Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice: The MU Edition

Jeroen.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Krijgen de deelnemers ook van tevoren al te horen tegen wie zij moeten strijden? Aangezien dit waarschijnlijk wel wat invloed zal uitoefenen op de nummerkeuzes...

Dit soort dingen mag je zelf bepalen. Wil je dat jou kandidaten dit weten mag je het doorgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Zeus

Battle I

Thomas Azier vs. H.E.A.T.

Battle II

Leah McFall vs. Sebastian Lind

Battle III

The Delta Saints vs. Max Milner vs. Broken Social Scene

Battle IV

Wolf Alice vs. Lower Than Atlantis vs. Crosses

Geen live-acts/sessies, die wil ik behouden voor de liveshows. Ook geen bekende platen: die zijn eveneens voor de liveshows. Covers of zeer onbekende platen. Een minder geslaagde plaat hoort ook bij de artiest. Dit is een rauw team, mannen. En niet alleen rauw. Neen. Als je het mij vraagt is dit, kwalitatief gezien, veruit het allersterkste team van de vier. Maak een verstandige keuze: overleven in Team Zeus is geen gemakkelijke opdracht.

[MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=35]Jeroen[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; ik voeg Django Django nog toe aan mijn team. Een eerder afgevallen inzending als ik het goed heb. Ik zal dan deze week even nadenken over de battles, wordt dus 3x een battle met 2 en 1x een battle met 3. Toch?

Ja klopt helemaal.

[MENTION=26726]Yves[/MENTION]; mag dan ook voor Django Django nog een volgend nummer inzenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2qci693.png

De eerste battles zijn compleet bij mij dus vanaf vandaag zal ik rustig beginnen met het plaatsen van de battles. Nadat ik de battle heb geplaatst mag de coach in kwestie in dit topic bekend maken welke van de twee heeft gewonnen en welke er dus overblijft. De overige coaches hebben vervolgens de kans om de afvaller te stelen dit doen ze door dit simpelweg in dit topic aan te geven. Tot zaterdag zal ik battles plaatsen als ik ze compleet heb vanaf dan zal ik er 2 per dag gaan plaatsen. Mochten er deelnemers zijn die geen nummer hebben ingezonden dan is het aan de coach om een nummer voor deze act te kiezen.

Battle 1: Team [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION];

iJBDclnA6Lo

Iww-l4UtygE

CseWa_d43ck

[MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Fabian.: Battles

De battles! Tijd voor jullie om te shinen op het hoogtepunt. Eigenlijk gewoon heel simpel, probeer beter te zijn dan je tegenstander. Maar dat betekent niet dat jullie het me makkelijk moeten gaan maken!

Battle I

Austin Plaine ( [MENTION=28109].Nick[/MENTION];) vs. Jaimi Faulkner ( [MENTION=15750]bas2204[/MENTION];)

Battle II

Árstíðir ( [MENTION=1026]himan[/MENTION];) vs. The Slow Show ( [MENTION=15750]bas2204[/MENTION];)

Battle III

Rise Against ( [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION];) vs. Walk Off The Earth ( [MENTION=1026]himan[/MENTION];)

Battle IV

Peter Katz ( [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION];) vs. Tiffany Alford ( [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION];)

Ik heb er heel bewust voor gekozen niet voor kwantiteit maar kwaliteit in mijn team te gaan, dus jullie hoeven allemaal maar tegen één tegenstander te battlen. Probeer dat vertrouwen terug te betalen! Allemaal veel succes!

Even voor Jeroen, is het wie het eerst komt wie het eerst maalt bij een steal, of mag de deelnemer kiezen als er meerdere mensen hun steal inzetten op een inzending?
Link naar opmerking
Deel via andere websites