Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

9 minutes ago, delichris said:

Dat zeker, maar was gewoon buitenspel. Maar wat een drama weer. Ik snap ook niet dat Donny niet eens de kans krijgt ipv Fred. Gelukkig komt tikkie breed Matic er niet in.

zolang Ole manager is ga je nooit wat winnen. Met die spelers moet je toch beter kunnen spelen of niet? zijn tacktiek is alleen maar wachten dat een van die top spelers wat geniaals doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Azpi:

zolang Ole manager is ga je nooit wat winnen. Met die spelers moet je toch beter kunnen spelen of niet? zijn tacktiek is alleen maar wachten dat een van die top spelers wat geniaals doet.

Het ligt niet aan Ole. David Moyes, Louis van Gaal en die ene speciale Mourinho kon het ook niet. Er is veel gezeik geweest in de club en dat heeft ook nog een nasleep vermoed ik. Die Glazers moeten weg en Woody ook want die komen te vaak in het nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, delichris said:

Het ligt niet aan Ole. David Moyes, Louis van Gaal en die ene speciale Mourinho kon het ook niet. Er is veel gezeik geweest in de club en dat heeft ook nog een nasleep vermoed ik. Die Glazers moeten weg en Woody ook want die komen te vaak in het nieuws.

Mourinho had geen Bruno Fernandes & Ronaldo & Sancho & Varane & Maguire. Maar je hebt gelijk over de eigenaren. Maar goede eigenaren hadden Ole al lang ontslagen. Ik bedoel als ze niet puur financieel kijken maar gaan voor winnen van prijzen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, delichris said:

Die eigenaren kijken puur alleen voor de centen hoor. Prijzen interesseert ze niets. Louis en Mourinho hadden toendertijd ook spelers die gewoon voor prijzen konden spelen. Oa Zlatan en nog een aantal van dat soort jongens. 

Mourinho won de EL en Louistje de FA Cup. Zie ik Ole nog niet doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoever ga je terug met die Var wat een onzin man.  gebeurt ook alleen met werner heh. Scoort die eindelijk word die weer afgekeurd ;e maar als een corner word gegeven wat een doeltrap is en je scoort uit die corner word er niks gedaan maar een lichte overtreding 1 minuut voor de goal wel????? of ben ik nou gek en biased voor chelsea?

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites