Kyrill Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Mr. Robot is een Amerikaanse televisieserie uit 2015 bedacht door Sam Esmail. olverdeling Hoofdrollen Rami Malek - Elliot Alderson Christian Slater - Mr. Robot Portia Doubleday - Angela Moss Carly Chaikin - Darlene Martin Wallström - Tyrell Wellick Terugkerende rollen Michel Gill - Gideon Goddard Gloria Reuben - Krista Gordon Frankie Shaw - Shayla Ben Rappaport - Ollie Parker Ron Cephas Jones - Romero Azhar Khan - Mobley Sunita Mani - Trenton Michael Drayer - Cisco Stephanie Corneliussen - Joanna Elliot Villar - Fernando Vera Summary: Elliot (Rami Malek), a computer programmer who works for a cyber-security firm, is recruited by an underground hacker group run by a man known only as Mr. Robot (Christian Slater) to bring down corporations including ones his company is hired to protect. Ga dit kijken het is absoluut de moeite waard. Deze week is aflevering 8/10 uitgekomen. Rami Malek bij o.a [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; en [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; ook bekend uit Short Term 2. Wat voor mij deze serie ook geniaal maakt is dat Malek ook de verteller is maar ook echt nadrukelijk zoekt met jou de kijker/observer. 9.1 op imdb, 97% fresh op rotten tomatoes. @WesselSCC: kijkt dit volgens mij ook. Die kan mijn verhaal wel beamen vermoed ik :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2015 Mr. Robot is een Amerikaanse televisieserie uit 2015 bedacht door Sam Esmail. olverdeling Hoofdrollen Rami Malek - Elliot Alderson Christian Slater - Mr. Robot Portia Doubleday - Angela Moss Carly Chaikin - Darlene Martin Wallström - Tyrell Wellick Terugkerende rollen Michel Gill - Gideon Goddard Gloria Reuben - Krista Gordon Frankie Shaw - Shayla Ben Rappaport - Ollie Parker Ron Cephas Jones - Romero Azhar Khan - Mobley Sunita Mani - Trenton Michael Drayer - Cisco Stephanie Corneliussen - Joanna Elliot Villar - Fernando Vera Summary: Elliot (Rami Malek), a computer programmer who works for a cyber-security firm, is recruited by an underground hacker group run by a man known only as Mr. Robot (Christian Slater) to bring down corporations including ones his company is hired to protect. Ga dit kijken het is absoluut de moeite waard. Deze week is aflevering 8/10 uitgekomen. Rami Malek bij o.a [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; en [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; ook bekend uit Short Term 2. Wat voor mij deze serie ook geniaal maakt is dat Malek ook de verteller is maar ook echt nadrukelijk zoekt met jou de kijker/observer. 9.1 op imdb, 97% fresh op rotten tomatoes. @WesselSCC: kijkt dit volgens mij ook. Die kan mijn verhaal wel beamen vermoed ik :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alderweireld. Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Fijne serie, zit nu al bij aflevering 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2015 Fijne serie, zit nu al bij aflevering 8. Ja he. Ik kan niet wachten op aflevering 9 van volgende week. Vind het echt genieten en ook steen goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Ik wil het wel eens een kans geven ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2015 Gister aflevering 9 gezien. Wauw dit is echt steen goed. Een van me nieuwe top 20 series of beter, nu al. Kan niet wachten op de seizoensfinale van volgende week. Rami Malek _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Prachtige serie zeg, je snapt sommige afleveringen wat meer als je een IT achtergrond hebt, maar de verhaallijn. Meesterwerk. :< Season Finale is overigens uitgesteld wegens dat gebeuren in Viriginia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Gisteren deel 1 gezien prima serie hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Na aflevering 10 snap ik er geen hol meer van en dat einde had van mij ook niet gehoeven. Cliffhanger en af en toe wat mindfuck oke, maar dit gaat allemaal te ver.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Leuke pilot. Heel benieuwd naar de rest :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 (bewerkt) Net seizoen 1 uit, zeer van genoten. Straffe serie! 6 oktober 2015 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2015 Erg genoten van seizoen 1. Echt erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Ik ben er ook aan begonnen. Ep 1 en 2 vond ik erg goed, 3 was wat minder en 4 was superfuckingvaag en eigenlijk niet goed maja. We zien verder wel hoe het gaat. Wel grappig dat die geile chick uit Blue Mountain State hierin speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Ik ga er ook mee beginnen, aangezien NPO3 deze serie gaat uitzenden, wel elke keer een week wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Hij staat ook op Netflix hé.. :cab: wel grappig, nu t in de publiciteit komt gaat iedereen kijken. Iets met schapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Hij staat ook op Netflix hé.. :cab: wel grappig, nu t in de publiciteit komt gaat iedereen kijken. Iets met schapen. Ja allemaal leuk en aardig dat het op Netflix staat, dat heb ik niet. Verder heb ik de serie ook zelf gedownload, alleen kon geen fatsoenlijk ondertitels vinden, meer een geluk bij een ongeluk nu dus. Oh ik hap geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Ja allemaal leuk en aardig dat het op Netflix staat, dat heb ik niet. Verder heb ik de serie ook zelf gedownload, alleen kon geen fatsoenlijk ondertitels vinden, meer een geluk bij een ongeluk nu dus. Oh ik hap geloof ik. http://www.sublight.me/welcome/ succes ermee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Hij staat ook op Netflix hé.. :cab: wel grappig, nu t in de publiciteit komt gaat iedereen kijken. Iets met schapen. Ik weet niet waar jij hem op Netflix ziet staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 In de afgelopen dagen heb ik het eerste seizoen er doorheen gejast. Kijkt lekker weg en is zeer zeker interessant. Ik weet alleen niet wat het was, maar soms had ik iets waarvan ik dacht: waarom, dit is toch niet nodig? Het was soms gewoon wat overdreven ofzo, teveel inspelend op een naar gevoel of iets dergelijks. Maar dat is een klein dingetje. Als een serie duidelijk geïnspireerd wordt door Stanley Kubrick (neem bv. de muziek en de intro's (Clockwork Orange), die poster van het feest aan het einde (Dr Strangelove), de slotscène (Eyes Wide Shut) en het inzoomen op de camera die die knakker van E-Corp filmde (HAL in 2001)), Fight Club (zóveel: de maatschappijkritiek, de [tekst]schizofrenie[/tekst] en het - voor mij - mooiste met de pianomuziek van Where Is My Mind in ep S01E09 _O_) en American Psycho (Wellick), dan kun je wel op mijn aandacht rekenen. Dus ja. Het heeft wel wat. Lekker sfeertje, ook als computeranalfabeet prima te volgen en een hele, hele goede rol van Malek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2016 Seizoen 2 is begonnen...Kijk nu E2 daarvan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 In de afgelopen dagen heb ik het eerste seizoen er doorheen gejast. Kijkt lekker weg en is zeer zeker interessant. Ik weet alleen niet wat het was, maar soms had ik iets waarvan ik dacht: waarom, dit is toch niet nodig? Het was soms gewoon wat overdreven ofzo, teveel inspelend op een naar gevoel of iets dergelijks. Maar dat is een klein dingetje. Als een serie duidelijk geïnspireerd wordt door Stanley Kubrick (neem bv. de muziek en de intro's (Clockwork Orange), die poster van het feest aan het einde (Dr Strangelove), de slotscène (Eyes Wide Shut) en het inzoomen op de camera die die knakker van E-Corp filmde (HAL in 2001)), Fight Club (zóveel: de maatschappijkritiek, de [tekst]schizofrenie[/tekst] en het - voor mij - mooiste met de pianomuziek van Where Is My Mind in ep S01E09 _O_) en American Psycho (Wellick), dan kun je wel op mijn aandacht rekenen. Dus ja. Het heeft wel wat. Lekker sfeertje, ook als computeranalfabeet prima te volgen en een hele, hele goede rol van Malek. Vond dat er ook nog een vleugje Dexter omheen hangt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 Joey Badass in seizoen 2, leuke verrassing :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 18 juli 2016 Share Geplaatst 18 juli 2016 Ik vond seizoen 1 niet zo super eigenlijk. Özil kan ik wel van genieten natuurlijk maar de andere personages zijn ofwel dodelijk saai of enorm irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2016 Ik vond seizoen 1 niet zo super eigenlijk. Özil kan ik wel van genieten natuurlijk maar de andere personages zijn ofwel dodelijk saai of enorm irritant. Ook? [spoiler=Karakter spoilers]Christian Slater? En de hackende korreaan/chinees? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 [spoiler=personages]Die Chinees kan er nog mee door maar die vader, zus en die Zweden slaan niet echt aan bij me.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten