Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Veel zin in Thunder-Spurs zeg :< Eigenlijk eerste game deze PO's waar ik echt heel hard naar uitkijk.

Edit- Qua pure basketbal valt het een beetje tegen, maar spanning en intensiteit maken wel veel goed. Veel iso's bij Spurs wel.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow ow... die crunch time turnovers van de Thunder weer ;e.

Ja, ongelooflijk. Westbrook neemt ook zoveel 3's, hoorde gisteren van de commentator dat hij een van de slechtste 3PT % ooit heeft bij mensen die over 1500 (kan fout zijn over het precieze aantal, maar maakt niet zoveel uit voor het punt dat ik maak) 3's hebben geschoten. Iemand zou hem toch eens een beetje moeten intomen daarmee.

Na Vogel Joerger er ook al uit. Ik mag toch aannemen dat beide op een mooie plek terecht komen.

Gewoon wisselen van team misschien :huhu: Wel een belachelijke uitspraak van Bird dat een coach maar 3 jaar invloed kan hebben. Hallo Pop :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral die ''bench line-ups'' met Manu, Anderson & Diaw zijn nog zo heerlijk ''ouderwets'' pass happy, genieten inderdaad.

Edit: Onwaarschijnlijk goede KD game, genoten. Spurs ''execution'' was onherkenbaar, onbegrijpelijk ook dat ze het Kanter zo makkelijker maken door hem de hele tijd op te posten, in plaats van hem te dwingen veel te bewegen.

Edit: STEPHEN CURRY _O_

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen nacht werd Steph de eerste speler met minimaal 17p in één overtime, vandaag de eerste die unaniem tot MVP gekozen wordt _O_.

Vanmiddag ook nog ff Heat - Raptors teruggekeken, wat een ongelooflijke zaadpot. Wel respect voor Wade natuurlijk, en ik moet nu al lachen om het team dat DDR een max. contract gaat geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites