Jeroen. Geplaatst 14 november 2015 Auteur Share Geplaatst 14 november 2015 Ja schat maar dat was de vraag niet zozeer. Wat mij betrefd mogen jullie je keuzes maken [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Nogmaals inzending 61, Tiffany Alford Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Hij bedoelt je 2e inzending denk ik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 november 2015 Auteur Share Geplaatst 14 november 2015 Hij bedoelt je 2e inzending denk ik :) Nee bedoelde dat iedereen zijn team tot 10 mag aanvullen als hij dat wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Vooral wanneer dat kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 november 2015 Auteur Share Geplaatst 14 november 2015 Vooral wanneer dat kan. Ik bedoelde dat iedereen nu zijn team mag opvullen tot max 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Oké. H.E.A.T. & Crosses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Mijn team is met 9 acts compleet :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Ik ga voor kwaliteit ipv kwantiteit, dus ook mijn team is compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Zal morgen ff kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Krijgen de deelnemers ook van tevoren al te horen tegen wie zij moeten strijden? Aangezien dit waarschijnlijk wel wat invloed zal uitoefenen op de nummerkeuzes... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 15 november 2015 Auteur Share Geplaatst 15 november 2015 [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Krijgen de deelnemers ook van tevoren al te horen tegen wie zij moeten strijden? Aangezien dit waarschijnlijk wel wat invloed zal uitoefenen op de nummerkeuzes... Dit soort dingen mag je zelf bepalen. Wil je dat jou kandidaten dit weten mag je het doorgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Ik mag het ook gewoon in dit topic bekend maken? Wil namelijk gewoon open kaart naar mijn artiesten spelen; hou wel van wat transparantie [emoji14] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Ik wou toch even kwijt dat ik dat hertje boven me wel mag. Leuke jongen. Daarnaast zou ik ook graag mijn battles openlijk bekend maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 15 november 2015 Auteur Share Geplaatst 15 november 2015 Wat mij betrefd mag dit. Zie niet in waarom niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Oké, dan hierbij in willekeurige volgorde de indeling van mijn battles: Battle 1: Lotus Crush vs. Lovebug vs. Portugal. The Man Battle 2: Hot Chip vs. Bo Saris Battle 3: Stars vs. Jeremy Messersmith Battle 4: Daughter vs. Rich Robinson Ik hou ook van jou [emoji14] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Team Zeus Battle I Thomas Azier vs. H.E.A.T. Battle II Leah McFall vs. Sebastian Lind Battle III The Delta Saints vs. Max Milner vs. Broken Social Scene Battle IV Wolf Alice vs. Lower Than Atlantis vs. Crosses Geen live-acts/sessies, die wil ik behouden voor de liveshows. Ook geen bekende platen: die zijn eveneens voor de liveshows. Covers of zeer onbekende platen. Een minder geslaagde plaat hoort ook bij de artiest. Dit is een rauw team, mannen. En niet alleen rauw. Neen. Als je het mij vraagt is dit, kwalitatief gezien, veruit het allersterkste team van de vier. Maak een verstandige keuze: overleven in Team Zeus is geen gemakkelijke opdracht. [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=35]Jeroen[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Wij van WC-eend adviseren WC-eend [emoji14] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Voor het toedienen van de wildcards heb ik ff de tijs nodig. Denk dat ik vanavond laat weet ff van me laat horen. Doei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Wij van WC-eend adviseren WC-eend [emoji14] Jij komt op een mooie tweede plek, lieve schat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; ik voeg Django Django nog toe aan mijn team. Een eerder afgevallen inzending als ik het goed heb. Ik zal dan deze week even nadenken over de battles, wordt dus 3x een battle met 2 en 1x een battle met 3. Toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 15 november 2015 Auteur Share Geplaatst 15 november 2015 [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; ik voeg Django Django nog toe aan mijn team. Een eerder afgevallen inzending als ik het goed heb. Ik zal dan deze week even nadenken over de battles, wordt dus 3x een battle met 2 en 1x een battle met 3. Toch? Ja klopt helemaal. [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; mag dan ook voor Django Django nog een volgend nummer inzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 16 november 2015 Auteur Share Geplaatst 16 november 2015 De eerste battles zijn compleet bij mij dus vanaf vandaag zal ik rustig beginnen met het plaatsen van de battles. Nadat ik de battle heb geplaatst mag de coach in kwestie in dit topic bekend maken welke van de twee heeft gewonnen en welke er dus overblijft. De overige coaches hebben vervolgens de kans om de afvaller te stelen dit doen ze door dit simpelweg in dit topic aan te geven. Tot zaterdag zal ik battles plaatsen als ik ze compleet heb vanaf dan zal ik er 2 per dag gaan plaatsen. Mochten er deelnemers zijn die geen nummer hebben ingezonden dan is het aan de coach om een nummer voor deze act te kiezen. Battle 1: Team [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; iJBDclnA6Lo Iww-l4UtygE CseWa_d43ck [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Team Fabian.: Battles De battles! Tijd voor jullie om te shinen op het hoogtepunt. Eigenlijk gewoon heel simpel, probeer beter te zijn dan je tegenstander. Maar dat betekent niet dat jullie het me makkelijk moeten gaan maken! Battle I Austin Plaine ( [MENTION=28109].Nick[/MENTION];) vs. Jaimi Faulkner ( [MENTION=15750]bas2204[/MENTION];) Battle II Árstíðir ( [MENTION=1026]himan[/MENTION];) vs. The Slow Show ( [MENTION=15750]bas2204[/MENTION];) Battle III Rise Against ( [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION];) vs. Walk Off The Earth ( [MENTION=1026]himan[/MENTION];) Battle IV Peter Katz ( [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION];) vs. Tiffany Alford ( [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION];) Ik heb er heel bewust voor gekozen niet voor kwantiteit maar kwaliteit in mijn team te gaan, dus jullie hoeven allemaal maar tegen één tegenstander te battlen. Probeer dat vertrouwen terug te betalen! Allemaal veel succes! Even voor Jeroen, is het wie het eerst komt wie het eerst maalt bij een steal, of mag de deelnemer kiezen als er meerdere mensen hun steal inzetten op een inzending? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 16 november 2015 Auteur Share Geplaatst 16 november 2015 Steals is hetzelfde als bij de audities als meerdere mensen willen stelen dan is het de keuze aan de kandidaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten