Azpi Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 dat is knap 2 gele kaarten in 48 seconden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 23 minuten geleden zei Azpi: dat is knap 2 gele kaarten in 48 seconden En dat voor spits al helemaal hahahahaah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Just now, Kyrill said: En dat voor spits al helemaal hahahahaah Hij maakte een overtreding, krijgt geel, dan blokkeert de daaruit volgende vrije trap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 triest dat dat een penalty is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 51 minuten geleden zei Azpi: Hij maakte een overtreding, krijgt geel, dan blokkeert de daaruit volgende vrije trap Vrijentrappen blokkeren is zo dom dat vind ik nog erger dan schwalbe's, dat laatste werkt vaak en is dus moeite waard. Maar dat eerste is per definitie geel en toch blijven ze het proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 @Kyrillgefeliciteerd, mooie overwinning Chelsea was drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 1 minuut geleden zei Azpi: @Kyrillgefeliciteerd, mooie overwinning Chelsea was drama Thnx bro thnx. "Geluk van kampioen" dat van jullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 7 minutes ago, Kyrill said: Thnx bro thnx. "Geluk van kampioen" dat van jullie nou niet met 10 goals tegen in 4 wedstrijden, dat is geen kampioens vorm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 4 minuten geleden zei Azpi: nou niet met 10 goals tegen in 4 wedstrijden, dat is geen kampioens vorm Waren beide Jorginho pingels terecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 (bewerkt) 13 minutes ago, Kyrill said: Waren beide Jorginho pingels terecht? Ja domme overtredingen, rüdiger beide penalties gewonnen haha 11 december 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 dat united speelt ook echt langzaam saai voetbal vandaag, net alsof je naar het Man Utd van Van Gaal kijkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 vieze duik van ronaldo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 14 uur geleden zei Azpi: vieze duik van ronaldo Hahahaha als jij doelt op de strafschop? Daar wordt hij gewoon vastgehouden. Winst is winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 18 minuten geleden zei delichris: Hahahaha als jij doelt op de strafschop? Daar wordt hij gewoon vastgehouden. Winst is winst. Uiteindelijk zijn de alle topteams er makkelijk mee weggekomen dit weekend. Geen echte kansen op een vrije trap die werd aangeraakt en een kopbal van Harry na. Manchester was eerste helft wel bizar slecht trouwens, tweede helft heb ik het maar afgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Het was ook een drama, maar de drie punten zijn erg belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 (bewerkt) 2 hours ago, delichris said: Hahahaha als jij doelt op de strafschop? Daar wordt hij gewoon vastgehouden. Winst is winst. Maguire doet dat 10x elke wedstrijd en krijgt geen penalty tegen 12 december 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wat een huilebalk ben je nu eigenlijk om hier op terug te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei delichris: Wat een huilebalk ben je nu eigenlijk om hier op terug te komen. Pas nou op, hij is de enige hier met kennis en als hij er niet was dan was dit niet meer dan een Voetbalzone topic. Ben ook blij dat hij alles probeert te beargumenteren met plaatjes en filmpjes (zonder context) van 30 jaar geleden. Dit maakt het wat makkelijker voor de jongere kijker of mensen met het IQ lager dan mijn linker teelbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Pas nou op, hij is de enige hier met kennis en als hij er niet was dan was dit niet meer dan een Voetbalzone topic. Ben ook blij dat hij alles probeert te beargumenteren met plaatjes en filmpjes (zonder context) van 30 jaar geleden. Dit maakt het wat makkelijker voor de jongere kijker of mensen met het IQ lager dan mijn linker teelbal. Hij denkt het ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei delichris: Hij denkt het ja. Moet ik echt voortaan onder elke post neerzetten of ik wel of niet sarcastisch ben? Dit was sarcastisch. Dit ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei La Pulga: Moet ik echt voortaan onder elke post neerzetten of ik wel of niet sarcastisch ben? Dit was sarcastisch. Dit ook. Ik was het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 gaan jullie nou maar met lego spelen @delichris@La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei Azpi: gaan jullie nou maar met lego spelen @delichris@La Pulga Prima, op jou kan ik toch niet bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 11 minuten geleden zei Azpi: gaan jullie nou maar met lego spelen @delichris@La Pulga Is goed. Lego is voor de grote jongens. Leer eerst maar eens spelen met duplo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zelfs Sebas kwam niet onder dit niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten