Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Handbal

CrisChivu

Aanbevolen berichten

Tess Wester :love:

Polman en Wester zaten aan tafel van de week, bij ik dacht Pauw. OS moet normaal gezien gehaald, alleen Frankrijk is gelijkwaardig.

Japan moet ook te doen zijn, maar de spanning kan de dames teveel worden.

Tunesië aardig beroerd begonnen tegen Japan, stonden 11-1 achter..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De andere wedstrijden allemaal gezien; deze moet ik missen helaas

bliift gaaf. Die Debbie Bondt(hoekspeelster) ken ik nog van toernooien in Aalsmeer. Had nog een leuk avontuurtje met iemand van haar teAm:

was toen geen eens de beste van dat team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor, en hoe vergaat het je? Ik heb ook wel eens zitten zoeken voor een vereniging, maar dat was een eind uit de buurt dus dat gaat niet door.

Heb zelf een aantal wedstrijd voor het eerste gespeeld van de plaatselijke club. Helaas, raakte ik geblesseerd en speel ik zelf niet meer. Ben nu de afgelopen jaren trainer en coach bij de club geweest. Afgelopen 3 seizoenen een jongenshandbal team op poten gezet en kampioen geworden het laatste jaar. Nu trainer/Coach van het tweede. Waar in de omgeving woon je? Misschien dat het nu wat meer haalbaarder is @Ajaciedjee

Link naar opmerking
Deel via andere websites