Jump to content
Laat je horen: De MU Bokalen 2023! ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

2 hours ago, Kyrill said:

Wtf was die 3-2 voor goal van Masuaka houdt op zeg. En wat vielen tank Lukaku, CHO en cap Murica slecht in zeg.... 

Mendy mag ook wel eens een slechte dag hebben heh, als hij gewoon die bal uittrapt voor een corner was er niks aan de hand geweest. Man City en Liverpool zijn dit seizoen gewoon nog een niveau beter. 

9 minuten geleden zei Azpi:

Mendy mag ook wel eens een slechte dag hebben heh, als hij gewoon die bal uittrapt voor een corner was er niks aan de hand geweest. Man City en Liverpool zijn dit seizoen gewoon nog een niveau beter. 

Uiteraard. Waar heb ik het in Mendy over mijn post dan? 

1 minute ago, Kyrill said:

Oh nee hoor niet per se. Is hele bizarre goal. Wordt niet aangeraakt en gaat totaal.....uit het niets totaal a andere richting op... Dacht tweede paal.. 

Dat dacht Mendy ook :classic_tongue: Ik denk dat Mendy zich positioneerde voor een voorzet, daardoor is het technisch zijn fout, maar kan gebeuren

10 minutes ago, Socrates said:

Pressen met Matic was pas genieten geweest. 

Matic is wel goed voor als je tijd wil trekken. voordat die gedraaid is en de bal heeft gepasst ben je 1 minuut verder. Patrick Vieira doet het wel goed met Palace tot nu toe, beetje pech met sommige resultaten maar spelen goed meestal

Edited by Azpi

9 minuten geleden zei Azpi:

@Kyrill Aubameyang dropped eindelijk 

Jaa!! Ik ben hier bij mijn beste vriend in Zeist.. En hebben opstelling geprobeerd te voorspellen. Hij 10/11 goed voorspelt ik 9/11 beide Xhaka niet goed voorspelt en hij had Marinelli en ik ESR. Veel plezier iedereen! 

Citaat

13 minutes ago, Satyr said:

2 goals afgekeurd van Everton, twee keer 3,4 mm ofzo

belachelijk zeker die 2e 

die 1ste snap ik nog wel, maar die 2e is toch gewoon op 1 lijn, gingen ze niet dikkere lijnen gebruiken om dit soort belachelijke beslissingen te voorkomen? Ik zie Everton nog wel een gelijkmaker maken, arsenal is slecht vandaag 

tijdrekken vanaf de 68e minuut:-D

Edited by Azpi