JordiAFCA1 Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Laatste tijd steeds minder aan speeltijd gekomen, staan gewoon drie aanvallers voorin die beter zijn dan ik, zonde. Laatste 3 wedstrijden denk ik in totaal 25 minuten gespeeld. Zit er dus ook aan te denken om weg te gaan na dit seizoen, maar weet eigenlijk niet wat ik wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DA12 Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Laatste tijd steeds minder aan speeltijd gekomen, staan gewoon drie aanvallers voorin die beter zijn dan ik, zonde. Laatste 3 wedstrijden denk ik in totaal 25 minuten gespeeld. Zit er dus ook aan te denken om weg te gaan na dit seizoen, maar weet eigenlijk niet wat ik wil. Bij welke club & klasse speel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Bij welke club & klasse speel je? Blauw Geel'38 2, reserve hoofdklasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Blauw Geel'38 2, reserve hoofdklasse. Reserve hoofdklasse is het hoogste wat betreft tweede elftal teams toch? Heb ook in de reserve hoofdklasse gespeeld en het was nog best van een hoog niveau. Stond altijd basis voorin, dus heb geen last gehad van dit soort dingen ;c Maar in principe is het natuurlijk wat je zelf wilt op den duur. Wil je op hoog niveau blijven acteren? Dan moet je blijven en voor je plekkie strijden. Is het niveau niet echt van belang? Dan kun je eventueel naar een lager elftal of een club bij jou in de buurt, waar je in het 1e of 2e kan spelen op een lager niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Reserve hoofdklasse is het hoogste wat betreft tweede elftal teams toch? Heb ook in de reserve hoofdklasse gespeeld en het was nog best van een hoog niveau. Stond altijd basis voorin, dus heb geen last gehad van dit soort dingen ;c Maar in principe is het natuurlijk wat je zelf wilt op den duur. Wil je op hoog niveau blijven acteren? Dan moet je blijven en voor je plekkie strijden. Is het niveau niet echt van belang? Dan kun je eventueel naar een lager elftal of een club bij jou in de buurt, waar je in het 1e of 2e kan spelen op een lager niveau. Ik wil zeker blijven strijden voor mijn plekkie in de basis natuurlijk, een van mijn dromen is uiteindelijk om hier mijn debuut te maken. Dat is denk ik persoonlijk wel het hoogst haalbare. Begin Januari een gesprek met Blauw Geel-top, een beetje de hoge mannetjes bij ons in het bestuur. Even kijken wat hun denken over mijn kansen, anders eventueel terug naar mijn oude club (dat 1ste speelt momenteel 3e klasse), iets waar je als 19-jarige op zich ook wel thuis hoort als het ware. Verder is het natuurlijk een vrij hoog niveau reserve hoofdklasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Ik wil zeker blijven strijden voor mijn plekkie in de basis natuurlijk, een van mijn dromen is uiteindelijk om hier mijn debuut te maken. Dat is denk ik persoonlijk wel het hoogst haalbare. Begin Januari een gesprek met Blauw Geel-top, een beetje de hoge mannetjes bij ons in het bestuur. Even kijken wat hun denken over mijn kansen, anders eventueel terug naar mijn oude club (dat 1ste speelt momenteel 3e klasse), iets waar je als 19-jarige op zich ook wel thuis hoort als het ware. Verder is het natuurlijk een vrij hoog niveau reserve hoofdklasse. Als je net buiten de boot valt in een team uit de reserve hoofdklasse, dan denk ik dat je absoluut niet onder doet voor de 3e klasse van eerste elftallen. Heb bijna dezelfde weg hierin bewandeld; stopte zo'n 9 maand door studie/werk en wilde niet meer op zondag voetballen. Ben toen naar een zaterdagvereniging in dezelfde stad gegaan die in de 3e klasse speelt. Ondanks dat ik nogal wat aan conditie had ingeleverd, heb ik me terug gevochten en gaat het nu meer dan redelijk (Y) Maar goed. Je weet in januari meer dus ;c Even vol gas strijden/trainen nu tot de winterstop en wie weet ben je straks in 2016 niet uit één van die spitsenposities weg te slaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DA12 Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Strijden is inderdaad het minste wat je kan doen. Zit komend seizoen met hetzelfde 'probleem'. Ben nu aanvoerder van de A1 van HHC Hardenberg. Ons 2e speelt ook reserve-hoofdklasse, maar hoop toch in ieder geval een deel van de voorbereiding met het 1e mee te kunnen doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Strijden is inderdaad het minste wat je kan doen. Zit komend seizoen met hetzelfde 'probleem'. Ben nu aanvoerder van de A1 van HHC Hardenberg. Ons 2e speelt ook reserve-hoofdklasse, maar hoop toch in ieder geval een deel van de voorbereiding met het 1e mee te kunnen doen... Knap man, doe je goed! Ik ben in B1 ook nog een tijdje aanvoerder geweest, maar is uiteindelijk niet echt iets voor mij en vervolgens ook zelf de aanvoerdersband ingeleverd. Ik ben benieuwd hoe je het bij de senioren gaat hendelen als het ware, ben je fysiek genoeg en mentaal sterk? Vooral aan het eerste moet ik nog veel doen, kan veel fitter zijn als ik nu ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DA12 Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Knap man, doe je goed! Ik ben in B1 ook nog een tijdje aanvoerder geweest, maar is uiteindelijk niet echt iets voor mij en vervolgens ook zelf de aanvoerdersband ingeleverd. Ik ben benieuwd hoe je het bij de senioren gaat hendelen als het ware, ben je fysiek genoeg en mentaal sterk? Vooral aan het eerste moet ik nog veel doen, kan veel fitter zijn als ik nu ben. Fysiek ben ik wel redelijk, ben 1 meter 87 groot en vaak wel goed in balans in de duels. Echter ben ik mentaal niet heel sterk, als ik een paar keer snoeihard neergeschopt word kan ik wel eens compleet over de rooie gaan hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Weet niet of dit het goede topic ervoor is, maar heeft iemand ervaring met het oprichten/spelen van/in een eigen samengestelde futsal team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Ja, maar dan niet bij de KNVB maar een interne competitie van universiteit/hogeschool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Ik ook bij een eigen federatie met meerdere competities, stuk goedkoper dan bij de KNVB volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Herbstmeister_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Lekker dit, op een 3e plaats als promovendus. Volgende week thuis tegen RKVVL/Polaris, wordt een leuke dus. :< Zelf al paar weken geblesseerd, echt klote dat ik er niet bij kan zijn. Na de winterstop moet ik weer fit zijn in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Wij staan tweede, spelen komende zaterdag een oefenwedstrijd tegen een team van een klasse hoger, week daarop tegen een team van twee klasses hoger. Ben benieuwd, ook of m'n teamgenoten er zin in hebben of het maar laten gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DA12 Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Eerste seizoenshelft prima afgesloten als promovendus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Lekker man, gisteren 30 minuten in mogen vallen bij en een heerlijke invalbeurt gekend. Prima steekballetjes gegeven en geen balverlies. Trainer tevreden en complimenten gekregen. Zorgen dat ik fit uit de winterstop kom en dan kan het helemaal anders zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Gisteren in de 87e minuut nog de overwinning gepakt met het tweede. Grensrechter stak de vlag pas in de lucht nadat de bal allang in de goal lag, gelukkig een fatsoenlijke scheidsrechter die de goal toch goedkeurde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Staan samen met twee andere teams tweede, allemaal 26 punten (uit 12 wedstrijden). Nummer 1 heeft alles gewonnen. Afgelopen weekend gewonnen van een team uit een klasse hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Morgen lekker de zaal in. Protos Weering Zaaltoernooi staat om de hoek (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DA12 Geplaatst 24 december 2015 Share Geplaatst 24 december 2015 Morgen lekker de zaal in. Protos Weering Zaaltoernooi staat om de hoek (Y) Bij welke club speel je? Mijn club (HHC Hardenberg) doet ook mee haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 24 december 2015 Share Geplaatst 24 december 2015 Bij welke club speel je? Mijn club (HHC Hardenberg) doet ook mee haha. CSVC. Hhc ken ik wel. Wellicht komen we ze tegen in één van de volgende rondes (y) Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 CSVC. Hhc ken ik wel. Wellicht komen we ze tegen in één van de volgende rondes (y) Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk [MENTION=27051]DA12[/MENTION]; We hebben HHC geloot in de kwartfinale :( Morgen in De Beek dus. De nummer 8 van CSVC. Hou die speler in de gaten :-D ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DA12 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 [MENTION=27051]DA12[/MENTION]; We hebben HHC geloot in de kwartfinale :( Morgen in De Beek dus. De nummer 8 van CSVC. Hou die speler in de gaten :-D ;c Haha zal ik doen! HHC heeft afgelopen ronde wel gesloopt zeg... 32 voor en 1 tegen hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten