Kyrill Geplaatst 1 maart 2016 Share Geplaatst 1 maart 2016 1. Saw ll - Me and You and Everyone We Know 2. Hitch - Sophie Scholl - Die letzten Tage 3. Madagascar - 13 Tzameti 4. Fun with Dick and Jane - Goal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2016 UITSLAG VOORRONDE 1. Saw ll 2 - 1 Me and You and Everyone We Know 2. Hitch 0 - 1 Sophie Scholl - Die letzten Tage 3. Madagascar 0 - 1 13 Tzameti 4. Fun with Dick and Jane 0 - 2 Goal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2016 (bewerkt) Stemmen: • Stemmen doe je door je favoriet dikgedrukt te maken. • Stem alleen als je beide films hebt gezien. • Wijzigingen en aanvullingen graag plaatsen in een nieuwe post. • Ronde sluit vrijdag 11 maart 20.00u. RONDE 1 1. Brokeback Mountain - Transporter 2 2. Grizzly Man - Thank You for Smoking 3. Jarhead - Harry Potter and the Goblet of Fire 4. King Kong - Hwal (The Bow) 5. V For Vendetta - Factotum 6. Green Street Hooligans - Capote 7. Allegro - Cidade Baixa 8. Mr & Mrs. Smith - Star Wars Episode III: Revenge of the Sith 9. Four Brothers - Good Night, and Good Luck. 10. Adams æbler - Match Point 11. March of the Penguins - The Great Raid 12. Coach Carter - A History of Violence 13. Pride & Prejudice - Hard Candy 14. Angel-A - Paha Maa (Frozen Land) 15. The World's Fastest Indian - Syriana 16. Caché - Su-Ki-Da 17. Batman Begins - Serenity 18. The 40 Year Old Virgin - Saw ll 19. Wolf Creek - Sophie Scholl - Die letzten Tage 20. El Aura - Kiss Kiss Bang Bang 21. The Proposition - Walk The Line 22. Takeshis' - L'enfant 23. Brick - The Descent 24. Goal! - C.R.A.Z.Y. 25. Munich - 13 Tzameti 26. The New World - War of the Worlds 27. Dalkomhan Insaeng - Cinderalla Man 28. Noriko no Shokutaku (Suicide Club 2) - Domino 29. Earthlings* - Broken Flowers 30. Wedding Crashers - Lord of War 31. Sin City - Kingdom of Heaven 32. The Constant Gardener - Revolver 5 maart 2016 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
-Koen- Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 3. Jarhead - Harry Potter and the Goblet of Fire 18. The 40 Year Old Virgin - Saw ll Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 2. Grizzly Man - Thank You for Smoking 3. Jarhead - Harry Potter and the Goblet of Fire 8. Mr & Mrs. Smith - Star Wars Episode III: Revenge of the Sith 12. Coach Carter - A History of Violence 21. The Proposition - Walk The Line 23. Brick - The Descent 30. Wedding Crashers - Lord of War Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 (bewerkt) Blij met de films die de eindronde gehaald hebben. Waren mijn 4 favorieten. 4. King Kong - Hwal (The Bow) Is in alles veel subtieler en verfijnder dan de tegenhanger. Alleen voor de sfeer kies ik al voor Hwal 18. The 40 Year Old Virgin - Saw ll Een vrij duidelijk verschil aan kwaliteit alsook vermaak tussen beide films. 19. Wolf Creek - Sophie Scholl - Die letzten Tage Beide films zijn erg goed. Sophie Scholl was een goede film die vooral uitblonk omwille van de acteerprestaties. Wolf Creek krijgt dan weer een streepje voor voor het vermaak en het gewoon heel erg aangename plot na een misschien iets te traag begin. Moeilijk om hier uit te kiezen, maar ik kies voor Wolf Creek. 24. Goal! - C.R.A.Z.Y. Geen fan van C.R.A.Z.Y. maar zou het wel begrijpen mocht hij doorgaan. Ik ga wellicht nog een paar films kijken, dus wellicht plaats ik nog aanvullingen tegen de deadline aan. Duel 19 is een spijtig duel. Twee favorieten van mij die tegen elkaar uitkomen. Deadline moet nog aangepast worden [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; 5 maart 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Brokeback Mountain - Transporter 2 3. Jarhead - Harry Potter and the Goblet of Fire 6. Green Street Hooligans - Capote 8. Mr & Mrs. Smith - Star Wars Episode III: Revenge of the Sith 17. Batman Begins - Serenity 18. The 40 Year Old Virgin - Saw ll 21. The Proposition - Walk The Line 23. Brick - The Descent 30. Wedding Crashers - Lord of War 31. Sin City - Kingdom of Heaven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 1. Brokeback Mountain - Transporter 2 2. Grizzly Man - Thank You for Smoking 3. Jarhead - Harry Potter and the Goblet of Fire 4. King Kong - Hwal (The Bow) 5. V For Vendetta - Factotum 6. Green Street Hooligans - Capote 7. Allegro - Cidade Baixa 8. Mr & Mrs. Smith - Star Wars Episode III: Revenge of the Sith 9. Four Brothers - Good Night, and Good Luck. 10. Adams æbler - Match Point 11. March of the Penguins - The Great Raid 12. Coach Carter - A History of Violence 13. Pride & Prejudice - Hard Candy 14. Angel-A - Paha Maa (Frozen Land) 15. The World's Fastest Indian - Syriana 16. Caché - Su-Ki-Da 17. Batman Begins - Serenity 18. The 40 Year Old Virgin - Saw ll 19. Wolf Creek - Sophie Scholl - Die letzten Tage 20. El Aura - Kiss Kiss Bang Bang 21. The Proposition - Walk The Line 22. Takeshis' - L'enfant 23. Brick - The Descent 24. Goal! - C.R.A.Z.Y. 25. Munich - 13 Tzameti 26. The New World - War of the Worlds 27. Dalkomhan Insaeng - Cinderalla Man 28. Noriko no Shokutaku (Suicide Club 2) - Domino 29. Earthlings* - Broken Flowers 30. Wedding Crashers - Lord of War 31. Sin City - Kingdom of Heaven 32. The Constant Gardener - Revolver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 1. Brokeback Mountain - Transporter 2 2. Grizzly Man - Thank You for Smoking 3. Jarhead - Harry Potter and the Goblet of Fire 4. King Kong - Hwal (The Bow) 5. V For Vendetta - Factotum 6. Green Street Hooligans - Capote 7. Allegro - Cidade Baixa 8. Mr & Mrs. Smith - Star Wars Episode III: Revenge of the Sith 9. Four Brothers - Good Night, and Good Luck. 10. Adams æbler - Match Point 11. March of the Penguins - The Great Raid 12. Coach Carter - A History of Violence 13. Pride & Prejudice - Hard Candy 14. Angel-A - Paha Maa (Frozen Land) :( 15. The World's Fastest Indian - Syriana 16. Caché - Su-Ki-Da 17. Batman Begins - Serenity 18. The 40 Year Old Virgin - Saw ll 19. Wolf Creek - Sophie Scholl - Die letzten Tage 20. El Aura - Kiss Kiss Bang Bang 21. The Proposition - Walk The Line 22. Takeshis' - L'enfant 23. Brick - The Descent 24. Goal! - C.R.A.Z.Y. 25. Munich - 13 Tzameti 26. The New World - War of the Worlds 27. Dalkomhan Insaeng - Cinderalla Man 28. Noriko no Shokutaku (Suicide Club 2) - Domino 29. Earthlings* - Broken Flowers 30. Wedding Crashers - Lord of War 31. Sin City - Kingdom of Heaven 32. The Constant Gardener - Revolver Mis dus toch nog 11 duels, zijn er meer dan ik had gedacht. Ik ga proberen om nog een aantal films te zien de komende dagen. Sommige geen interesse in, ik zie wel een paar Aussie films, die probeer ik mee te pikken, Cidade Baixa misschien ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 1. Brokeback Mountain - Transporter 2 2. Grizzly Man - Thank You for Smoking 3. Jarhead - Harry Potter and the Goblet of Fire 4. King Kong - Hwal (The Bow) 5. V For Vendetta - Factotum 6. Green Street Hooligans - Capote 7. Allegro - Cidade Baixa 8. Mr & Mrs. Smith - Star Wars Episode III: Revenge of the Sith 9. Four Brothers - Good Night, and Good Luck. 10. Adams æbler - Match Point 11. March of the Penguins - The Great Raid 12. Coach Carter - A History of Violence 13. Pride & Prejudice - Hard Candy 14. Angel-A - Paha Maa (Frozen Land) 15. The World's Fastest Indian - Syriana 16. Caché - Su-Ki-Da 17. Batman Begins - Serenity 18. The 40 Year Old Virgin - Saw ll 19. Wolf Creek - Sophie Scholl - Die letzten Tage 20. El Aura - Kiss Kiss Bang Bang 21. The Proposition - Walk The Line 22. Takeshis' - L'enfant 23. Brick - The Descent 24. Goal! - C.R.A.Z.Y. 25. Munich - 13 Tzameti 26. The New World - War of the Worlds 27. Dalkomhan Insaeng - Cinderalla Man 28. Noriko no Shokutaku (Suicide Club 2) - Domino 29. Earthlings - Broken Flowers 30. Wedding Crashers - Lord of War 31. Sin City - Kingdom of Heaven 32. The Constant Gardener - Revolver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 (bewerkt) Weet niet hoe, maar dubbelpost.. 7 maart 2016 bewerkt door ROEMM dubbel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 6. Green Street Hooligans - Capote 31. Sin City - Kingdom of Heaven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 7. Allegro - Cidade Baixa Cidade net gezien, behoorlijk goeie Braziliaanse film over een soort driehoeksverhouding. Niet meteen een uitblinker in originaliteit (of subtiliteit) maar keek wel prima weg. En Wagner Moura is altijd goed. Maar, Allegro is simpelweg een betere film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 25. Munich - 13 Tzameti 13 Tzameti is een soort middenmoter en een gemiddelde thriller, maar ik vond Munich niet echt goed. Lang, behoorlijk saai en weinig originaliteit en creativiteit. Wellicht film die meer is weggelegd voor een klein doelpubliek die geinteresseerd is in dat thema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 19. Wolf Creek - Sophie Scholl - Die letzten Tage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 1. Brokeback Mountain - Transporter 2 2. Grizzly Man - Thank You for Smoking 3. Jarhead - Harry Potter and the Goblet of Fire 4. King Kong - Hwal (The Bow) 5. V For Vendetta - Factotum 6. Green Street Hooligans - Capote 7. Allegro - Cidade Baixa 8. Mr & Mrs. Smith - Star Wars Episode III: Revenge of the Sith 9. Four Brothers - Good Night, and Good Luck. 10. Adams æbler - Match Point 11. March of the Penguins - The Great Raid 12. Coach Carter - A History of Violence 13. Pride & Prejudice - Hard Candy 14. Angel-A - Paha Maa (Frozen Land) 15. The World's Fastest Indian - Syriana 16. Caché - Su-Ki-Da 17. Batman Begins - Serenity 18. The 40 Year Old Virgin - Saw ll 19. Wolf Creek - Sophie Scholl - Die letzten Tage 20. El Aura - Kiss Kiss Bang Bang 21. The Proposition - Walk The Line 22. Takeshis' - L'enfant 23. Brick - The Descent 24. Goal! - C.R.A.Z.Y. 25. Munich - 13 Tzameti 26. The New World - War of the Worlds 27. Dalkomhan Insaeng - Cinderalla Man 28. Noriko no Shokutaku (Suicide Club 2) - Domino 29. Earthlings* - Broken Flowers 30. Wedding Crashers - Lord of War 31. Sin City - Kingdom of Heaven 32. The Constant Gardener - Revolver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 5. V For Vendetta - Factotum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 5. V For Vendetta - Factotum 8. Mr & Mrs. Smith - Star Wars Episode III: Revenge of the Sith 31. Sin City - Kingdom of Heaven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 21. The Proposition - Walk The Line Net The Proposition gekeken, en normaal heb ik het wel voor Australische outback filmpjes maar god wat was dit een vreselijk saaie film zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2016 [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; jij had Caché nog niet gezien toch? En zo wel: gooi vanavond ff in de herkijk joh. 1. Brokeback Mountain - Transporter 2 2. Grizzly Man - Thank You for Smoking 3. Jarhead - Harry Potter and the Goblet of Fire 6. Green Street Hooligans - Capote 8. Mr & Mrs. Smith - Star Wars Episode III: Revenge of the Sith 9. Four Brothers - Good Night, and Good Luck. 10. Adams æbler - Match Point 13. Pride & Prejudice - Hard Candy 17. Batman Begins - Serenity 21. The Proposition - Walk The Line 25. Munich - 13 Tzameti 26. The New World - War of the Worlds 27. Dalkomhan Insaeng - Cinderalla Man 29. Earthlings - Broken Flowers 30. Wedding Crashers - Lord of War Deadline is morgenavond! [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=23359]RobBouwman[/MENTION]; [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Natuurlijk heb ik hem gezien, wel al een hele tijd geleden. (MovieMeter zegt 31 juli 2009) Maar ik herinner me in ieder geval nog perfect hoe saai hij was. Dus thanks, but no thanks ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2016 En dan denk je dat ik jouw gebitch op Anderson mis na dit soort opmerkingen? ;rinu; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Er gebeurt helemaal niets in die film man :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2016 Alleen die gedachte is al reden genoeg om de film nog eens te kijken, of op zijn minst eens op internet te zoeken waarom de film meer is dan iets saais. Want er zit veel meer achter dan je op het eerste gezicht ziet. Ik vond alleen dit van Ebert de lading al wel heel goed dekken: "What if there's not an answer? What if Michael Haneke's "Cache" is a puzzle with only flawed solutions? What if life is like that?" Maar goed. Jou kennende zal het er nooit van komen en sta je simpelweg (en dat is niet negatief bedoeld ofzo, ik ken je smaak nu wel een beetje) ook niet zo heel erg open voor dit soort cinema. Dat je haast verplicht moet nadenken over wat er gebeurt en je ratio het dus over moet nemen van je gevoel, op zo'n manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 1. Brokeback Mountain - Transporter 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten