Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Op 9-11-2022 om 15:39 zei Tim':

Goed idee: inhoud! Ik ben benieuwd hoe de blessure van Füllkrug is. Hij zat niet bij de selectie tegen Bayern vanwege 'rugklachten'. Tegen die tegenstander is het ook niet nodig want die verlies je in principe toch (en zo geschiedde). Morgen, precies op de dag dat Flick zijn selectie bekendmaakt, kan hij weer vol aanhaken bij de training. Die timing lijkt me niet geheel toevallig. Morgen juichen voor een plekje in de selectie en zondag weer even wedstrijdfit worden tegen Leipzig

Zou Füllkrug nog wat minuten pakken op het WK? Of verwacht je een rol als pinchhitter. Met de erg jonge Adeyemi en Moukoko zie ik best wat kansen. Die kerel is in bloedvorm. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-11-2022 om 18:23 zei Michaelinho*:

Zou Füllkrug nog wat minuten pakken op het WK? Of verwacht je een rol als pinchhitter. Met de erg jonge Adeyemi en Moukoko zie ik best wat kansen. Die kerel is in bloedvorm. 

Als basisspeler verwacht ik sowieso niet. Gezien het aanbod aan spitsen (en de blessure van Werner) denk ik dat Müller of Havertz als spits gaat spelen. Füllkrug zou de ideale man zijn om als invaller binnen de lijnen te brengen. Flick zal hem wel gaan inzetten lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Tim':

Als basisspeler verwacht ik sowieso niet. Gezien het aanbod aan spitsen (en de blessure van Werner) denk ik dat Müller of Havertz als spits gaat spelen. Füllkrug zou de ideale man zijn om als invaller binnen de lijnen te brengen. Flick zal hem wel gaan inzetten lijkt me.

Verwacht een beetje hetzelfde ja. Vind Füllkrug wel een beetje een ‘type’ Klose ofzo :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei joostmakaay:

Ja stel je voor dat ze ook nog een leven buiten het voetbal hebben 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei joostmakaay:

Als jij je been breekt in een prive situatie zou , hoe zou je baas dan reageren?

Heb hem even aangepast voor jou. Wat een rijbewijs raak je alleen kwijt als je wat strafbaars doet. En volgens mij valt skieen daar niet onder. Dan zouden ze zeggen beterschap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Djurovski:

Mag je aardig wat gaan uitsluiten.

Geen aftershave gebruiken. Niet dansen , geen hond nemen , niet douchen, geen warme melk drinken

Wat een rare reactie. Skiën is toch wel een groter risico op een blessure dan je hond uitlaten of douchen. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Tim':

Wat een rare reactie. Skiën is toch wel een groter risico op een blessure dan je hond uitlaten of douchen. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel.

Maar waarom zou hij niet mogen skieen?

Alles in leven kan je been bij breken, ook met over straat lopen? Duitsland lag al uit het toernooi, ik vind de reacties hier imo zwaar overtrokken. Posts van Djurovski zijn niet allemaal even logisch maar ook Neuer heft recht op vrije tijd en op vakantie, normale mensen gaan toch ook gewoon skieen en op ski vakanties?

Dat hij dan zijn been breekt is vervelend en kut maar zo'n reactie als die van @joostmakaay ''zou je als club gek van worden'' vind ik imo echt zwaar overtrokken. Alsof ie zijn been niet op de training had kunnen breken of waar dan ook whatever...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Djurovski:

Mag je aardig wat gaan uitsluiten.

Geen aftershave gebruiken. Niet dansen , geen hond nemen , niet douchen, geen warme melk drinken

Ja, klopt niet helemaal wat je zegt, met risico's bedoelen ze natuurlijk niet bovenstaande voorbeelden.

Ik zou als club inderdaad gek worden als mijn speler zijn been breekt en 6 maanden niks gaat doen en toch 2 miljoen euro van mij ontvangt. @Kyrill

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites