Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Mr. Robot

Kyrill

Aanbevolen berichten

Mr. Robot is een Amerikaanse televisieserie uit 2015 bedacht door Sam Esmail.

olverdeling

Hoofdrollen

Rami Malek - Elliot Alderson

Christian Slater - Mr. Robot

Portia Doubleday - Angela Moss

Carly Chaikin - Darlene

Martin Wallström - Tyrell Wellick

Terugkerende rollen

Michel Gill - Gideon Goddard

Gloria Reuben - Krista Gordon

Frankie Shaw - Shayla

Ben Rappaport - Ollie Parker

Ron Cephas Jones - Romero

Azhar Khan - Mobley

Sunita Mani - Trenton

Michael Drayer - Cisco

Stephanie Corneliussen - Joanna

Elliot Villar - Fernando Vera

maxresdefault.jpg

images?q=tbn:ANd9GcQkFW0FQQFCbwdSvytnMjVofMHcpvOxwRlMKqsOtNrzK5OormmB

Summary: Elliot (Rami Malek), a computer programmer who works for a cyber-security firm, is recruited by an underground hacker group run by a man known only as Mr. Robot (Christian Slater) to bring down corporations including ones his company is hired to protect.

Ga dit kijken het is absoluut de moeite waard. Deze week is aflevering 8/10 uitgekomen. Rami Malek bij o.a [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; en [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; ook bekend uit Short Term 2. Wat voor mij deze serie ook geniaal maakt is dat Malek ook de verteller is maar ook echt nadrukelijk zoekt met jou de kijker/observer. 9.1 op imdb, 97% fresh op rotten tomatoes. @WesselSCC: kijkt dit volgens mij ook. Die kan mijn verhaal wel beamen vermoed ik :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mr. Robot is een Amerikaanse televisieserie uit 2015 bedacht door Sam Esmail.

olverdeling

Hoofdrollen

Rami Malek - Elliot Alderson

Christian Slater - Mr. Robot

Portia Doubleday - Angela Moss

Carly Chaikin - Darlene

Martin Wallström - Tyrell Wellick

Terugkerende rollen

Michel Gill - Gideon Goddard

Gloria Reuben - Krista Gordon

Frankie Shaw - Shayla

Ben Rappaport - Ollie Parker

Ron Cephas Jones - Romero

Azhar Khan - Mobley

Sunita Mani - Trenton

Michael Drayer - Cisco

Stephanie Corneliussen - Joanna

Elliot Villar - Fernando Vera

maxresdefault.jpg

images?q=tbn:ANd9GcQkFW0FQQFCbwdSvytnMjVofMHcpvOxwRlMKqsOtNrzK5OormmB

Summary: Elliot (Rami Malek), a computer programmer who works for a cyber-security firm, is recruited by an underground hacker group run by a man known only as Mr. Robot (Christian Slater) to bring down corporations including ones his company is hired to protect.

Ga dit kijken het is absoluut de moeite waard. Deze week is aflevering 8/10 uitgekomen. Rami Malek bij o.a [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; en [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; ook bekend uit Short Term 2. Wat voor mij deze serie ook geniaal maakt is dat Malek ook de verteller is maar ook echt nadrukelijk zoekt met jou de kijker/observer. 9.1 op imdb, 97% fresh op rotten tomatoes. @WesselSCC: kijkt dit volgens mij ook. Die kan mijn verhaal wel beamen vermoed ik :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij staat ook op Netflix hé.. :cab: wel grappig, nu t in de publiciteit komt gaat iedereen kijken. Iets met schapen.

Ja allemaal leuk en aardig dat het op Netflix staat, dat heb ik niet. Verder heb ik de serie ook zelf gedownload, alleen kon geen fatsoenlijk ondertitels vinden, meer een geluk bij een ongeluk nu dus.

Oh ik hap geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de afgelopen dagen heb ik het eerste seizoen er doorheen gejast. Kijkt lekker weg en is zeer zeker interessant. Ik weet alleen niet wat het was, maar soms had ik iets waarvan ik dacht: waarom, dit is toch niet nodig? Het was soms gewoon wat overdreven ofzo, teveel inspelend op een naar gevoel of iets dergelijks.

Maar dat is een klein dingetje. Als een serie duidelijk geïnspireerd wordt door Stanley Kubrick (neem bv. de muziek en de intro's (Clockwork Orange), die poster van het feest aan het einde (Dr Strangelove), de slotscène (Eyes Wide Shut) en het inzoomen op de camera die die knakker van E-Corp filmde (HAL in 2001)), Fight Club (zóveel: de maatschappijkritiek, de [tekst]schizofrenie[/tekst] en het - voor mij - mooiste met de pianomuziek van Where Is My Mind in ep S01E09 _O_) en American Psycho (Wellick), dan kun je wel op mijn aandacht rekenen.

Dus ja. Het heeft wel wat. Lekker sfeertje, ook als computeranalfabeet prima te volgen en een hele, hele goede rol van Malek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de afgelopen dagen heb ik het eerste seizoen er doorheen gejast. Kijkt lekker weg en is zeer zeker interessant. Ik weet alleen niet wat het was, maar soms had ik iets waarvan ik dacht: waarom, dit is toch niet nodig? Het was soms gewoon wat overdreven ofzo, teveel inspelend op een naar gevoel of iets dergelijks.

Maar dat is een klein dingetje. Als een serie duidelijk geïnspireerd wordt door Stanley Kubrick (neem bv. de muziek en de intro's (Clockwork Orange), die poster van het feest aan het einde (Dr Strangelove), de slotscène (Eyes Wide Shut) en het inzoomen op de camera die die knakker van E-Corp filmde (HAL in 2001)), Fight Club (zóveel: de maatschappijkritiek, de [tekst]schizofrenie[/tekst] en het - voor mij - mooiste met de pianomuziek van Where Is My Mind in ep S01E09 _O_) en American Psycho (Wellick), dan kun je wel op mijn aandacht rekenen.

Dus ja. Het heeft wel wat. Lekker sfeertje, ook als computeranalfabeet prima te volgen en een hele, hele goede rol van Malek.

Vond dat er ook nog een vleugje Dexter omheen hangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond seizoen 1 niet zo super eigenlijk. Özil kan ik wel van genieten natuurlijk maar de andere personages zijn ofwel dodelijk saai of enorm irritant.

Ook?

[spoiler=Karakter spoilers]Christian Slater? En de hackende korreaan/chinees?

Link naar opmerking
Deel via andere websites