CrisChivu Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 Zag hier nog geen topic over als ik me niet vergis. Vanavond spelen de Nederlandse dames in Metz hun eerste wedstrijd voor het OKT tegen Frankrijk. Poule van vier landen waarvan de eerste twee zich plaatsen voor de Olympische Spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2016 Zag hier nog geen topic over als ik me niet vergis. Vanavond spelen de Nederlandse dames in Metz hun eerste wedstrijd voor het OKT tegen Frankrijk. Poule van vier landen waarvan de eerste twee zich plaatsen voor de Olympische Spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 Tess Wester :love: Polman en Wester zaten aan tafel van de week, bij ik dacht Pauw. OS moet normaal gezien gehaald, alleen Frankrijk is gelijkwaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2016 Tess Wester :love: Polman en Wester zaten aan tafel van de week, bij ik dacht Pauw. OS moet normaal gezien gehaald, alleen Frankrijk is gelijkwaardig. Japan moet ook te doen zijn, maar de spanning kan de dames teveel worden. Tunesië aardig beroerd begonnen tegen Japan, stonden 11-1 achter.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2016 Over een kwartier op Ziggo Sport (Kanaal 14) de wedstrijd Nederland - Frankrijk live Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 19 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2016 Na de overwinning op Frankrijk gisteren nu de wedstrijd tegen Japan. Bij winst is Rio voor 99% zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Het ziet er goed uit, inmiddels 5 punten voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 20 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2016 Het ziet er goed uit, inmiddels 5 punten voor. We gaan naar RIO :) Nu Nederland niet naar het EK gaat, hoop ik dat de teams op de OS nog meer steun krijgen. Hebben aardige medaillekansen bij de teamsporten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Wester staat weer lekker te keepen. 3 van de 3 strafworpen gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 De andere wedstrijden allemaal gezien; deze moet ik missen helaas bliift gaaf. Die Debbie Bondt(hoekspeelster) ken ik nog van toernooien in Aalsmeer. Had nog een leuk avontuurtje met iemand van haar teAm: was toen geen eens de beste van dat team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Die andere wedstrijden heb ik niet kunnen zien, maar vandaag vrij. Eerst vanmorgen Wereldbeker voor Clubteams gekeken (morgen weer) en nu dus handbal. Vind ik ook altijd wel leuk om te kijken. Sommige komen wat later bovendrijven ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Vanavond halve finale, 1815 volgens mij. :) Ook geplaatst voor wk nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Vanavond halve finale, 1815 volgens mij. :) Ook geplaatst voor wk nu. Dan gaan we er weer voor zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Nederland is lekker op dreef na de rust. Als ze zo doorgaan is een finaleplaats dichtbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Lekkere sport blijft dit toch hé:). Tof dat Ziggo het uitzendt. 16 december 2016 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Ja, vind het echt leuk om te kijken. En er lopen ook nog een paar mooie dames bij, dus dat is altijd goed ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Ja lekkere fase na rust sowieso lekker om te kijken deze sport ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Jammer dat de finale zondagmiddag is, dan moet ik werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Ja balen dat het 17 is; jaxie is dan . Als het tegen gae was was ik thuis gebleven haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 haha, dat had ik ook gedaan. Dat is een zekere nederlaag voor ajax :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 19 december 2016 Auteur Share Geplaatst 19 december 2016 Helaas. De dames verloren tegen een ijzersterk Noorwegen... Meer mensen gekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Zeker, ik vind het echt een hele leuke sport om te volgen. Gisteravond is gewoon zwaar klote aangezien NL zeker niet minder was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 19 december 2016 Auteur Share Geplaatst 19 december 2016 Zeker, ik vind het echt een hele leuke sport om te volgen. Gisteravond is gewoon zwaar klote aangezien NL zeker niet minder was. Het is ook een heerlijke sport. Zelf ook actief bij de plaatselijke handbalvereniging :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Het is ook een heerlijke sport. Zelf ook actief bij de plaatselijke handbalvereniging :) Lekker hoor, en hoe vergaat het je? Ik heb ook wel eens zitten zoeken voor een vereniging, maar dat was een eind uit de buurt dus dat gaat niet door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 23 december 2016 Auteur Share Geplaatst 23 december 2016 Lekker hoor, en hoe vergaat het je? Ik heb ook wel eens zitten zoeken voor een vereniging, maar dat was een eind uit de buurt dus dat gaat niet door. Heb zelf een aantal wedstrijd voor het eerste gespeeld van de plaatselijke club. Helaas, raakte ik geblesseerd en speel ik zelf niet meer. Ben nu de afgelopen jaren trainer en coach bij de club geweest. Afgelopen 3 seizoenen een jongenshandbal team op poten gezet en kampioen geworden het laatste jaar. Nu trainer/Coach van het tweede. Waar in de omgeving woon je? Misschien dat het nu wat meer haalbaarder is @Ajaciedjee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten