Ilias. Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 Het kan aan mij liggen, maar dat maak ik inderdaad op uit je post. Misschien had ik vroeger beter moeten opletten bij begrijpend lezen. Goeie post (y). Waar ben je het niet mee eens ? Met Keef z'n defense, of dat Love een dikke plus is ? Ik kan je garanderen dat beide waar zijn. Yep, nu ik het teruglees snap ik dat wel haha. Lijkt alsof ik naar markief wijs met iemand die fucking goed op defense is. Ging er wel vanuit dat de meeste weten dat Markieff geen elite defender is. Damian Lillard droogt de Nets ffkes af in het vierde kwart.. Die man is bizar sinds ie terug is van zn blessie. Russell Westbrook ook met echt een lelijke triple double. 10 rebounds, 11 assists, 12 points. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Denk je dat je alles gezien hebt, zie je Steve Blake ff de Warriors slachten. :-D :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Ziggo Sport haha. laten ze alleen de tweede helft zien van Wolves v Suns. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Ziggo Sport haha. laten ze alleen de tweede helft zien van Wolves v Suns. Eerste helft was op ziggo sport extra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Eerste helft was op ziggo sport extra. Ah gay, dat wist ik niet. Vond het al zo raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 MLK day vandaag trouwens. Worden al wat mooie potten gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Jup, 2 keer een dubbele OT al. Knicks uiteindelijk toch gewonnen van de Sixers en nu Charlotte op weg naar een overwinning met 48 punten van Kemba Walker. Vannacht nog Cavs-Warriors en Clippers-Rockets (en Dallas-Boston). : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Jup, 2 keer een dubbele OT al. Knicks uiteindelijk toch gewonnen van de Sixers en nu Charlotte op weg naar een overwinning met 48 punten van Kemba Walker. Vannacht nog Cavs-Warriors en Clippers-Rockets (en Dallas-Boston). :< Haha, als Cavs en Clippers ook nog OT2 gaat worden; dikke fissa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Bulls in Detroit is ook nog wel een spannende pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Mis je KCP gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Ik wilde eigenlijk na de Knicks al gaan slapen tot 02:00 uur, maar steeds als er een pot afgelopen was, was er ergens anders weer een spannende slotfase. ;c Nu al de 4e op rij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Curry _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Wat een geweldige eerste helft van Golden State zeg. Tempo ging logischerwijs iets omlaag in Q2, maar dit ziet er veel meer geconcentreerd uit dan de afgelopen weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Hier standaard de match waar het meeste geld op staat op de grootste scherm; maar heey de Warriors damn. Verkrachting door een light skin genaamd Stephen en een monster genaamd Draymond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Hier standaard de match waar het meeste geld op staat op de grootste scherm; maar heey de Warriors damn. Verkrachting door een light skin genaamd Stephen en een monster genaamd Draymond. Haha hier ook man normaal gesproken. Heb nu alleen Dallas, maar die laat ik toch maar ff schieten. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Haha hier ook man normaal gesproken. Heb nu alleen Dallas, maar die laat ik toch ff schieten. :D Haha tsja zo hoort het he, maar ff serieus Green is echt een monster. Hij kan overal spelen, als coach pleeg je gewoon zelfmoord om 1 Draymond Green in je team te hebben. Geeft je team gewoon 300 opties extra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Haha tsja zo hoort het he, maar ff serieus Green is echt een monster. Hij kan overal spelen, als coach pleeg je gewoon zelfmoord om 1 Draymond Green in je team te hebben. Geeft je team gewoon 300 opties extra. Ja joh, hoe die ook begon vandaag, vuur stond in z'n ogen haha. Vastberaden om geen spaan heel te laten van de Cavaliers. Maar ik had dit niet verwacht hoor trouwens, dacht dat de Cavs wel zouden winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Ja joh, hoe die ook begon vandaag, vuur stond in z'n ogen haha. Vastberaden om geen spaan heel te laten van de Cavaliers. JR Smith ook vastberaden HAHAHA. Goodbye, wtf doet ie. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Cavaliers, ouch. GSW vernedert ze. Curry - Thompson beste duo van de league, maar Curry - Green : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 22 three's :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 'Cavs zou finals winnen met Kyrie en Love' ha ha ha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Die wedstrijden en deze kan je toch niet met elkaar vergelijken joh... :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Exactly my thoughts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Won't be any different. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 (bewerkt) Dus wat je eigenlijk zegt is Cavs met Delly >>> Cavs met Kyrie. Want met Kyrie werd het een blowout, met Dellavedova toch spannende games in de final. Dellavedova > Kyrie confirmed. 19 januari 2016 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten