Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Zo een hekel aan We The North he. Maar ben wel fan van hun backcourt. Maar dit zijn mijn teams die ik toejuich op volgorde, uiteindelijk hoop ik gewoon op goede potten en sowieso veel 7 games series.

Oosten: 1. Heat 2. Pacers 3. Celtics 4. Cavs 5. Hawks 6. Pistons 7. Hornets 8. Raptors

Westen: 1. Blazers 2. Clippers 3. Thunder 4. Spurs 5. Warriors 6. Mavericks 7. Grizzlies 8. Rockets

Celtics vs Hawks gaat overigens echt een hele mooie serie worden denk ik. Hawks zijn de laatste tijd weer ziek bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kunnen de C's 22% schieten in de eerste helft en toch maar met één punt verschil verliezen ;c

Van wat ik van ze gezien heb dit seizoen schieten ze sowieso niet echt bepaald goed. Maar doordat ze op een manier spelen dat ze zoveel schoten krijgen valt het niet echt op. Ik denk ook dat zodra Brad Stevens wat betere offensieve spelers heeft hij echt ziek gaat presteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PISTONS

Die Cavs zijn volledig afhankelijk van die Kyrie zie ik al.

BOMBA

Stanimal dik staan sparen in regular season zeg. :<

Niet te blij doen, dit gaat gewoon 4-0 worden voor de Cavs. :mrg: Het is niet de Nets die vorig seizoen een spannende 6 game series eruit kon halen tegen de nummer 1 seed. Nah, just kidding. Hopen dat het spannend kan blijven, maar lijkt me iets teveel van het goede. Bradley vd Celtics overigens out voor rest vd play offs volgens mij, dat is best kut voor de Celtics.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nets hebben Kenny Atkinson aangesteld als nieuwe hoofdcoach, lijkt me een sterke aanstelling. Top assistent van Budenholzer, daarvoor van D'Antoni, dus je kunt aanvallend een mooi systeempje verwachtte. Wordt verder geroemd om z'n player development, o.a. Lin, Carroll, Horford, Korver, Bazemore hebben hem credits gegeven voor hun ontwikkeling. Is ook Horford z'n favoriete coach, Horford heeft voor hem ook het baantje als hoofdcoach van het Dominicaanse team geregeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nets hebben Kenny Atkinson aangesteld als nieuwe hoofdcoach, lijkt me een sterke aanstelling. Top assistent van Budenholzer, daarvoor van D'Antoni, dus je kunt aanvallend een mooi systeempje verwachtte. Wordt verder geroemd om z'n player development, o.a. Lin, Carroll, Horford, Korver, Bazemore hebben hem credits gegeven voor hun ontwikkeling. Is ook Horford z'n favoriete coach, Horford heeft voor hem ook het baantje als hoofdcoach van het Dominicaanse team geregeld.

Horford is ook een FA deze zomer, dussss ehhh. Horford naar de Nets. Nah, hopelijk weten we wat talentjes te strikken haha. Verwacht er helemaal niets van aanstaande zomer ondanks alle leuke woordjes van de owner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een schuin oog naar de Cavs gekeken, nu gaat het echte werk beginnen. #HEATNATION [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; zit je er klaar voor. Whiteside in play-off mode! Maar de Hornets zijn ook een bizar team sinds de all-star break, dus hopelijk winnen de Heat dit in 5/6 matches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites