Aaron21 Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 haha, vlug tekenen bij Manchester, jongen. krijg je wel centjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Die club is dood, ze weten het alleen nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 Dembele en Raphina dus volgend seizoen. Dat is even lekker wakker worden op de maandag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 7 minuten geleden zei La Pulga: Dembele en Raphina dus volgend seizoen. Dat is even lekker wakker worden op de maandag. Waar betalen ze het van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 1 minuut geleden zei delichris: Waar betalen ze het van? Ik heb vorige week een Spotify abonnement genomen, denk dat ik indirect deze transfer heb gefinancierd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 28 minuten geleden zei La Pulga: Dembele en Raphina dus volgend seizoen. Dat is even lekker wakker worden op de maandag. Gefeliciteerd!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 58 minuten geleden zei La Pulga: Ik heb vorige week een Spotify abonnement genomen, denk dat ik indirect deze transfer heb gefinancierd. Duur abonnement heb jij afgesloten dan zeg Ik blijf deze transfers/verlengde contracten toch bijzonder vinden gelet op alle berichten over de financiële situatie van de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 6 minuten geleden zei ElMarcos: Duur abonnement heb jij afgesloten dan zeg Ik blijf deze transfers/verlengde contracten toch bijzonder vinden gelet op alle berichten over de financiële situatie van de club. Ja kan mij voorstellen dat het nogal allemaal vreemd is, maar voor mij is het belangrijk dat er een selectie zal staan wat kan meedoen voor de CL en competitie en daar begint het nu wel echt op te lijken. Het liefst nog een fatsoenlijke rechtsachter en een back-up voor Alba en dan ben je wel klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 46 minuten geleden zei La Pulga: Ja kan mij voorstellen dat het nogal allemaal vreemd is, maar voor mij is het belangrijk dat er een selectie zal staan wat kan meedoen voor de CL en competitie en daar begint het nu wel echt op te lijken. Het liefst nog een fatsoenlijke rechtsachter en een back-up voor Alba en dan ben je wel klaar. Sportief gezien is het inderdaad noodzakelijk en voor de Primera is het belangrijk dat naast Real ook Barça écht meedoet. Net als Atletico. Je wilt geen scenario zoals in Duitsland of Frankrijk waar een club, met uitzondering van af en toe een jaar, totaal domineert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Raphinha, Fati, Demboezoe, Auba, Torres en good old Braithwaite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 34 minuten geleden zei La Pulga: Raphinha, Fati, Demboezoe, Auba, Torres en good old Braithwaite RIP Memphis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 9 minuten geleden zei Thierryvane: RIP Memphis? Dat kan haast niet anders inderdaad. Wellicht een stapje terug doen en richting een West Ham of Tottenham gaan. Zou denk ik ook prima bij AC Milaan passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Raphinha, Fati, Demboezoe, Auba, Torres en good old Braithwaite Mooi versterking. Ben wel benieuwd hoe de voorhoede er nu precies uit gaat zien en of dit (snel) tot een aantal ontevreden spelers leidt. Eigenlijk heb je toch wel vijf namen die zeker verwachten te gaan spelen. Wil Barça trouwens niet nog steeds van Braithwaite af? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 51 minuten geleden zei ElMarcos: Mooi versterking. Ben wel benieuwd hoe de voorhoede er nu precies uit gaat zien en of dit (snel) tot een aantal ontevreden spelers leidt. Eigenlijk heb je toch wel vijf namen die zeker verwachten te gaan spelen. Wil Barça trouwens niet nog steeds van Braithwaite af? Ik denk dat wel mee gaat vallen. Je speelt 60 duels + in een seizoen. (gelukkig/ongelukkig) lange WK 2022 break voor sommige spelers, anderen juist niet die moeten spelen. En da schorsingen, vermoeidheid, roulatie en blessures waarvan Fati en Demboezoe al HELEMAAL blessure gevoelig zijn. En 5 is niet super veel als je zoals Barca 433 wilt of gaat spelen, ik denk wel enorm gaat meevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kyrill: Ik denk dat wel mee gaat vallen. Je speelt 60 duels + in een seizoen. (gelukkig/ongelukkig) lange WK 2022 break voor sommige spelers, anderen juist niet die moeten spelen. En da schorsingen, vermoeidheid, roulatie en blessures waarvan Fati en Demboezoe al HELEMAAL blessure gevoelig zijn. En 5 is niet super veel als je zoals Barca 433 wilt of gaat spelen, ik denk wel enorm gaat meevallen Dat blessure gevoelig zijn dat moet nu wel meevallen, beide zijn telkens te vroeg gebracht omdat er duidelijk geen vervangers waren. Verder loopt er qua jeugd ook hopelijk wat rond met Ilias en Abde maar die mogen nog wel een jaartje in Barca B chillen. Braithwaite wilt liever gratis spelen bij Barca dan dat hij een basisspeler wordt bij een andere team dus die gaat nog niet weg. Overigens lang geleden maaaaaaar! MATCHFUCKINGDAYYYYYYYYYY! Is er trouwens iemand met Barca+? Slide dan even in me DM en stuur me maar tikkie 13 juli 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 Oei, als Frenkie echt zo de deur wordt gewezen is dat wel het ziekste wat Barca ooit heb gedaan en dat keur ik dan ook zeker af. Laten we hopen dat het maar gewoon geruchten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 9 uur geleden zei La Pulga: Oei, als Frenkie echt zo de deur wordt gewezen is dat wel het ziekste wat Barca ooit heb gedaan en dat keur ik dan ook zeker af. Laten we hopen dat het maar gewoon geruchten zijn. Laat hem lekker naar Manchester United gaan. Daar is hij wel gewild Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 11 uur geleden zei La Pulga: Oei, als Frenkie echt zo de deur wordt gewezen is dat wel het ziekste wat Barca ooit heb gedaan en dat keur ik dan ook zeker af. Laten we hopen dat het maar gewoon geruchten zijn. Enorm zonde als dat inderdaad zo is. Dat is wel écht Barcelona onwaardig. Ik hoop met je mee dat het een gerucht is. Al zou ik hem best willen zien in een United met Erik ten Hag als manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 11 uur geleden zei La Pulga: Oei, als Frenkie echt zo de deur wordt gewezen is dat wel het ziekste wat Barca ooit heb gedaan en dat keur ik dan ook zeker af. Laten we hopen dat het maar gewoon geruchten zijn. ??? Context? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 2 uur geleden zei delichris: Laat hem lekker naar Manchester United gaan. Daar is hij wel gewild Tsja blijkbaar is hij zo verliefd geworden op Barca dat hij gewoon echt niet weg wilt. 12 minuten geleden zei ElMarcos: Enorm zonde als dat inderdaad zo is. Dat is wel écht Barcelona onwaardig. Ik hoop met je mee dat het een gerucht is. Al zou ik hem best willen zien in een United met Erik ten Hag als manager. Ik zou hem daar ook graag willen zien, maar niet op deze manier. Verdiend gewoon een goed afscheid en dit is gewoon niet cool. 4 minuten geleden zei Kyrill: ??? Context? Citaat Barcelona probeert Frenkie de Jong met dwang naar de uitgang van het Camp Nou te duwen. De Spaanse topclub wil de 75 miljoen euro die Manchester United gegarandeerd wil overmaken binnenhalen en zet de 25-jarige middenvelder daarom onder druk. De Jong weigerde al een salarisverlaging en dreigt nu individueel te moeten gaan trainen, zo melden Mundo Deportivo en Sport. Deze maand stapt Barcelona op het vliegtuig naar de Verenigde Staten voor een voorbereidingstour. De grootmacht ziet het absoluut niet zitten om De Jong nog mee naar Amerika te nemen en dreigt de middenvelder van de passagierslijst te schrappen. Barça oefent in de Verenigde Staten tegen Inter Miami, Real Madrid, Juventus en de New York Red Bulls. Voor Barcelona is het verkopen van de Oranje-international cruciaal om het transferbeleid rond te krijgen. De Catalanen kampen als gevolg van de Spaanse regelgeving nog altijd met registratieproblemen voor LaLiga. Het vrijmaken van het salaris van De Jong biedt ruimte om Andreas Christensen, Franck Kessié en Sergi Roberto in te schrijven in de competitie. De twee eerstgenoemden kwamen transfervrij over van respectievelijk Chelsea en AC Milan, terwijl Roberto een nieuw contract tot medio 2023 ondertekende. Hoewel De Jong in Barcelona nooit volledig wist te overtuigen, had de clubleiding op sportief vlak het vertrouwen niet in hem opgezegd. De belangrijkste reden om over te gaan op verkoop is dat Barça juist in de linie van De Jong het sterkst bezet is, en dat de middenvelder tegelijkertijd een van de weinige spelers is die een grote transfersom kan opleveren. De Catalanen verwachten het vertrek van De Jong eenvoudig op te vangen door de aanwezigheid van onder meer Pedri, Gavi, Nico González, Kessié en Pablo Torre. Barcelona is volledig akkoord met Manchester United over de transfer van De Jong, die 75 miljoen euro exclusief 10 miljoen euro aan bonussen kan opleveren, zo meldde Fabrizo Romano eerder al. De Jong zelf heeft altijd op het standpunt gestaan liever niet te vertrekken bij Barcelona, zo sprak hij ook in juni nog uit tijdens de interlandbreak met Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 46 minuten geleden zei La Pulga: Ik zou hem daar ook graag willen zien, maar niet op deze manier. Verdiend gewoon een goed afscheid en dit is gewoon niet cool. Nee, helemaal eens. Zonde dit man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Zo heb je de keuze om met Neymar te spelen. Kies je voor Messi. Hijzelf kiest voor Neymar. En jij eindigt met Maguirre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 2 minuten geleden zei Acquafresca: Zo heb je de keuze om met Neymar te spelen. Kies je voor Messi. Hijzelf kiest voor Neymar. En jij eindigt met Maguirre Naja met Neymar spelen is uiteraard ook niet meer alles. Misschien dat je dat spelen kan veranderen in feesten en dan klopt je zin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Barcelona have made a breakthrough in negotiations for to sign Robert Lewandowski from Bayern, according to Polish outlet Meczyki Wordt een goede transfer periode voor Barca. Dembele verlengd, nog wat centjes gekregen voor Coutinho, De Jong weggestuurd, klasse vleugelspeler en beste spits van de wereld gehaald. Netjes hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 4 minuten geleden zei Acquafresca: Barcelona have made a breakthrough in negotiations for to sign Robert Lewandowski from Bayern, according to Polish outlet Meczyki Wordt een goede transfer periode voor Barca. Dembele verlengd, nog wat centjes gekregen voor Coutinho, De Jong weggestuurd, klasse vleugelspeler en beste spits van de wereld gehaald. Netjes hoor Wel echt veelste veel geld voor een 33 jarige spits die maximaal 3 jaar mee gaat. Maja als hij het ontbrekende stukje is tussen groepsfase en halve finale Champions League hoor je mij niet klagen. Wel jammer hoe het loopt met De Jong, ook al vind ik het niet meer dan logisch. 85 miljoen ontvangen van een potentiele niet basisspeler is voor Barcelona gewoon een veelste ziek aanbod. Al lag Manchester nou in Barcelona en Barcelona in Manchester was die allang vertrokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten