joostmakaay Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 Oblomov trekt het niveau van dit topic wel stukken naar boven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 2 hours ago, joostmakaay said: Oblomov trekt het niveau van dit topic wel stukken naar boven dit account word gerund door een gehandicapte chihuahua, ik type wat hij mij opdraagt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 Wat een pot net in de M23 derby Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 41 minutes ago, Satyr said: Wat een pot net in de M23 derby Crystal Palace verdiende te winnen. Connor Gallagher doet het goed in dat team en wat een kans van Ayew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 en gisteren Chiesa (kerk in het italiaans). En dit weekend spelen ze tegen Southampton (The Saints) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Eindelijk Martial die weer eens scoort, maar Bruno wat een fijne pass. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 8 minuten geleden zei delichris: Eindelijk Martial die weer eens scoort, maar Bruno wat een fijne pass. Die aanname was toch niet serieus? Alsof hij met klittenband om speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 8 minuten geleden zei La Pulga: Die aanname was toch niet serieus? Alsof hij met klittenband om speelt Die aanname van Bruno was wel degelijk serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Fredje weer als een baby van de bal gezet lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 komen ze weer goed weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Dat zeker, maar was gewoon buitenspel. Maar wat een drama weer. Ik snap ook niet dat Donny niet eens de kans krijgt ipv Fred. Gelukkig komt tikkie breed Matic er niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 9 minutes ago, delichris said: Dat zeker, maar was gewoon buitenspel. Maar wat een drama weer. Ik snap ook niet dat Donny niet eens de kans krijgt ipv Fred. Gelukkig komt tikkie breed Matic er niet in. zolang Ole manager is ga je nooit wat winnen. Met die spelers moet je toch beter kunnen spelen of niet? zijn tacktiek is alleen maar wachten dat een van die top spelers wat geniaals doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Zojuist zei Azpi: zolang Ole manager is ga je nooit wat winnen. Met die spelers moet je toch beter kunnen spelen of niet? zijn tacktiek is alleen maar wachten dat een van die top spelers wat geniaals doet. Het ligt niet aan Ole. David Moyes, Louis van Gaal en die ene speciale Mourinho kon het ook niet. Er is veel gezeik geweest in de club en dat heeft ook nog een nasleep vermoed ik. Die Glazers moeten weg en Woody ook want die komen te vaak in het nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 4 minutes ago, delichris said: Het ligt niet aan Ole. David Moyes, Louis van Gaal en die ene speciale Mourinho kon het ook niet. Er is veel gezeik geweest in de club en dat heeft ook nog een nasleep vermoed ik. Die Glazers moeten weg en Woody ook want die komen te vaak in het nieuws. Mourinho had geen Bruno Fernandes & Ronaldo & Sancho & Varane & Maguire. Maar je hebt gelijk over de eigenaren. Maar goede eigenaren hadden Ole al lang ontslagen. Ik bedoel als ze niet puur financieel kijken maar gaan voor winnen van prijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Die eigenaren kijken puur alleen voor de centen hoor. Prijzen interesseert ze niets. Louis en Mourinho hadden toendertijd ook spelers die gewoon voor prijzen konden spelen. Oa Zlatan en nog een aantal van dat soort jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Just now, delichris said: Die eigenaren kijken puur alleen voor de centen hoor. Prijzen interesseert ze niets. Louis en Mourinho hadden toendertijd ook spelers die gewoon voor prijzen konden spelen. Oa Zlatan en nog een aantal van dat soort jongens. Mourinho won de EL en Louistje de FA Cup. Zie ik Ole nog niet doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 RLC in de basis fijn dat hij weer een comeback begint te maken. En Werner & Lukaku in de spits. Ben benieuwd. Als we niet winnen is het crisis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 13 minuten geleden zei Azpi: Mourinho won de EL en Louistje de FA Cup. Zie ik Ole nog niet doen En toch moesten ze weg omdat ze niet goed voetbal spelen zoals nu. Ik denk niet dat Ole snel ontslagen zal gaan worden omdat ze dit weer geld gaat kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 (bewerkt) Chalobah met werner heb je meteen meer dreiging, snap niet dat iedereen altijd zo negatief over hem doet 2 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 (bewerkt) hoever ga je terug met die Var wat een onzin man. gebeurt ook alleen met werner heh. Scoort die eindelijk word die weer afgekeurd maar als een corner word gegeven wat een doeltrap is en je scoort uit die corner word er niks gedaan maar een lichte overtreding 1 minuut voor de goal wel????? of ben ik nou gek en biased voor chelsea? 2 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Vooral dat laatste. Een corner wordt gezien als een nieuwe situatie/aanval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 26 minutes ago, MetalMichael said: Vooral dat laatste. Een corner wordt gezien als een nieuwe situatie/aanval. er zaten 17 seconden tussen de "overtreding" en de goal. Ze hadden alle tijd om te herstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 4 minuten geleden zei Azpi: er zaten 17 seconden tussen de "overtreding" en de goal. Ze hadden alle tijd om te herstellen Tsja, wel zelfde aanval. Dat zijn nu eenmaal de regels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 (bewerkt) die rode kaart is ook overdreven voor Ward-Prowse 2 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 2 minutes ago, MetalMichael said: Tsja, wel zelfde aanval. Dat zijn nu eenmaal de regels. dan moet je fluiten voor de overtreding. En niet laten doorspelen. De grensrechter stond er 4 meter vanaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten