eigen veiligheid kan betekenen. Het is waarschijnlijk ook de laatste wedstrijd van zijn tijdperk dus het is niet zo vreemd dat ze hem toezingen. Bovendien is het ook echt heel de media en iedereen vs Abramovich, ik vind het normaal dat de Chelsea fans Abramovich steunen (Abramovich de voetbalclub eigenaar, niet Abramovich de vriend van Putin). 5 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Azpi: waarom kunnen ze niet Abramovich toezingen? die doet immers meer voor Oekraïne dan de Burnley fans. Het klappen voor Oekraïne gaat ze niet zo veel helpen als 2 miljard aan steun (als dat daadwerkelijk naar Oekraïne gaat) Wat voor een idiote vergelijking is dat nu? "jamaar de burnley fan doet niks voor oekraine". De gemiddelde burnleyfan is ook niet rijk geworden op de kap van de russische bevolking door staatsbedrijven voor een appel en een ei te kopen toen de sovjetunie uiteenviel. Dat ze hem meevragen tijdens de onderhandelingen zal niet voor zijn goede redenaarskunsten en mooie inborstzijn, maar vanwege zijn dikke banden met de dictator. Abramovich de clubeigenaar en abramovich de corrupte oligarch zijn nog altijd dezelfde persoon, hoeveel je het in je eigen hoofd wilt goedpraten. 5 maart 2022 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 (bewerkt) 18 minutes ago, AntiChrist7 said: Wat voor een idiote vergelijking is dat nu? "jamaar de burnley fan doet niks voor oekraine". De gemiddelde burnleyfan is ook niet rijk geworden op de kap van de russische bevolking door staatsbedrijven voor een appel en een ei te kopen toen de sovjetunie uiteenviel. Dat ze hem meevragen tijdens de onderhandelingen zal niet voor zijn goede redenaarskunsten en mooie inborstzijn, maar vanwege zijn dikke banden met de dictator dat hij die bedrijven voor zo goedkoop heeft kunnen overnemen is niet zijn probleem. Dat komt doordat Communisme gewoon een achterlijk systeem is vol corruptie. Hij heeft daar gewoon van geprofiteerd. Net zoals Shell nu eventjes 100.000 ton Russiche olie heeft gekocht voor een mooi prijsje. Maar de winst word geschonken aan Oekraïne…… klinkt bekent of niet? 5 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 (bewerkt) 13 minuten geleden zei Azpi: dat hij die bedrijven voor zo goedkoop heeft kunnen overnemen is niet zijn probleem. Dat komt doordat Communisme gewoon een achterlijk systeem is vol corruptie. Hij heeft daar gewoon van geprofiteerd. Net zoals Shell nu eventjes 100.000 ton Russiche olie heeft gekocht voor een mooi prijsje, en daarmee direct de oorlog financiert, directer dan Abramovich. Maar de winst word geschonken aan Oekraïne…… klinkt bekent of niet? Ik ga geen discussie voeren over welk economisch systeem het beste is , maar ken tenminste je geschiedenis. De Sovjetunie begon uiteen te vallen net omdat ze het communisme afzwakten. En wie profiteerde daarvan? ohja de kapitalisten die btw absoluut nooit corrupt zijn.... En laten we wel wezen, de rest van zijn fortuin zal ook wel niet van propere zaakjes komen Anyway, ik ga mijn tijd niet verdoen aan iemand die de stroman bovenhaalt. Dat deed ik toen ik 12was en met een slechte toets thuiskwam. 5 maart 2022 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten