Michaelinho* Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Verrassend.. Tedesco ook weer ergens ontslagen. Je verwacht het ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Verrassend.. Tedesco ook weer ergens ontslagen. Je verwacht het ook niet Pas zijn tweede ontslag toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 1 minuut geleden zei Tim': Pas zijn tweede ontslag toch? Nja op 4 klussen toch 50% . Maar begint altijd voortvarend en dan gaat het toch snel weer mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 29 minuten geleden zei Michaelinho*: Nja op 4 klussen toch 50% . Maar begint altijd voortvarend en dan gaat het toch snel weer mis. Dat laatste is zeker waar. Blijft toch een beetje een eeuwig trainerstalent zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Net klaar met op YouTube Once In A Lifetime documentaire, van SC Freiburg... Wat een docu en wat een club en fanbase... Echt dikke vette aanrader. Heb echt genoten en ben zwaar impressed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Prima start weer van Dortmund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Niemand die Dortmund - Schalke kijkt hier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 1 minuut geleden zei Jotew: Niemand die Dortmund - Schalke kijkt hier? Ik natuurlijk! Maar best een matig/vervelend potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Wat denk je zelf als je op het puntje van de bank kunt zitten bij Sparta Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 2 minuten geleden zei Djurovski: Wat denk je zelf als je op het puntje van de bank kunt zitten bij Sparta Groningen Groot gelijk 😂 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik natuurlijk! Maar best een matig/vervelend potje. Ja voetballend is het niet veel. Schalke doet er in ieder geval niet voor onder. Hopen dat het met Reus mee valt overigens. Die man lijkt voor het ongeluk geboren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 10 minuten geleden zei Jotew: Groot gelijk 😂 Ja voetballend is het niet veel. Schalke doet er in ieder geval niet voor onder. Hopen dat het met Reus mee valt overigens. Die man lijkt voor het ongeluk geboren Ja heel zonde voor Reus.. @Kyrill; Daar is ‘ie hoor, Moukoko! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Ja heel zonde voor Reus.. @Kyrill; Daar is ‘ie hoor, Moukoko! Nice! Ik ga toch maar effe stukkie kijken. Ik was begonnen maar we bleken visite te hebben die ik al heellang wou zien Heb ik net de goal gemist :( Voor jou en @Michaelinho* @Thierryvane en @Jotew Ik zie net de goal mooi gek... Mijn vraag aan jullie speler laten invallen en weer wisselen dat hoor je niet te doen toch? Ik vind het ultieme vernedering.... Vele vedette's als CR en Robben worden al helemaal pisnijdig als ze uberhaupt gewisseld werden maar dan erin komen(Reyna) en later weer eruit ik ben er echt geen voorstander van... 17 september 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Augsburg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 (bewerkt) @Kyrill Naja misschien met het oog op tactische omzettingen? Maar dan breng je niet Hazard in wat ook een aanvaller is. Wellicht niet helemaal fit en zou hij vooraf sws maar maximaal +/- 45 minuten kunnen spelen? Anderzijds: waarom dan niet gelijk Hazard toen Reus eraf ging. Misschien simpelweg niet tevreden? Ik heb geen idee! Misschien dat we er nog wat van horen na afloop! Mooie goal van Moukouko. Van hem geloof ik wel dat hij dermate jong is overigens, i.t.t. die knakker van Lazio een paar jaar terug😂. Geweldig talent dus die Moukouko, beetje overmoedig de eerste minuten maar herstelt zich met een meer dan prima kop goal! 17 september 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 2 minuten geleden zei Bogatyr: Augsburg Ja heeeerlijk zeg. 1 minuut geleden zei Jotew: @Kyrill Naja misschien met het oog op tactische omzettingen? Maar dan breng je niet Hazard in wat ook een aanvaller is. Wellicht niet helemaal fit en zou hij vooraf sws maar maximaal +/- 45 minuten kunnen spelen? Anderzijds: waarom dan niet gelijk Hazard toen Reus eraf ging. Misschien simpelweg niet tevreden? Ik heb geen idee! Misschien dat we er nog wat van horen na afloop! Mooie goal van Moukouko. Van hem geloof ik wel dat hij dermate jong is overigens. Geweldig talent, beetje overmoedig de eerste minuten maar herstelt zich met een meer dan prima kop goal! Klinkt logisch, en duidelijk, thnx!! Met FM en Fifa en andere voetbal spellen heb ik het zelf nog nooit gedaan iig, tenzij ze met blessure er gedwongen af moesten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 2 minuten geleden zei Jotew: die knakker van Lazio een paar jaar terug😂. Minala Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Kloppen de geruchten van Tuchel naar Bayern? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Kloppen de geruchten van Tuchel naar Bayern? Geen idee, maar lijkt me niet. Worden vast gevoed door de slechte reeks van Bayern. Maar meestal is Bayern niet zo snel met het ontslaan van een trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 Dat is inderdaad onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 Maar het feit is (gelukkig) ik wil het neit jinxen, Bayern tot dusver voor hun doen erg slecht doen tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Mooie pot hoor vanavond. Bayern - Leverkusen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Benieuwd of Bayern vanavond weer zwalkt of dat zij meteen met een soort statement overwinning komen en iedereen de neus afvegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Zojuist zei ElMarcos: Benieuwd of Bayern vanavond weer zwalkt of dat zij meteen met een soort statement overwinning komen en iedereen de neus afvegen. Dat laatste vind ik het wat te vroeg voor maar is zeker waar dat ze zwalken ja. Zij 12 punten en nummer 1 Union al 17 punten na 7 duels. @La Pulga thnx voor het zeggen ik ga alleen vanavond mijn verjaardag van as dinsdag 4 oktober vieren, eten met familie. Want as dinsdag kan bijna niemand. Ik hoop vanaf het begin te kijken, in ieder geval lekker de 2e helft. Voor de verandering, eens niet stappen op vrijdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 11 minuten geleden zei Kyrill: Dat laatste vind ik het wat te vroeg voor maar is zeker waar dat ze zwalken ja. Zij 12 punten en nummer 1 Union al 17 punten na 7 duels. In Duitsland is er best veel kritiek op Bayern. Wanneer je dan Leverkussen aan de kant zet zoals zij dat kunnen, dan veeg je mensen toch wel de neus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei ElMarcos: In Duitsland is er best veel kritiek op Bayern. Wanneer je dan Leverkussen aan de kant zet zoals zij dat kunnen, dan veeg je mensen toch wel de neus. Eens dat we oneens zijn. Want Leverkusen staat ook maar 15e Met uberhaupt pas 1 zege, 2 gelijk en al 4 verlies lol. 30 september 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten