Michaelinho* Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Op 9-11-2022 om 15:39 zei Tim': Goed idee: inhoud! Ik ben benieuwd hoe de blessure van Füllkrug is. Hij zat niet bij de selectie tegen Bayern vanwege 'rugklachten'. Tegen die tegenstander is het ook niet nodig want die verlies je in principe toch (en zo geschiedde). Morgen, precies op de dag dat Flick zijn selectie bekendmaakt, kan hij weer vol aanhaken bij de training. Die timing lijkt me niet geheel toevallig. Morgen juichen voor een plekje in de selectie en zondag weer even wedstrijdfit worden tegen Leipzig Zou Füllkrug nog wat minuten pakken op het WK? Of verwacht je een rol als pinchhitter. Met de erg jonge Adeyemi en Moukoko zie ik best wat kansen. Die kerel is in bloedvorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Griffo had er zin in vandaag Vergeten te kijken, wat heerlijk team dat Freiburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 3 minuten geleden zei Kyrill: Griffo had er zin in vandaag Vergeten te kijken, wat heerlijk team dat Freiburg. Heerlijk team in het echt. Op FM wat minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Op 12-11-2022 om 18:23 zei Michaelinho*: Zou Füllkrug nog wat minuten pakken op het WK? Of verwacht je een rol als pinchhitter. Met de erg jonge Adeyemi en Moukoko zie ik best wat kansen. Die kerel is in bloedvorm. Als basisspeler verwacht ik sowieso niet. Gezien het aanbod aan spitsen (en de blessure van Werner) denk ik dat Müller of Havertz als spits gaat spelen. Füllkrug zou de ideale man zijn om als invaller binnen de lijnen te brengen. Flick zal hem wel gaan inzetten lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 8 uur geleden zei Tim': Als basisspeler verwacht ik sowieso niet. Gezien het aanbod aan spitsen (en de blessure van Werner) denk ik dat Müller of Havertz als spits gaat spelen. Füllkrug zou de ideale man zijn om als invaller binnen de lijnen te brengen. Flick zal hem wel gaan inzetten lijkt me. Verwacht een beetje hetzelfde ja. Vind Füllkrug wel een beetje een ‘type’ Klose ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Die toevallig ook als Bremen speler een WK speelde (of doelde je daar ook op?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Op 14-11-2022 om 19:24 zei Sophomore: Die toevallig ook als Bremen speler een WK speelde (of doelde je daar ook op?) Nou nee meer dat het zo’n spits is die (nog) niet per sé een hele grote naam in het club voetbal is. Maar in zo’n Duits elftal nog wel eens extra kan excelleren. Had ook Podolski kunnen noemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/manuel-neuer-breekt-been-bij-skien-seizoen-bayern-munchen-doelman-al-voorbij-het-doet-pijn~ab413f6e/ Hier zou je toch helemaal gek van worden als club zijnde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 Hebben ze wel een goede back-up voor hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 2 uur geleden zei joostmakaay: https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/manuel-neuer-breekt-been-bij-skien-seizoen-bayern-munchen-doelman-al-voorbij-het-doet-pijn~ab413f6e/ Hier zou je toch helemaal gek van worden als club zijnde Ja stel je voor dat ze ook nog een leven buiten het voetbal hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 2 uur geleden zei delichris: Hebben ze wel een goede back-up voor hem? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 Gaan Noppert halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Djurovski: Gaan Noppert halen Of Livakovic. 10 december 2022 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 37 minuten geleden zei Kyrill: Ja Wie? Nog altijd die Sven Ulreich? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 8 minuten geleden zei Bogatyr: Wie? Nog altijd die Sven Ulreich? Ja, keepte al vaker dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 3 uur geleden zei Djurovski: Ja stel je voor dat ze ook nog een leven buiten het voetbal hebben Als jij je rijbewijs in prive situatie zou kwijtraken, hoe zou je baas dan reageren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 5 minuten geleden zei joostmakaay: Als jij je been breekt in een prive situatie zou , hoe zou je baas dan reageren? Heb hem even aangepast voor jou. Wat een rijbewijs raak je alleen kwijt als je wat strafbaars doet. En volgens mij valt skieen daar niet onder. Dan zouden ze zeggen beterschap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Ik dacht dat in sommige contracten staat dat bepaalde (gevaarlijke) activiteiten niet zijn toegestaan, vanwege de kans op blessure. Als dat bij Neuer het geval, dan is niet netjes. Is dat niet het geval, dan is het pech hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Een lampje vervangen op een trapje kan al gevaarlijk zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Als ik daar miljoenen mee kan verdienen wil ik dat gerust in mijn contract laten opnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 6 uur geleden zei Aaron21: Als ik daar miljoenen mee kan verdienen wil ik dat gerust in mijn contract laten opnemen. Mag je aardig wat gaan uitsluiten. Geen aftershave gebruiken. Niet dansen , geen hond nemen , niet douchen, geen warme melk drinken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 6 uur geleden zei Djurovski: Mag je aardig wat gaan uitsluiten. Geen aftershave gebruiken. Niet dansen , geen hond nemen , niet douchen, geen warme melk drinken Wat een rare reactie. Skiën is toch wel een groter risico op een blessure dan je hond uitlaten of douchen. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 51 minuten geleden zei Tim': Wat een rare reactie. Skiën is toch wel een groter risico op een blessure dan je hond uitlaten of douchen. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel. Maar waarom zou hij niet mogen skieen? Alles in leven kan je been bij breken, ook met over straat lopen? Duitsland lag al uit het toernooi, ik vind de reacties hier imo zwaar overtrokken. Posts van Djurovski zijn niet allemaal even logisch maar ook Neuer heft recht op vrije tijd en op vakantie, normale mensen gaan toch ook gewoon skieen en op ski vakanties? Dat hij dan zijn been breekt is vervelend en kut maar zo'n reactie als die van @joostmakaay ''zou je als club gek van worden'' vind ik imo echt zwaar overtrokken. Alsof ie zijn been niet op de training had kunnen breken of waar dan ook whatever... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 (bewerkt) 7 uur geleden zei Djurovski: Mag je aardig wat gaan uitsluiten. Geen aftershave gebruiken. Niet dansen , geen hond nemen , niet douchen, geen warme melk drinken Ja, klopt niet helemaal wat je zegt, met risico's bedoelen ze natuurlijk niet bovenstaande voorbeelden. Ik zou als club inderdaad gek worden als mijn speler zijn been breekt en 6 maanden niks gaat doen en toch 2 miljoen euro van mij ontvangt. @Kyrill 12 december 2022 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Neuer woont in de bergen voor hem is skiën wat voor Nederlanders fietsen is. Mogen spelers in Nederland dan nooit meer fietsen. Want risico op de fiets is ook groter. Die voorbeelden wat ik gaf zijn overtrokken maar je kunt niet alles gaan uitsluiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten