Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Warriors-Blazers 4-0

Clippers-Jazz 3-4

Rockets-Thunder 4-2

Spurs-Grizzlies 4-1

Warriors-Jazz 4-1

Spurs-Rockets 4-2

Warriors-Spurs 3-4

Celtics-Bulls 4-1

Wizards-Hawks 4-3

Raptors-Bucks 4-1

Cavs-Pacers 4-1

Celtics-Wizards 4-1

Cavs-Raptors 4-2

Celtics-Cavs 3-4

Spurs-Cavs 4-2

Clippers eruit en Spurs kampioen zijn meer hoop dan dat ik dat echt denk, maargoed je moet wat he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Warriors - Trail Blazers 4-0

Spurs - Grizzlies 4-1

Rockets - Thunder 4-2

Clippers - Jazz 4-3

Warriors - Clippers 4-1

Spurs - Rockets 2-4

Warriors - Rockets 4-2

--------------------------------------------------------

Celtics - Bulls 4-3

Cavaliers - Pacers 4-1

Raptors - Bucks 2-4

Wizards - Hawks 4-3

Celtics - Wizards 2-4

Cavaliers - Bucks 4-1

Cavaliers - Wizards 4-1

--------------------------------------------------------

Warriors - Cavaliers 4-1

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie net die highlight reel van Giannis, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat die man een paar centimeter langer wordt elke wedstrijd :cab: Wat een monster.

Sowieso al een prestatie op zich als je een team als de Bucks interessant weet te maken voor iemand die niet in Wisconsin woont.

bewerkt door Wokulski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Giannis is echt genieten inderdaad, heeft elke game 2 of 3 wtf plays, en is nu al een top 10 speler. Middleton is ook erg goed, kan voor zichzelf of anderen creëren, goede verdediger, en een geweldige shooter. Zonde dat Parker (weer) geblesseerd is, die speelde tot z’n blessure een erg sterk seizoen, met hem erbij haddden ze echt een serieus probleem kunnen zijn.

Brogdon was ook weer goed, lekker hoor als je zo’n speler binnenhaald met de 36ste pick. Kan meerdere posities verdedigen, en doet aanvallend een beetje van alles, heeft geen zwakke plekken. Ben benieuw of die nog stappen kan maken de komende jaren, is wel al oud voor een rookie, maar is sowieso een fijne speler om erbij te hebben. Toekomst voor de Bucks ziet er niet verkeerd uit.

Clippers verliezen ook gewoon van de Jazz zonder Gobert :cab:, die al na 20seconden z’n knie verdraaid. Hoop dat hij deze serie nog aan spelen toekomt. Wat is Blake een lul joh, wordt het hele 4de kwart door wings verdedigd, en neemt maar 2 schoten, waarvan eentje ook nog een 3punter was. CP3 was wel fantastisch, verdiende beter. ISO Joe is ook een potje clutch man _O_.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @Hansje, mijn excuses voor het negeren van je waarschuwing, ik heb helaas niet veel kunnen kijken de afgelopen dagen. Bedankt dat je me nog niet hebt laten bannen. Maar ik heb ook genoten van Grizzlies – Spurs. Grizz weten er toch gewoon een serie van te maken, trekken de stand weer gelijk. Conley & Kawhi waren fantastisch. Conley is zo’n slimme speler, maakt altijd de juiste play, en bezit de beste floater van de league. Had het ff lastig toen Kawhi hem ging verdedigen (Goh), maar vond al vrij snel maniertjes om de Spurs te dwingen om te switchen. Kawhi z’n laatste 5 minuten van reguliere speeltijd waren legendarisch geweest als ze deze game hadden gewonen, zo belachelijk dominant aan beide kanten van de vloer, geen enkele andere speler kan zo spelen. Games als deze laten wel pijnlijk zien hoe matig het roster van de Spurs eigenlijk is. Wanneer dat balletje rondgaat, jumpers vallen, en ze verdedigend in hun basis scheme kunnen blijven valt het nauwelijks op. Maar dit is echt een heel matig roster, meer dan 2 bovengemiddelde spelers hebben ze niet. Nou mag dat tegen de Grizzlies geen excuus zijn, die hebben ook 3 of 4 spelers rondlopen die niet thuishoren in de rotation van een playoff team, maar de Spurs zijn geen contender. David Lee is gewoon de eerste keuze op center, voor defensieve possesions, ja echt waar.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi avondje weer, Cavs ondanks een aantal close games toch gewoon gesweept, en Russ opent met een 17-10-10 triple double in de eerste helft, OKC met 14 blocks in de eerste helft :|:|

Wat een belachelijk einde haha, zelden zo veel fout zien gaan aan twee kanten in zo weinig tijd.

bewerkt door Wokulski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grizz - Spurs was echt fantastisch. De laatste tien minuten waren krankzinnig mooi. OKC - Rockets was erg mager, Westbrook op laatst weer teveel geforceerd, maar ook Harden allesbehalve best. Mag Nene dankbaar zijn voor zijn fantastische game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat einde weer bij de Clips vannacht, hou op hoor. Sowieso is het erg mager als Griffin er niet bij is en Redick een keer z'n dag niet heeft. Jazz defense speelt daar een grote rol in natuurlijk maar heb weer een aantal schoten gemist zien worden waar je eng van wordt. Godzijdank is CP3 er nog, wat was ie weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hans :(

Redick 3 pts op 1-5 shooting, is erg veelzeggend over de Clippers offense zonder Griffin. Ben wel benieuwd wat er nu met het team gaat gebeuren, want kan me moeilijk voorstellen dat ze nog zo door willen.

Jazz was overigens verrassend taai, ook wel voor gezorgd dat de Clippers offense nergens was. En dat zelfs praktisch zonder Gobert die haast enkel op de bank heeft gezeten. Vreselijk team om naar te kijken maar hoogst effectief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Games als deze laten wel pijnlijk zien hoe matig het roster van de Spurs eigenlijk is. Wanneer dat balletje rondgaat, jumpers vallen, en ze verdedigend in hun basis scheme kunnen blijven valt het nauwelijks op. Maar dit is echt een heel matig roster, meer dan 2 bovengemiddelde spelers hebben ze niet. Nou mag dat tegen de Grizzlies geen excuus zijn, die hebben ook 3 of 4 spelers rondlopen die niet thuishoren in de rotation van een playoff team, maar de Spurs zijn geen contender. David Lee is gewoon de eerste keuze op center, voor defensieve possesions, ja echt waar.

Niet om je nu voor schut te zetten ofzo, maar kijk je er nu anders tegen aan? Blowout in Houston zonder hun beste speler.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vreselijk waardeloze game van de Rockets. Harden ziet er totaal uitgeblust uit, hoop dat hij geblesseerd is, anders is hij een waardeloze lul die al voor de wedstrijd had opgegeven. Spurs krijgen een gratis win, zonder Kawhi, in Houston. Aldridge, Simmons & Murray waren nice voor de Spurs.

Niet om je nu voor schut te zetten ofzo, maar kijk je er nu anders tegen aan? Blowout in Houston zonder hun beste speler.

Ja en nee. Ze hebben me wel verbaast tegen de Rockets, en ze zijn zeker niet zo slecht als ze eruit zagen in game 3 & 4 in Memphis. Team defense van de Spurs is ondanks de aanwezigheid van een aantal slechte individuele verdedigers nog steeds zo goed. Parker, Mills, Manu, Anderson, werden allemaal regelmatig voorbij gelopen maar de rotations zijn zo goed dat het er vaak niet eens toe doet. Ze geven nauwelijks open drie punters weg, hebben altijd spelers in de buurt van de paint, maken geen domme fouten (backdoor cuts, onnodig double team etc.), en foulen nauwelijks.

Daarnaast is Aldridge deze serie een stuk beter gaan spelen, en ze vinden elke wedstrijd wel 2 of 3 role spelers waar ze offensief een goede game uit weten te persen.

Maar ik vind het nog steeds een matig roster, met veel eenzijdige, uitbuitbare spelers. En ik denk dat Pop er het maximale uithaalt door heel nauwkeurig z’n line-ups te ‘’managen’’. Maar wanneer Golden State hun beste line-up opstelt is er geen Beverley om een slechte verdediger te ‘’verstoppen’’, of een Anderson die elke Pick & Roll gegarandeerd een fout gaat maken, of een non-shooter wiens verdediger zonder risico overal kan helpen.

Ik acht ze dan ook nog steeds vrij kansloos tegen de Warriors, maar ik laat me graag verrassen. Ik achtte de Cavs vorig jaar ook volkomen kansloos.

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ugh.. Fuck Zaza, die 2de schuif was 100% bullshit. Maar ondanks gemis Leonard toch een gemiste kans voor de Spurs, hadden de game alsnog moeten winnen. Slechte rebounding, en een hele lelijke, Spurs onwaardige, offense doen ze de das om. Zelfs zonder Kawhi, zonder Parker, en Aldridge die helemaal niets kon wanneer Green hem verdedigde, moet je toch met iets beters op de proppen kunnen komen dan Jonathan Simmons isolation plays.

Link naar opmerking
Deel via andere websites