Scifo Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Die laatste plays :r Huilen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Wtf was dat man, bizar. Al weet je als scheidsrechter de call niet, dan maak je hem toch gewoon. Spurs-fan trekt in die play daarna ook gewoon nog Adams aan z'n arm :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Lowry met een half court shot voor OT in Raptors-Heat _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Portland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Ezeli over Bogut/Varejao/Speights, en later Green in de small line-up, om Lillard’s pick & roll te showen was de sleutel, heeft Portland’s hele offense ontregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Niet normaal wat de Cavs op dit moment laten zien. Atlanta weet echt niet wat ze overkomt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Wow Cavs zijn niet normaal lekker bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Indiana laat Vogel gaan... :cab:. Mag aannemen dat hij vanaf nu #1 target is van de Kings, Rockets & Knicks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Indiana laat Vogel gaan... :cab:. Mag aannemen dat hij vanaf nu #1 target is van de Kings, Rockets & Knicks. Vage persconferentie was dat zeg. Bird had alleen maar lof voor Vogel en gaf niet echt een duidelijk reden waarom hij weg moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 De Cavs :cab: Ik had hem opgenomen en teruggekeken. Niet normaal al die 3's. Als LeBron 4/6 gaat dan weet je het wel. JR ook weer met de meest debiele step backs en fade aways die er in vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 OKC is mij iets te laat, maar ga denk ik eens een stukje van de Cavs mee pakken. Eerste live wedstrijd vh seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 OKC is mij iets te laat, maar ga denk ik eens een stukje van de Cavs mee pakken. Eerste live wedstrijd vh seizoen ipv cavs bedoel je love meepakken. :mrg: Alle points en rebounds allemaal van love volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Love versus Humphries ja. Dan weet je dat je een topgame aan t bekijken bent :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Cavs zijn wel echt enorm sterk, zie ze het wel pakken. Vooral als de western finals een uitputtende serie gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Ze vallen mij ook positief op ja. Hele jaar eigenlijk geen verwachtingen van gehad. Ik denk echter nog steeds dat de Warriors een maatje te groot gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 (bewerkt) Veel zin in Thunder-Spurs zeg :< Eigenlijk eerste game deze PO's waar ik echt heel hard naar uitkijk. Edit- Qua pure basketbal valt het een beetje tegen, maar spanning en intensiteit maken wel veel goed. Veel iso's bij Spurs wel. 7 mei 2016 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ow ow... die crunch time turnovers van de Thunder weer ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Sources: The Memphis Grizzlies fired coach Dave Joerger on Saturday morning. :cab: Whut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Na Vogel Joerger er ook al uit. Ik mag toch aannemen dat beide op een mooie plek terecht komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ow ow... die crunch time turnovers van de Thunder weer ;e. Ja, ongelooflijk. Westbrook neemt ook zoveel 3's, hoorde gisteren van de commentator dat hij een van de slechtste 3PT % ooit heeft bij mensen die over 1500 (kan fout zijn over het precieze aantal, maar maakt niet zoveel uit voor het punt dat ik maak) 3's hebben geschoten. Iemand zou hem toch eens een beetje moeten intomen daarmee. Na Vogel Joerger er ook al uit. Ik mag toch aannemen dat beide op een mooie plek terecht komen. Gewoon wisselen van team misschien :huhu: Wel een belachelijke uitspraak van Bird dat een coach maar 3 jaar invloed kan hebben. Hallo Pop :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Spurs blijft toch genieten als ze hun team basket spelen zeg :< Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 (bewerkt) Vooral die ''bench line-ups'' met Manu, Anderson & Diaw zijn nog zo heerlijk ''ouderwets'' pass happy, genieten inderdaad. Edit: Onwaarschijnlijk goede KD game, genoten. Spurs ''execution'' was onherkenbaar, onbegrijpelijk ook dat ze het Kanter zo makkelijker maken door hem de hele tijd op te posten, in plaats van hem te dwingen veel te bewegen. Edit: STEPHEN CURRY _O_ 10 mei 2016 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Afgelopen nacht werd Steph de eerste speler met minimaal 17p in één overtime, vandaag de eerste die unaniem tot MVP gekozen wordt _O_. Vanmiddag ook nog ff Heat - Raptors teruggekeken, wat een ongelooflijke zaadpot. Wel respect voor Wade natuurlijk, en ik moet nu al lachen om het team dat DDR een max. contract gaat geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Whiteside mag wel snel terugkeren haha, wel mooi om D Wade zo te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten