Yves Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Ter verdediging van [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; heeft hij even moeten wachten op mij ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Ingezonden, na topoverleg met bovengenoemde :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2016 En het is alweer tijd voor de laatste liveshow van The Voice. Nog vier artiesten zijn over en het is aan jullie om te gaan bepalen welke artiest er met de hoofdprijs vandoor gaat. Allereerst mag The Cat Empire uit team [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; het podium betreden. VFVWRuvEygE Vervolgens is het de beurt aan Thomas Azier van [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; 3b3bybac9CQ Dan Daughter van Team [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; HhNqr6P3AXs En als afsluiter The Slow Show van [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; nauNCZ-WJbQ Graag wil ik iedereen verzoeken om te stemmen want hoe meer stemmen hoe mooier. Stemmen doe je simpelweg via pm op je favoriete artiest. Stemmen kan tot en met volgende week zaterdag. [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=4291]timpy00[/MENTION]; [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Stemmen op je eigen artiest is neem ik aan verboden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2016 Stemmen op je eigen artiest is neem ik aan verboden? Nee maar dat is voornamelijk doordat Bas 2 artiesten heeft en hij daardoor gedwongen word te kiezen uit slechts twee en dat zou in mijn ogen meer verstoren dan stemmen vrij stellen. Ik weet dat hierdoor bijna iedereen automatisch op zijn eigen artiest zal stemmen maar ik hoop dat iedereen eerlijk genoeg is om gewoon op de in hun ogen beste te stemmen en dat kan je eigen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 *tromgeroffel* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 ik hoop maar dat het op mijn stem was dat [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; nog wachtte, want ik ben nu wel erg benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 7 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2016 (bewerkt) Het is alweer tijd voor de laatste update van deze versie van The Voice. De eerste die succesvol tot een einde is gebracht en waarbij ik blij verrast was met het aantal stemmen in de finale ronde vergeleken met de eerdere rondes. Als eerste de bekendmaking van de nummers 3. Beide acts kregen evenveel stemmen en eindigen hiermee op een gedeelde derde plaats. Hierbij hoort de al sinds de blinde audities tot grote favoriet genoemde Thomas Azier en [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; grote favoriet The Cat Empire. Hiermee gaat de strijd dus nog tussen The Slow Show van [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; en [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; en Daughter van [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; en [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; Hierbij zal ik natuurlijk de winnaar bekend maken. Een band die pas laat in de blinde audities langs kwam waardoor [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; en [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; al uitgeschakeld waren werd opgepikt door Fabian. die hiermee de eveneens gedraaide [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; versloeg. Vervolgens werd Árstíðir verslagen in de battles waarna ze eigenlijk elke ronde tot de grote favoriet in team Fabian. behoorde. Ik heb het natuurlijk over The Slow Show dat maar liefst twee keer zoveel stemmen ontving dan Daughter en hiermee terecht de overwinning binnensleept. Als afsluiter nog eenmaal alle door The Slow Show gespeelde nummers tijdens the Voice. wdlLaUEHmNg ZTQwhKK4mRI SikPvmUH-HQ L-ORz6bzxyQ CmTvMgB-8L4 nauNCZ-WJbQ Hiermee wil ik graag [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; feliciteren met de overwinning en natuurlijk ook de winnende coach [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; die eveneens een overwinning op zijn naam mag schrijven. Daarnaast wil ik een ieder die heeft deelgenomen als inzender/coach of stemmer bedanken voor jullie deelname. [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=4291]timpy00[/MENTION]; [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; 7 februari 2016 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Trots op mijn team, trots op TSS! Mooie overwinning, de concurrentie was zeker niet mals, maar ik ben zeer tevreden met deze overwinning! Iedereen bedankt voor de stemmen, en uiteraard de andere coaches bedankt. En tot slot Jeroen, bedankt voor de organisatie. Was erg leuk om als coach mee te doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Hmm. Ik vond en vind Thomas Azier toch beduidend de beste van de finalisten - zeker op basis van de ingezonden optredens - maar anderen dachten daar klaarblijkelijk anders over. The Slow Show is niet slecht, maar om heel eerlijk te zijn had ik het na één á twee keren horen wel door. Weinig verfrissend of bijzonder. Desalniettemin gefeliciteerd. [MENTION=35]Jeroen[/MENTION]; bedankt voor de sterke organisatie en het leuke concept en [MENTION=12552]Erwin[/MENTION]; voor de kennismaking met een voor Nederlandse begrippen originele, creatieve en progressieve artiest. Tot slot heb ik erg genoten van mijn kleine toyboy [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; - welke ik voor eeuwig en altijd in mijn hart sluit - en breng ik ook een bijzonder vriendelijke groet uit aan de andere twee coaches. Gegroet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik ben blij dat Thomas Azier niet heeft gewonnen eerlijk gezegd, heb ik niks mee. Maar das meer een kwestie van smaak. Had niet verwacht dat ik met het leuke Cat Empire in de finale zou komen te staan. Felicitaties aan de winnaar en Jeroen bedankt voor de organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Om even mijn voorliefde voor Cak Empire te schetsen een fragment uit de mail die ik [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; stuurde met daarin mijn voorkeuren voor liveshow 3: Team Chiemel: Toen het nummer van Cat Empire begon, verwachtte ik toch dat de zanger zou inzetten met:"We zitten samen in de kamer en de stereo staat zacht", maar Suzanne had geen aandeel in dit nummer. The Voice ook niet, want 5 van de 6,5 minuten wordt ingenomen door instrumentale boredom. Als er dan al gezongen werd, is dit eentonig, vlak en één groot reggae-cliché. Saai, saai en nog 's saai. Wat niet kan worden gezegd van Alessia Cara. Merk ook op hoe zeer die twee muzikanten zich amuseren, ondanks hun muzikaal technisch wat eenzijdige opdracht. Ik ben fan, en mag Cat Empire nu alstublieft uit de wedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Van The Slow Show zal ik voor eeuwig onthouden dat het Jezus himself is achter de drums, met alle apostelen in zijn achterban. Het is erg gesteld met de mensheid... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 7 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2016 Om even mijn voorliefde voor Cak Empire te schetsen een fragment uit de mail die ik [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; stuurde met daarin mijn voorkeuren voor liveshow 3: Team Chiemel: Toen het nummer van Cat Empire begon, verwachtte ik toch dat de zanger zou inzetten met:"We zitten samen in de kamer en de stereo staat zacht", maar Suzanne had geen aandeel in dit nummer. The Voice ook niet, want 5 van de 6,5 minuten wordt ingenomen door instrumentale boredom. Als er dan al gezongen werd, is dit eentonig, vlak en één groot reggae-cliché. Saai, saai en nog 's saai. Wat niet kan worden gezegd van Alessia Cara. Merk ook op hoe zeer die twee muzikanten zich amuseren, ondanks hun muzikaal technisch wat eenzijdige opdracht. Ik ben fan, en mag Cat Empire nu alstublieft uit de wedstrijd? Ik moet eerlijk zeggen dat jou commentaren altijd een plezier waren om te lezen:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Gefeliciteerd Fabian en Bas! Uit de finale de meest eigenzinnige inzending en wat dat betreft ook de meest originele inzending. Toch vind ik het niet echt The Voice want van zingen is mijns inziens niet echt sprake. Maar goed, het publiek heeft duidelijk gesproken en ik leg mij neer bij mijn tweede plek. Mijn dank gaat uit naar Bas en Erwin die mij hebben kennis laten maken met twee hele leuke artiesten: The Delta Saints en Hot Chip. Maar de grootste eindbaas in dit geheel is toch wel Yves, die met Daughter werkelijk een parel van een band heeft afgeleverd. Het nieuwste album, Not To Disappear is wat mij betreft nu al kandidaat voor Album van het Jaar 2016; absolute aanrader! Tot slot wil ik nog een groot compliment maken aan Jeroen die een feilloze en strakke organisatie heeft neergezet. Het concept zat prima in elkaar en ik heb mij dan ook vier maanden lang kostelijk vermaakt. Zeker voor herhaling vatbaar deze competitie wat mij betreft. Oja, en Zeus, de liefde is wederzijds mijn BFF :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 Ik heb enorm genoten van dit spel, en vond met name de samenwerking met [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; zeer aangenaam. [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; verdient alle lof, een origineel idee dat tot in de puntjes werd uitgewerkt. Het is sterker dan mezelf: ik wil dit spel afsluiten met mijn persoonlijke top 3, de drie nummers die mij het meest hebben geraakt op een rijtje: [YOUTUBE]QzYE6P5NxSw[/YOUTUBE] [YOUTUBE]0abyCSaWKmk#t=199[/YOUTUBE] [YOUTUBE]HhNqr6P3AXs[/YOUTUBE] Bedankt Jeroen, kan al niet wachten op de volgende editie!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten