Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Tegenwoordig is het wel een trend om een verslag te schrijven over het seizoen van zijn/haar favoriete club. Nou heb ik daar totaal geen zin in aangezien het niet zo'n heel positief seizoen was (d). In plaats van een verslag van 't afgelopen seizoen (er is nog een CL-finale dus in zo ver afgelopen) ga ik maar een klein kijkje nemen op het aankomende seizoen.

Dit is dan toch mijn beoogde basiselftal, je kunt genoeg roteren want wij hebben daar de juiste selectie voor.

Wil eigenlijk het liefst zo min mogelijk veranderingen, maar goed, Florentino blijft de voorzitter dus ik sluit geen mega-aankoop uit. Varane omdat hij Ramos ten goede doet, je merkt dat Sergio veel rustiger is als Varane naast hem speelt. Danilo z.s.m verkopen want denk dat ik niet de enige ben die daar trauma's van krijgt, [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; misschien nog wel meer dan ik. Casemiro zou je eventueel kunnen vervangen door een San José of Krychowiak als daar het nodige geld aan wordt uitgegeven. Vond Kroos dit seizoen echt matig, kan ook komen omdat hij een beetje verkracht wordt als 6/8 en wat dieper moet staan omdat zijn kwaliteiten dan naar boven komen. Isco zie ik heel graag spelen, blijft één van mijn favo's maar dan zou je er iemand moeten afhalen en denk dat Isco het best toch recht komt in dit elftal op de plek van Kroos. Kovacic kun je natuurlijk ook inbrengen op die positie, maar aangezien Modric wel eens de nodige blessures heeft wil ik Kova op zijn plek minuten zien maken. Voorin a.u.b die Bale weg, allemachtig mijn minst favoriete speler na Danilo. Krijg van beiden soms echt zelfmoordneigingen. Zo'n Danilo bijvoorbeeld, die kneus kan alleen maar rennen, echt een hele gure speler. Benzema heeft geen vervanging nodig, heeft toch wel gesukkeld met blessures maar heb liever dat Borja wordt gebracht en dat Jesé wordt gebruikt. Je hebt ook nog eens Lucas achter de hand en dat vind ik oprecht een toffe speler.

En echt bidden dat Morata niet wordt teruggehaald, als dat gebeurt ga ik het aankomende seizoen skippen.

Ben ook wel benieuwd hoe jullie hierover denken of zelf nog zoiets zouden kunnen posten. [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION];.

[b]Real XI 16/17[/b]

Keylor

Varane                    Ramos

Carvajal                                                                  Marcelo

Casemiro

Modric                                  Kroos/Isco  

James                                                                Cristiano

Benzema

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe dan ook, Halilovic had van mij niet gehoeven en al helemaal niet middels zo'n instructie. Ik dacht dat we met Peter Lim van dit soort achterlijke handel af waren, maar helaas.
Gewoon hopen dat die jongen slim genoeg is om zelf te weigeren en zich opnieuw laat verhuren/''verkopen'' aan een team waar hij gewoon in de basis staat. Valencia moet sowieso eens gaan kappen met het kopen van al die (op dit niveau)onervaren knapen en gewoon gaan voor spelers die het team versterken en de nodige ervaring hebben. De huidige selectie is meer dan prima en in potentie is het grotendeels wereldtop, maar ze zijn tegelijkertijd zo onervaren als het maar kan en als je dan ziet dat Fuego, Piatti, Feghouli, Diego Alves, Negredo en Parejo(:cry:) waarschijnlijk nog gaan vertrekken word het er niet echt beter op.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal eens met je. Ik zou het erg jammer vinden als Alves en Negredo zouden vertrekken en eigenlijk niet zo rouwig om zijn als Parejo vertrekt. Technisch hartstikke goed, maar neemt te vaak te veel risicovolle beslissingen op momenten dat je te weinig spelers achter de bal over hebt. Dat zou daarentegen wel weer kunnen als je een verdedigende middenvelder hebt die voor de balans zorgt, maar dat zie ik dan weer niet gebeuren voorlopig. Hoe dan ook, er moeten directe versterkingen komen en ook een trainer die ervaring heeft met coachen voor de groep zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me trouwens nog steeds af waarom Parejo zijn aanvoerdersband moest inleveren bij Paco, lijkt me toch niet dat 't vrijwillig verlopen is. Misschien dat iemand daar een antwoord op heeft? [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION];. Zou 'm trouwens echt niet willen zien vertrekken bij Valencia, één van mijn favoriete spelers daar maar dat zal wel komen omdat hij van ons komt huhu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal eens met je. Ik zou het erg jammer vinden als Alves en Negredo zouden vertrekken en eigenlijk niet zo rouwig om zijn als Parejo vertrekt. Technisch hartstikke goed, maar neemt te vaak te veel risicovolle beslissingen op momenten dat je te weinig spelers achter de bal over hebt. Dat zou daarentegen wel weer kunnen als je een verdedigende middenvelder hebt die voor de balans zorgt, maar dat zie ik dan weer niet gebeuren voorlopig. Hoe dan ook, er moeten directe versterkingen komen en ook een trainer die ervaring heeft met coachen voor de groep zetten.
Negredo kon in de winter al naar China voor een kleine 20 a 25m maar wou het seizoen afmaken. Alves zie ik het liefst tot zijn pensioen blijven, maar met de komst van Ryan afgelopen zomer en de geweldige ontwikkeling en Jaume is het ergens wel logisch dat ze hem het liefst laten van. Parejo moet men alles aan doen om te behouden(zou nog eerder Gomes verkopen), maar ze moeten dan gewoon een echt goede VM(Camacho godverdomme) halen en Parejo lekker het spel laten maken zoals vorig seizoen het geval was toen Fuego het niveau nog aankon en Parejo mede daardoor misschien wel de beste middenvelder in Spanje was. Neville had ook nog het geweldige idee om Parejo op VM en dat heeft Parejo zijn reputatie in Mestalla geen goed gedaan met al dat risicovolle balverlies...

Vraag me trouwens nog steeds af waarom Parejo zijn aanvoerdersband moest inleveren bij Paco, lijkt me toch niet dat 't vrijwillig verlopen is. Misschien dat iemand daar een antwoord op heeft? [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION];. Zou 'm trouwens echt niet willen zien vertrekken bij Valencia, één van mijn favoriete spelers daar maar dat zal wel komen omdat hij van ons komt huhu.
Parejo is toch alles behalve een leider en heeft ook echt 0,000 uitstraling. De enige goede keuze die Neville ooit gemaakt heeft in zijn tijd bij Valencia is Parejo de band afnemen, maar dan geeft die kluns hem aan Paco(kan ik nog een beetje inkomen) en Negredo:cab:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keek toen een keer een wedstrijd en zag Alvaro dus met die band lopen, natuurlijk ongeveer drie minuten op de grond liggen schateren want zo'n vent maak je natuurlijk geen capitan. Had trouwens zelf eerder Mustafi aanvoerder gemaakt, anders nog zelfs onze scoda auto monteur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig is het wel een trend om een verslag te schrijven over het seizoen van zijn/haar favoriete club. Nou heb ik daar totaal geen zin in aangezien het niet zo'n heel positief seizoen was (d). In plaats van een verslag van 't afgelopen seizoen (er is nog een CL-finale dus in zo ver afgelopen) ga ik maar een klein kijkje nemen op het aankomende seizoen.

Dit is dan toch mijn beoogde basiselftal, je kunt genoeg roteren want wij hebben daar de juiste selectie voor.

Wil eigenlijk het liefst zo min mogelijk veranderingen, maar goed, Florentino blijft de voorzitter dus ik sluit geen mega-aankoop uit. Varane omdat hij Ramos ten goede doet, je merkt dat Sergio veel rustiger is als Varane naast hem speelt. Danilo z.s.m verkopen want denk dat ik niet de enige ben die daar trauma's van krijgt, [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; misschien nog wel meer dan ik. Casemiro zou je eventueel kunnen vervangen door een San José of Krychowiak als daar het nodige geld aan wordt uitgegeven. Vond Kroos dit seizoen echt matig, kan ook komen omdat hij een beetje verkracht wordt als 6/8 en wat dieper moet staan omdat zijn kwaliteiten dan naar boven komen. Isco zie ik heel graag spelen, blijft één van mijn favo's maar dan zou je er iemand moeten afhalen en denk dat Isco het best toch recht komt in dit elftal op de plek van Kroos. Kovacic kun je natuurlijk ook inbrengen op die positie, maar aangezien Modric wel eens de nodige blessures heeft wil ik Kova op zijn plek minuten zien maken. Voorin a.u.b die Bale weg, allemachtig mijn minst favoriete speler na Danilo. Krijg van beiden soms echt zelfmoordneigingen. Zo'n Danilo bijvoorbeeld, die kneus kan alleen maar rennen, echt een hele gure speler. Benzema heeft geen vervanging nodig, heeft toch wel gesukkeld met blessures maar heb liever dat Borja wordt gebracht en dat Jesé wordt gebruikt. Je hebt ook nog eens Lucas achter de hand en dat vind ik oprecht een toffe speler.

En echt bidden dat Morata niet wordt teruggehaald, als dat gebeurt ga ik het aankomende seizoen skippen.

Ben ook wel benieuwd hoe jullie hierover denken of zelf nog zoiets zouden kunnen posten. [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION];.

[b]Real XI 16/17[/b]

Keylor

Varane                    Ramos

Carvajal                                                                  Marcelo

Casemiro

Modric                                  Kroos/Isco  

James                                                                Cristiano

Benzema

Uiterst terechte uiteenzetting, ik ga hier binnenkort even op in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..

Eens. Parejo moet ook een vooruitgeschoven middenvelder zijn en achter zich een stofzuiger hebben. Seydou Keita was een hele goede bijvoorbeeld, maar die wilde al zo snel weg. Mocht er zo'n jongen komen (Ignacio aub), dan vind ik het best als Parejo zijn ding op het middenveld doet. Aanvoerder is hij natuurlijk ook nooit geweest, daar heeft hij de uitstraling en charisma gewoon niet voor. Veel eerder een Mustafi of een Javi Fuego. Ook vond ik Negredo wel gewoon een held, dus ik hoop ook echt dat de nieuwe trainer hem er perfect in kan passen, want vind hem veel gaver dan Paco. Ook al is Paco eigen jeugd.

[MENTION=27637]Flight[/MENTION]; wie is de scoda monteur?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=27637]Flight[/MENTION]; wie is de scoda monteur?
Diego Alves aldus Sierd

Maar je ziet toch ook wel dat Negredo sinds zijn blessure eigenlijk niet meer mee kan Cris? Hij geeft natuurlijk altijd de volle 1000% en heeft nog een aantal briljante goals gemaakt, maar hij komt te kort voor de basis en is veel te duur als pinchhitter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, dat is ook zo :-D. Ik hou niet alles bij wat Sierd zegt, want dat is gewoon te veel om op te noemen.

Wat Negredo betreft, je hebt gelijk, maar ik hoop zo ongelofelijk graag dat hij er bovenop komt. Hij is zo'n type Fernando Torres. Werkt keihard, zonder morren en is gewoon een erg sympathieke jongen. Ik heb van hem ook een shirt gekocht toen ik in Valencia was en daar ben ik nog steeds blij mee. Bovenal hoop ik dat hij niet naar fucking China gaat. Dat zou zo jammer zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dat altijd wel sympathieke spelers, wetend dat ze niet alles zullen spelen maar dan nog 110% geven in de minuten die ze krijgen.Torres had dat ook, raakte zelfs in vorm en scoorde op een gegeven moment aan de lopende band en krijgt nu als het goed is een nieuw contract, toch? Bij Negredo heb je ook altijd dat gevoel, die wilt altijd zó graag maar vind het zo'n lompe boer eigenlijk. Bij Real heb je dat ook met Lucas, ook zo'n type speler die er vol voor gaat wetend dat hij eigenlijk vierde keus is.

Hoe zit het trouwens met Andre Gomes en Joao Cancelo, samen met Parejo zijn dat toch wel mijn favo's bij Valencia. Andre Gomes zie ik echt ver komen, heeft nog grotere longen dan Dirk Kuyt. Mag wat mij betreft best naar Real komen over enkele jaren. Cancelo onderhand Barragan al uit de basis gespeeld? Moet eerlijk bekennen dat ik amper Valencia heb gevolgd onder Neville omdat ik 't zo armoedig vond. Jammer dat Sampaoli niet wilde trouwens, had er toch wel wat van kunnen maken. Nu zullen ze geheid wel weer met een trainer aankomen kakken die uit de stal van Jorge Mendes komt, maar feit blijft dat Valencia achter trainers zoals inderdaad, Paco Jemez moet gaan. Wat zou dat heerlijk zijn hè, die Paco Jemez. Aanvallend voetbal zonder dat eeuwige balbezit gezeik, gewoon direct spelen. Echt sympathie voor die kale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jorge Sampaoli komt uit de stal van Jorge Mendes en hij heeft Sampaoli aan Valencia aangeboden, maar Sampaoli zelf wilde niet om de één of andere reden. Nu wordt hij in verband gebracht met Lazio en Fenerbahce en die laatste kennelijk heel concreet en dichtbij zelfs :cab:. Goed, dan Paco Jemez vind ik ook helemaal prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ineens staat Casemiro in alle opstellinkjes, was twee jaar geleden wel anders.

Klopt. Het is geen Busquets, Krychowiak, San José of Javi Martinez, maar het is wel iemand die toch voor de nodige balans zorgt op het middenveld wat je niet had met Kroos als 6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. Het is geen Busquets, Krychowiak, San José of Javi Martinez, maar het is wel iemand die toch voor de nodige balans zorgt op het middenveld wat je niet had met Kroos als 6.

Het kan verkeren.

Eens trouwens, al betwijfel ik de term '6' wel. Bedoel je verdedigende middenvelder? Want in het Van Gaal-systeem is de 6 meer een controlerende middenvelder, die samen met de 8 een 10 ondersteunt. En in jouw opstelling zie ik hem centraal staan in de punt naar achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nicolás Gaitán zeer waarschijnlijk naar Atleti, transfersom zou zo'n 25 miljoen bedragen. Prachtige transfer als je het mij vraagt, als de geruchten kloppen had Man Utd ook interesse maar Gaitán schijnt enkel naar Atleti te willen. Prima keuze, duidelijk gericht op het sportieve en niet het financiële.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor welke positie wordt die gast gehaald? Misschien als aanvaller (zoals Griezmann) want op de flanken ga je er Saul/Carrasco toch niet uithalen me dunkt :S Als back-up lijkt ie me dan weer te duur voor Atlético.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan nog steeds niet bevatten hoe iedereen James zo goed vind, die gast is zoooooooo overrated. Misschien wel de meest overrated voetballer op dit moment. Hij is echt niet beter dan een willekeurige middenvelder zoals Pastore, Pjanic, Silva enz. Dit seizoen weer niets speciaals laten zien, dramatische gozer imo.

Fucking 75 mil die vent ook. Ik ga een petitie beginnen.

Gaitan gaat gewoon linksbuiten. Simeone rouleert op die positie nogal vaak, laatst speelde Koke daar. :cab:

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nicolás Gaitán zeer waarschijnlijk naar Atleti, transfersom zou zo'n 25 miljoen bedragen. Prachtige transfer als je het mij vraagt, als de geruchten kloppen had Man Utd ook interesse maar Gaitán schijnt enkel naar Atleti te willen. Prima keuze, duidelijk gericht op het sportieve en niet het financiële.

Klopt ! Maar het is nog niet bevestigd ... Wel afscheid genomen met heel knappe goal en dan zijn reactie bij de wissel was ... Voor iedereen die Benfica fan een heel moeilijk moment

Bedrag wordt tussen de 25 a 30 miljoen en waarschijnlijk Diogo Jota ( speler die door Atletico is aangekocht van paços de Ferreira ) ... Benfica wilde hem en op deze manier wordt iedereen tevreden

[YOUTUBE]wtDlxLtnYdo[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites