Jelle. Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Ben zelf niet echt van beste seizoen ooit van een basketbalspeler aangezien 1, de playoffs nog moeten komen. 2, Elke positie anders is natuurlijk. Als hij trouwens de play-offs zo verder gaat spelen dan is het de beste seizoen als PG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 Zo het begin met Pacers v Raptors. Meer mensen die klaarzitten? Kan niet wachten iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 Ik zit er ook klaar voor, ja (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 Nice. Denk dat Raptors deze pakt, vervolgens GSW, Hawks en OKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 Eerste helft pak ik nog ff mee ja, moet daarna helaas werken :(. Hoop dat ik vannacht nog wat van Thunder - Mavs kan zien, had me zo verheugd op Hawks - Celts :(. Maar blij dat de playoffs gaan beginnen i.i.g. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 Ga alleen Warriors - Rockets vanavond en morgen Cavaliers - Pistons meepakken. Rest boeit me niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 Zo een hekel aan We The North he. Maar ben wel fan van hun backcourt. Maar dit zijn mijn teams die ik toejuich op volgorde, uiteindelijk hoop ik gewoon op goede potten en sowieso veel 7 games series. Oosten: 1. Heat 2. Pacers 3. Celtics 4. Cavs 5. Hawks 6. Pistons 7. Hornets 8. Raptors Westen: 1. Blazers 2. Clippers 3. Thunder 4. Spurs 5. Warriors 6. Mavericks 7. Grizzlies 8. Rockets Celtics vs Hawks gaat overigens echt een hele mooie serie worden denk ik. Hawks zijn de laatste tijd weer ziek bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 Paul George _O_. Is DeRozan aan het verkrachten echt heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 haha die Beverley Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Hoe kunnen de C's 22% schieten in de eerste helft en toch maar met één punt verschil verliezen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Hoe kunnen de C's 22% schieten in de eerste helft en toch maar met één punt verschil verliezen ;c Van wat ik van ze gezien heb dit seizoen schieten ze sowieso niet echt bepaald goed. Maar doordat ze op een manier spelen dat ze zoveel schoten krijgen valt het niet echt op. Ik denk ook dat zodra Brad Stevens wat betere offensieve spelers heeft hij echt ziek gaat presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Genieten weer hoor de play-offs. Daar kijk ik elk jaar weer naar uit. Gisteren drie games achter elkaar gekeken met een paar maten, hele Amerikaanse avond van gemaakt. :) Nu weer Cavs kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 (bewerkt) PISTONS Die Cavs zijn volledig afhankelijk van die Kyrie zie ik al. BOMBA Stanimal dik staan sparen in regular season zeg. :< 17 april 2016 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 PISTONS Die Cavs zijn volledig afhankelijk van die Kyrie zie ik al. BOMBA Stanimal dik staan sparen in regular season zeg. :< Niet te blij doen, dit gaat gewoon 4-0 worden voor de Cavs. :mrg: Het is niet de Nets die vorig seizoen een spannende 6 game series eruit kon halen tegen de nummer 1 seed. Nah, just kidding. Hopen dat het spannend kan blijven, maar lijkt me iets teveel van het goede. Bradley vd Celtics overigens out voor rest vd play offs volgens mij, dat is best kut voor de Celtics. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Nets hebben Kenny Atkinson aangesteld als nieuwe hoofdcoach, lijkt me een sterke aanstelling. Top assistent van Budenholzer, daarvoor van D'Antoni, dus je kunt aanvallend een mooi systeempje verwachtte. Wordt verder geroemd om z'n player development, o.a. Lin, Carroll, Horford, Korver, Bazemore hebben hem credits gegeven voor hun ontwikkeling. Is ook Horford z'n favoriete coach, Horford heeft voor hem ook het baantje als hoofdcoach van het Dominicaanse team geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Nets hebben Kenny Atkinson aangesteld als nieuwe hoofdcoach, lijkt me een sterke aanstelling. Top assistent van Budenholzer, daarvoor van D'Antoni, dus je kunt aanvallend een mooi systeempje verwachtte. Wordt verder geroemd om z'n player development, o.a. Lin, Carroll, Horford, Korver, Bazemore hebben hem credits gegeven voor hun ontwikkeling. Is ook Horford z'n favoriete coach, Horford heeft voor hem ook het baantje als hoofdcoach van het Dominicaanse team geregeld. Horford is ook een FA deze zomer, dussss ehhh. Horford naar de Nets. Nah, hopelijk weten we wat talentjes te strikken haha. Verwacht er helemaal niets van aanstaande zomer ondanks alle leuke woordjes van de owner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Leuk die refs :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Pistons gewoon dramatische laatste 10 minuten, heeft niet veel met de refs te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Zo je mag weer niet winnen :mrgy: Refs pijpen de Cavs. Fouls worden niet gegeven terwijl je volle bodychecks krijgt en als je ook maar in straal van 3 meter om Lebron staat fluiten ze meteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Knap hoe Love zich staande hield bij die iso's van Reggie, dat is een switch waar je als tegenstander naar op zoek bent, maar hij verdedigde dat prima. Heat - Hornets nu, zin in :< Leuke spelers, goede coaches. Gaat een close serie worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Gelukkig nog een W, 4e kwart redelijke defense en Reggie die lekker ging dribbelen. Nog veel te verbeteren, maar het is iig 1-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Met een schuin oog naar de Cavs gekeken, nu gaat het echte werk beginnen. #HEATNATION [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; zit je er klaar voor. Whiteside in play-off mode! Maar de Hornets zijn ook een bizar team sinds de all-star break, dus hopelijk winnen de Heat dit in 5/6 matches. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Luol Deng is gewoon Kevin Durant nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Dragic dan, tering. Whiteside ook een lekker debuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Wekker gezet om nog wat Clippers te kunnen zien, het is weer playoffs (d) Nog andere strijders die wakker zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten