El Blanquito Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Nova was belachelijk goed, maar ik zou me wel ernstig zorgen maken om al die offensive rebounds, dat is geen goed idee tegen Johnson & Meeks. Daarnaast is het vrij onwaarschijnlijk dat ze 2 games op rij zo schieten. Ik neig heel licht naar UNC, maar hoop vooral dat we weer eens een spannende pot krijgen, dat zou wel leuk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Griffin is back. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 OKC al voor de 14de keer een lead begin Q4 weggegeven.....:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Ik irriteer me dood aan al die vergelijkingen tussen de Warriors en zowat elke goede team uit het verleden. Het is nu toch gewoon een hele andere game, als je bijv. die docu gaat kijken van de Bad Boys uit Detroit, dan had heel dat team met de referee's van vandaag gewoon max. 5 wedstrijden mogen spelen per seizoen door schorsingen haha. Of telkens het vergelijken met 95/96 Bulls. Dat is ook weer een andere tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 [YOUTUBE]L7FFJUz0tdo[/YOUTUBE] Beste finale die ik gezien heb (Is pas m'n 6de, maargoed), geweldige game, onwaarschijnlijk goed einde. Dat schot van Paige ook, fantastische laatste minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Wauw, sicke finale hoor :D echt een instant classic. Wat een geweldig einde met inderdaad eerst dat shot van Paige en dan alsnog de winner. Villanova verdiende winnaar, dat wel, eigenlijk van begin tot eind dit toernooi de beste ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Vraagje voor jullie college volgers, welke van deze spelers. Ik ken nu Paige, Johnson, Jenkins en de man met een moeilijke achternaam.... Wie zullen de NBA halen (of gedraft worden) want grote namen zijn het niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Bam !! 73 wins voor de Warriors is niet meer mogelijk. KAT is veel te goed voor een rookie, gozer is nu al zo skilled, Timberwolves zijn zo vreselijk leuk. Vraagje voor jullie college volgers, welke van deze spelers. Ik ken nu Paige, Johnson, Jenkins en de man met een moeilijke achternaam.... Wie zullen de NBA halen (of gedraft worden) want grote namen zijn het niet! Johnson maakt wel kans om in de 1ste ronde gedraft te worden, Meeks is waarschijnlijk een 2nd rounder, maar grote kans dat die nog een jaartje blijft. Jenkins, Hart, Ochefu maken kans in de 2de ronde te gaan, maar absoluut geen zekerheidjes, Hart kan ook nog een jaartje blijven. Paige en Arcidiacono zullen sowieso wel een aantal uitnodigingen krijgen voor de summer league, maar lijken me kansloos om gedraft te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Kan nog altijd hè ;) Moeten ze wel 4-0 finishen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 De Wolves :D Town is niet normaal man, echt bizar wat die gozer al kon op deze leeftijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Kan nog altijd hè ;) Moeten ze wel 4-0 finishen. Damn, je hebt gelijk ja. Waar zat ik met m'n hoofd vanochtend dan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Wat een talent op dat roster van de Wolves. En die zijn dan 26-52 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Hebben veel alles-of-niets games, maar dat is niet zo gek met die leeftijd. Plus ze hebben daar ook wat rondlopen op de bench wat niet meer NBA-waardig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 [twitter]717744814079545344[/twitter] Holy shit :< wat een team gaat Duke krijgen volgend seizoen he. Enkel Ingram gaat, zoals verwacht, naar de draft. En Marshall Plumlee was een senior dus die is afgestudeerd. Maar Allen, Kennard, Matt Jones, Amile Jefferson blijven dus, Chase Jeter gaat meer speeltijd krijgen, ohja en de #1 en #2 prospects van highschool komen allebei (de #11 ook btw). Ziek, ziek team wordt dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 Sam Hinkie kapt ermee, volgens bronnen bij ESPN. Gaf in een podcast al aan dat ie 20 kg was afgevallen door de slechte prestaties van de Sixers. This wasn't part of the process. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 Pak slaag weer voor de Spurs in Oakland, weergaloos 3de Q van Curry. Spurs maken geen kans als het tempo hoog ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 Pak slaag weer voor de Spurs in Oakland, weergaloos 3de Q van Curry. Spurs maken geen kans als het tempo hoog ligt. Misten vooral in eerste half ontzettend veel open shots. Dat gevoel had ik althans. Bench met veel missers. Dat moet je natuurlijk niet tegen GSW doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 (bewerkt) Misten vooral in eerste half ontzettend veel open shots. Dat gevoel had ik althans. Bench met veel missers. Dat moet je natuurlijk niet tegen GSW doen. Heb het 1ste Q grotendeels gemist, maar 2de en 3de Q werden ze imo gewoon outplayed. Veel te veel ''makkelijke'' buckets voor de Warriors omdat de Spurs hun defense gewoon nog niet in positie hadden staan. Zeker de eerste 6/7 minuten van de 2de helft werden ze gewoon weggeblazen, ook omdat Curry besloten had om meer inside te gaan wanneer de Spurs zich (te veel) richtte op het wegnemen van z'n 3 punters. Warriors zijn zo ook zo vreselijk goed in het ''lanceren'' van Curry, dat hij de inbound of outlet pass al in de loop ontvangt. Enige positieve punt voor de Spurs is dat ze, in tegenstelling tot die blowout in Januari, nu zelf nog redelijk efficiënt wisten te scoren. Diaw was wel een groot gemis, voor Duncan is dit (helaas) een verschrikkelijke matchup. Sowieso dat Diaw alles start in een eventuele playoff serie. 8 april 2016 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 Heb het 1ste Q grotendeels gemist, maar 2de en 3de Q werden ze imo gewoon outplayed. Veel te veel ''makkelijke'' buckets omdat de Spurs hun defense gewoon nog niet in positie hadden staan. Zeker de eerste 6/7 minuten van de 2de helft werden ze gewoon weggeblazen, ook omdat Curry besloten had om meer inside te gaan wanneer de Spurs zich (te veel) richtte op het wegnemen van z'n 3 punters. Warriors zijn zo ook zo vreselijk goed in het ''lanceren'' van Curry, dat hij de inbound of outlet pass al in de loop ontvangt. Diaw was wel een groot gemis, voor Duncan is dit (helaas) een verschrikkelijke matchup. Sowieso dat Diaw alles start in een eventuele playoff serie. Klopt. De defense van P&R's was matig, waren teveel mismatches. Kwam veel te vaak voor dat Parker op Barnes of Iggy stond. Bij Spurs is dat dodelijk, itt GSW, die veel te gemakkelijk kunnen switchen voor bijv de postdefense bij Aldridge. Diaw was inderdaad groot gemis, was vorige partij beslissende factor voor de Spurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 my god het is bijna 13 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 Vanavond game time :< Winnen en playoffs zijn binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 Winslow jongens, zijn defense. :love: Oja en Richardson _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 (bewerkt) Genoten van Celtics vs. Hawks, erg leuke game. Laatste anderhalf Q van de Hawks was heel erg sterk, Millsap is één van de beste two way bigs geworden. Hawks gaan het dit jaar veel beter doen in de playoffs dan vorig jaar, klikken op het juiste moment, geweldige defense de 2de helft van dit seizoen. Nu nog ff de Warriors in Memphis afkijken, op een andere manier staan ze 8 punten achter na 3 Q's. Bij de Grizzlies spelen mensen als Farmar, Munford, Hairston. Joerger magic. Edit: Oef ! Warriors ontsnappen, komen in de laatste minuten langszij, vooral dankzij Draymond. Lance nog met 2 kansen op de gamewinner, mist 2x, maar de refs hadden hem 2x makkelijk FT's kunnen geven. Erg gelukkige win. Morgen tegen de Spurs voor win 72, hopen dat Pop die game serieus neemt. Spurs spelen btw ook nog voor een record, kunnen het eerste team worden dat een heel seizoen ongeslagen blijft in eigen huis. 10 april 2016 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Genoten van Celtics vs. Hawks, erg leuke game. Laatste anderhalf Q van de Hawks was heel erg sterk, Millsap is één van de beste two way bigs geworden. Hawks gaan het dit jaar veel beter doen in de playoffs dan vorig jaar, klikken op het juiste moment, geweldige defense de 2de helft van dit seizoen. Nu nog ff de Warriors in Memphis afkijken, op een andere manier staan ze 8 punten achter na 3 Q's. Bij de Grizzlies spelen mensen als Farmar, Munford, Hairston. Joerger magic. Edit: Oef ! Warriors ontsnappen, komen in de laatste minuten langszij, vooral dankzij Draymond. Lance nog met 2 kansen op de gamewinner, mist 2x, maar de refs hadden hem 2x makkelijk FT's kunnen geven. Erg gelukkige win. Morgen tegen de Spurs voor win 72, hopen dat Pop die game serieus neemt. Spurs spelen btw ook nog voor een record, kunnen het eerste team worden dat een heel seizoen ongeslagen blijft in eigen huis. Volgens mij gaat iedereen gewoon spelen bij de Spurs behalve jawel een hele belangrijke schakel; Diaw. Ik ga de eerste ronde van het Westen overslaan enige leuke match gaat tussen Clippers vs Blazers maar vooral door de pre season game dit jaar haha. Dat gaat een heel leuk gevecht worden. Maar verder moeten we voor spannende matches naar het Oosten kijken, check voor de grap es die stand. Hornets, Hawks, Heat en Celtics kunnen gewoon van plek veranderen als ze 1x verliezen. Zelf hoop ik ook op Raptors vs Indiana. Kijken of de Raptors echt zo goed zijn in de play offs. Pistons is wel als enige team kansloos ongeacht tegen wie ze moeten, kwalitatief gewoon minder dan de rest. Drummond die 33% van FT line schiet is ook ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Baynes doet het de laatste tijd prima als backup C. Tegen de Raptors hebben we geen kans denk ik idd, maar die Cavjes pakken we gewoon hoor. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten