RanDMC Geplaatst 10 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2015 Oktober 13 komt deze game uit als het goed is. [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; en [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; halen hem sowieso wel dacht ik, wie nog meer? (d) Lees wel dat de game in variatie nog wel wat matig is, en dat ze zich vooral richten op competitieve games (eSports). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Oktober 13 komt deze game uit als het goed is. [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; en [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; halen hem sowieso wel dacht ik, wie nog meer? (d) Lees wel dat de game in variatie nog wel wat matig is, en dat ze zich vooral richten op competitieve games (eSports). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Koop em denk wel, niet gelijk maar toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2015 Koop em denk wel, niet gelijk maar toch Gewoon PS4 halen lennie en met ons online qnallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Gewoon PS4 halen lennie en met ons online qnallen. Ja voor ps4 rendier maar moet nog wat andere belangrijkere dingen kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Deze gaat hier zeker gekocht worden. Is die release datum van 13 oktober al officieel nu [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION];? Op zich hoeft er van mij qua game modes niet eens zo heel veel variatie te zijn. Zolang er online versus (secure hostage etc.) is en een Terrorist Hunt gecombineerd met hostage rescue en bomb disarming etc. dan vind ik het prima. Ik hoop alleen wel dat de maps/locaties flink gevarieerd zijn. Huizen, fabrieken, vliegtuigen, olietankers, boorplatformen etc. Dat zijn een beetje de locaties die in eerdere Rainbow Six games zaten. Als dat zo is zou dat wel een hele dikke pré zijn :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Ik wacht nog even af hoe de online modus is, aangezien ik bij dit soort spellen alleen online wil knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2015 Deze gaat hier zeker gekocht worden. Is die release datum van 13 oktober al officieel nu [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION];? Op zich hoeft er van mij qua game modes niet eens zo heel veel variatie te zijn. Zolang er online versus (secure hostage etc.) is en een Terrorist Hunt gecombineerd met hostage rescue en bomb disarming etc. dan vind ik het prima. Ik hoop alleen wel dat de maps/locaties flink gevarieerd zijn. Huizen, fabrieken, vliegtuigen, olietankers, boorplatformen etc. Dat zijn een beetje de locaties die in eerdere Rainbow Six games zaten. Als dat zo is zou dat wel een hele dikke pré zijn :D Ja stond in de Tweakers preview volgens mij ook. [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; De focus ligt op eSports, ofwel online gaming ofwel gewoon halen pik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Gewoon halen. Uitgelegen kans om mij eens flink te vernederen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 (bewerkt) Betakey PC <------ 20 augustus 2015 bewerkt door TheBazzterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2015 Betakey <------ PC helaas, ben meer geïnteresseerd in die van PS4. ;c Release date uitgesteld tot december trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 PC helaas, ben meer geïnteresseerd in die van PS4. ;c Release date uitgesteld tot december trouwens. Srry idd pc, heb mn bericht gelijk even aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 Voor de mensen die deze in de pre-order bij bol.com hebben staan. Als het goed is worden de BETA-codes vandaag voor 20:00 verstuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 Voor deze game ga ik een PS4 aanschaffen. Wacht hier al een tijdje op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rockbody Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Betakey PC <------ Topper! In ieder geval de BETA even proberen daarna zien we wel verder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Ik kijk super uit naar deze game maar ben zo bang dat het te eentonig gaat worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Iemand nog interesse voor een BETA code voor Ps4? Heb er nog drie in de aanbieding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Iemand nog interesse voor een BETA code voor Ps4? Heb er nog drie in de aanbieding. Graag, tot hoelang kan ik spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Iemand nog interesse voor een BETA code voor Ps4? Heb er nog drie in de aanbieding. Ik ook en tot hoelang kan ik ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; Ik zou ook graag een code ontvangen, als je er nog eentje over hebt natuurlijk ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Hyena's :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Zal ze zo even in de PB sturen, je kan spelen tot 4 oktober. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; Heeft er volgens mij ook nog 2 of 3. Ikzelf heb de mail nog niet binnen, maar zodra ik deze heb dan heb ik er als het goed is ook nog 4 (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Ik heb nog 3 codes ja. Mocht iemand interesse hebben stuur maar een pb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Ik heb er ook nog 3 mocht iemand ze willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten