Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Op 22-5-2020 om 19:24 zei 007mark:

Het viel mij tegen moet ik eerlijk zeggen. Het is kwalitatief geen slechte muziek, maar voor mij toch even te rustig/gezapig. Eigenlijk haast slaapverwekkend in grote delen.

Ik hoor ze op Kink regelmatig voorbij komen, maar hun hebben echt zulke verschillende soorten nummers. Van britpop, tot wat hardere indierock tot emo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Chivv - UN4GETTABLE NIGHTS (album)

Kan mij niet voorstellen dat dit wat is.

29 minuten geleden zei Erwin.:

Ik hoor ze op Kink regelmatig voorbij komen, maar hun hebben echt zulke verschillende soorten nummers. Van britpop, tot wat hardere indierock tot emo.

Hebben ook wel goede nummers, maar vind dit album niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, als de muziek niks is dan zet ik gewoon een andere op. Maar als de muziek tof is en de locatie ook is dat mooi meegenomen. Het mooie van dat kanaal is dat je zelf mag kiezen welk artiest en welke plek op de wereld je ze wil zien.

Zoals dit bijvoorbeeld (is niet van hetzelfde kanaal). Begin is echt magisch (intro van ongeveer van 3 minuten tot het liedje begint). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites