Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Wow, Nuggets maken een achterstand van 26 punten goed, we gaan nog ff overtime kijken :<. Warriors in de 2de helft zonder Curry, heeft weer last van z'n scheenbeen. Draymond met een monster game (27p,15r,11a,4stl, 9-12 shooting), maar niet genoeg om de voorsprong vast te houden.

Edit: Warriors slepen hem er alsnog uit, fantastische game, geweldig gevecht. Hele enge nek blessure nog voor Faried, hopelijk valt dat mee.

Hopen voor de Warriors ook dat Curry weer snel kan spelen, al zouden 1 of 2 weekjes rust hem waarschijnlijk erg goed doen, en het belangrijkste is natuurlijk dat hij in mei 100% fit is. Maar met de Spurs hun merkwaardige record in het achterhoofd (20-0 in thuis wedstrijden, 9-6 in uit wedstrijden), en OKC als 3rd seed, is die #1 seed toch ook wel erg belangrijk. Spurs lopen niet al te ver achter, en zijn ook in bloedvorm.

Faried heeft trouwens een nekbrace en een brancard nodig, ambulance personeel in het stadion. Bah...

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Faried stond me een partij te rebounden, niet normaal. 9 stuks blijkbaar (offensive), maar voor mijn gevoel waren dat er echt drie keer zoveel. Draymond Green met back to back triple-doubles. Wat is die gozer goed zeg, heerlijk om naar te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Krakertje in het Oosten' Bulls vs We Are The North. Wat een hekel heb ik aan dat zinnetje, we are the north. Ook tegen de Nets pas geleden in de play-offs, had Pierce ze ff op hun plekkie gezet. :mrg:

Lekker Portis en Mirotic kijken. Vooral Portis :love:

Butler speelt lekkeur.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde Hornacek nog eens kans geven maar hij is de groep helemaal kwijt lijkt het wel. Knight is ook helemaal niks, waren naar het schijnt wat spanningen met Bledsoe maar nu hij een kans heeft om het team te leiden valt hij ook helemaal door de mand. Chandler is offensief een van de slechtste spelers die ik ooit heb gezien, en dat zegt wat met ook PJ Tucker in het team. Ronnie Price moet nu meteen stoppen met basketballen en Teletovic is fucking lelijk. #Rant

Ach ja, blaas alles nu maar gewoon op. Bledsoe, Booker, Warren en Len houden en de rest mag allemaal weg.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde Hornacek nog eens kans geven maar hij is de groep helemaal kwijt lijkt het wel. Knight is ook helemaal niks, waren naar het schijnt wat spanningen met Bledsoe maar nu hij een kans heeft om het team te leiden valt hij ook helemaal door de mand. Chandler is offensief een van de slechtste spelers die ik ooit heb gezien, en dat zegt wat met ook PJ Tucker in het team. Ronnie Price moet nu meteen stoppen met basketballen en Teletovic is fucking lelijk. #Rant

Ach ja, blaas alles nu maar gewoon op. Bledsoe, Booker, Warren en Len houden en de rest mag allemaal weg.

28-54 tegen de Lakers. De Lakers;e;e;e;e;e;e;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol, jij hebt echt een blinde haat voor elke speler die in Detroit mislukt is, of niet ?

Jullie wonnen 29 wedstrijden het eerste seizoen zonder hem, net zo veel/weinig als het seizoen daarvoor. Detroit werd pas beter toen Stan kwam, Smith werd gewaived, en Drummond beter begon te spelen. Bovendien was Milwaukee veel beter met hem, en begonnen de Suns het seizoen gewoon prima. Dus doe nou niet net alsof hij een tweede Gay is.

Knight is een prima speler, hij is echter niet geschikt als traditionele PG / primaire ball handler. Daar is hij een te slechte passer voor. Met iemand naast hem die dat op z'n minst gedeeltelijk kan overnemen (Bledsoe in PHX, Sessions/Bayless/Giannis/Mayo in Milwaukee), is hij gewoon goed. Fantastisch in transition, goed in de Pick & Roll, goede spot up shooter, goede driver (zeker wanneer hij na een catch de close out aanvalt), en een erg goede verdediger. Knight zou geweldig zijn in Houston of Utah, of voor een normaal functionerend Suns team, met een fitte Bledsoe naast hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol, jij hebt echt een blinde haat voor elke speler die in Detroit mislukt is, of niet ?

Jullie wonnen 29 wedstrijden het eerste seizoen zonder hem, net zo veel/weinig als het seizoen daarvoor. Detroit werd pas beter toen Stan kwam, Smith werd gewaived, en Drummond beter begon te spelen. Bovendien was Milwaukee veel beter met hem, en begonnen de Suns het seizoen gewoon prima. Dus doe nou niet net alsof hij een tweede Gay is.

Knight is een prima speler, hij is echter niet geschikt als traditionele PG / primaire ball handler. Daar is hij een te slechte passer voor. Met iemand naast hem die dat op z'n minst gedeeltelijk kan overnemen (Bledsoe in PHX, Sessions/Bayless/Giannis/Mayo in Milwaukee), is hij gewoon goed. Fantastisch in transition, goed in de Pick & Roll, goede spot up shooter, goede driver (zeker wanneer hij na een catch de close out aanvalt), en een erg goede verdediger. Knight zou geweldig zijn in Houston of Utah, of voor een normaal functionerend Suns team, met een fitte Bledsoe naast hem.

Wat vind je van Knicks? Kijk het zelf puur als fanboy. Heb nog steeds pijn als ik aan het vierde kwart tegen Bulls denk. :D Maar ben wel benieuwd wat jij ervan gezien hebt. Afflalo met een monstergame. Lopez dat langzamerhand een beetje in vorm begint te geraken. Halen we play-offs denk je? Dan gewoon hopen op een supergame van Anthony in game 1, game 2 van Porgingis en we komen een heel eind. Tegen alle sterke ploegen zijn we echt niet kansloos geweest, maar we laten het zo ongelooflijk vaak liggen in Q4. Bank komt echt tekort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet zo chagrijnig man, ben gewoon geen fan van Knight en dat druk ik even lekker overdreven uit, als dat al niet meer mag. Verder ben ik alleen geen fan van Knight en Smith die bij Detroit mislukt zijn, dus dat is ook overdreven. Snap ook wel dat het een van de betere guards is in de League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de CBB fans, als die er hier nog zijn; Je moet ff een heel uitgebreid samenvatting van #1 Kansas - #2 Oklahoma zoeken, of gewoon ff de hele game terugkijken. Is genieten man :<.

Knight is echt niet een van de betere guards in de league hoor, een prima speler meer niet. Zo heb je er wel meer van lopen.

Ligt er natuurlijk aan hoe breed je ‘’een van de betere’’ bekijkt. Hij is wel beter dan gewoon ‘’prima’’’, geen all-star (zeker niet in het westen), maar zeker wel een bovengemiddelde starter. Top 20 van guards haalt hij wel.

Wat vind je van Knicks? Kijk het zelf puur als fanboy. Heb nog steeds pijn als ik aan het vierde kwart tegen Bulls denk. :D Maar ben wel benieuwd wat jij ervan gezien hebt. Afflalo met een monstergame. Lopez dat langzamerhand een beetje in vorm begint te geraken. Halen we play-offs denk je? Dan gewoon hopen op een supergame van Anthony in game 1, game 2 van Porgingis en we komen een heel eind. Tegen alle sterke ploegen zijn we echt niet kansloos geweest, maar we laten het zo ongelooflijk vaak liggen in Q4. Bank komt echt tekort.

Ik heb de Knicks nog niet heel veel gezien dit seizoen, maar ik verwacht helaas niet dat ze de playoffs gaan halen. Het zou me verbazen als de top 5 (Cle, Chi, Mia, Tor, ATL) nog zou veranderen (Kunnen onderling natuurlijk nog wel wat switchen), en schat een aantal teams voor de resterende plekken toch net iets hoger in. Zeker Indiana en Boston heb ik meer vertrouwen in. Charlotte, Orlando & Detroit hebben allemaal hele goede weken gehad, en je zou verwachten dat Washington toch ook ooit beter moet gaan presteren. Dus ik zie het somber in voor de Knicks, maar het ligt natuurlijk allemaal nog heel dicht bij elkaar.

Als team zijnde is het degelijk. Melo en Porzingis zijn goed, Afflalo en Lopez zijn goede role players. Als Porzingis zich normaal ontwikkeld, en Melo niet opeens compleet aftakelt, zou je normaal gesproken met één of twee goede versterkingen volgend jaar wel de playoffs halen. Ik ben niet kapot van Lopez z’n contract, ondanks dat ik het een aardige speler vindt. Ik denk namelijk dat Porzingis uiteindelijk op z’n best is als center, en dat een line-up met Melo als 4, Porzingis als 5, het meeste potentieel heeft. Voor een back-up zou Lopez vrij veel verdienen, en z'n contact loopt nog tot '19. Helaas zal Melo waarschijnlijk geen all-star niveau meer zijn, tegen de tijd dat Porzingis z’n prime bereikt.

Ik heb Porzingis persoonlijk wel heel hoog zitten, denk dat het een complete speler kan worden. Voor een speler met zijn lengte is hij ongelooflijk bewegelijk en skilled. Heeft de potentie om, als hij sterker wordt, zowel in de post als van buiten te kunnen scoren. Ook verdedigend heeft hij ongelooflijk veel potentie, beschermt de basket, en is vlug genoeg om ball handlers over te nemen en het ze op z'n minst lastig te maken. Kan met z'n lange armen ook makkelijk een achterstandje goed maken, wanneer er iemand langs hem glipt. Heeft al een aantal monster blocks gehad dit jaar, waarbij hij de bal van achter blocked.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de CBB fans, als die er hier nog zijn; Je moet ff een heel uitgebreid samenvatting van #1 Kansas - #2 Oklahoma zoeken, of gewoon ff de hele game terugkijken. Is genieten man :<.

Ik zag net de uitslag, ga de game zeker eens binnenhalen vanavond hoor :mrgy: damn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt er natuurlijk aan hoe breed je ‘’een van de betere’’ bekijkt. Hij is wel beter dan gewoon ‘’prima’’’, geen all-star (zeker niet in het westen), maar zeker wel een bovengemiddelde starter. Top 20 van guards haalt hij wel.

Ik heb de Knicks nog niet heel veel gezien dit seizoen, maar ik verwacht helaas niet dat ze de playoffs gaan halen. Het zou me verbazen als de top 5 (Cle, Chi, Mia, Tor, ATL) nog zou veranderen (Kunnen onderling natuurlijk nog wel wat switchen), en schat een aantal teams voor de resterende plekken toch net iets hoger in. Zeker Indiana en Boston heb ik meer vertrouwen in. Charlotte, Orlando & Detroit hebben allemaal hele goede weken gehad, en je zou verwachten dat Washington toch ook ooit beter moet gaan presteren. Dus ik zie het somber in voor de Knicks, maar het ligt natuurlijk allemaal nog heel dicht bij elkaar.

Als team zijnde is het degelijk. Melo en Porzingis zijn goed, Afflalo en Lopez zijn goede role players. Als Porzingis zich normaal ontwikkeld, en Melo niet opeens compleet aftakelt, zou je normaal gesproken met één of twee goede versterkingen volgend jaar wel de playoffs halen. Ik ben niet kapot van Lopez z’n contract, ondanks dat ik het een aardige speler vindt. Ik denk namelijk dat Porzingis uiteindelijk op z’n best is als center, en dat een line-up met Melo als 4, Porzingis als 5, het meeste potentieel heeft. Voor een back-up zou Lopez vrij veel verdienen, en z'n contact loopt nog tot '19. Helaas zal Melo waarschijnlijk geen all-star niveau meer zijn, tegen de tijd dat Porzingis z’n prime bereikt.

Ik heb Porzingis persoonlijk wel heel hoog zitten, denk dat het een complete speler kan worden. Voor een speler met zijn lengte is hij ongelooflijk bewegelijk en skilled. Heeft de potentie om, als hij sterker wordt, zowel in de post als van buiten te kunnen scoren. Ook verdedigend heeft hij ongelooflijk veel potentie, beschermt de basket, en is vlug genoeg om ball handlers over te nemen en het ze op z'n minst lastig te maken. Kan met z'n lange armen ook makkelijk een achterstandje goed maken, wanneer er iemand langs hem glipt. Heeft al een aantal monster blocks gehad dit jaar, waarbij hij de bal van achter blocked.

Thnx! Vond zelf de Lopez deal ook een vreemde zaak ja. Maar goed, was denk ik meer wanhoop want er was op een 'top' center ingezet afgelopen zomer.

Wederom gewonnen van de Hawks. En het zag er wederom weer prima uit. Hadden nu in het westen op een play-off plek gestaan. Komen dicht bij de Hornets, Magic en Pistons. Kom aan Knicks. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx! Vond zelf de Lopez deal ook een vreemde zaak ja. Maar goed, was denk ik meer wanhoop want er was op een 'top' center ingezet afgelopen zomer.

Wederom gewonnen van de Hawks. En het zag er wederom weer prima uit. Hadden nu in het westen op een play-off plek gestaan. Komen dicht bij de Hornets, Magic en Pistons. Kom aan Knicks. _O_

Zelf zei ik al voor het seizoen begon dat de Knicks de play-offs gingen halen, heeft me tot nu toe veel geld opgeleverd met betten, aangezien de meeste betting sites de Knicks vooral in het begin onderschatte. Maar of ze het ook echt gaan halen nu we al een tijdje bezig zijn, het gaat heeeel spannend worden. Ze kunnen zomaar de Phoenix Suns worden van afgelopen jaren. Net niet. Indiana Pacers en de Celtics halen het sowieso. Dan heb je de Pistons, Hornets, Magic, Wizards en Bucks. De Bucks vallen tegen dit jaar maar die hebben wel de potentie om het te halen, het moet alleen gaan draaien. Hornets is een net-niet team, alhoewel met Batum zijn ze echt sterker geworden; maar geen idee de Hornets is zo een net-niet team. Alhoewel Al Jefferson moet ook nog zijn bijdrage dit seizoen laten zien. Bij de Wizards heb je Beal die moet terugkeren (wel met minute restriction) waardoor ze wat beter gaan presteren. Pistons hebben eindelijk Jennings terug en kunnen nu wat meer verwachten van hun second unit. Bij de Magic heb je een coach die heel veel probeert en zoekt, maar tot nu toe werkt het prima en zit er genoeg rek in de spelers om beter te gaan presteren. (lees: Oladipo) Dusja, zoals het er nu naar uitziet gaan ze het niet redden, want de overige teams zie ik op het eind nog wel een mooie streak neerzetten, dat zie ik de Knicks niet doen. Of Melo moet weer beastmode worden, maar dat lijkt me sterk. Mrja PORRZINGIS. Dus sws kanshebber voor de play-offs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waren ze toch gewoon doodleuk vergeten om CJ McCollum op het active roster te zetten voor de game ;c

Haha, dit is zo amateuristisch hè. Is maar hun op één na beste speler, die gewoon 21ppg averaged.

Genoten van Paul btw. Gaf ff een masterclass spel verdelen, zoals alleen hij dat kan, zonder de hele offense te kapen.

B2B wins in Atlanta & Miami is erg knap, nog maar 1 win nodig om weer op .500 te komen. Heb de game van vannacht in Miami niet gezien, maar wel een groot gedeelte van de game in Atlanta. Vond de offense (Tot de laatste 5 minuten) erg nice, de Knicks zijn leuk wanneer Melo voorop gaat in het delen van de bal.

Edit: Wow... de jonge Lakers talenten laten hun potentie zien en maken een 27p achterstand goed in Sacramento, pakken de lead met nog 3:48 te gaan.

En de Kings winnen toch nog, maar geweldige Russell game, die helaas nog z'n enkel verdraaide.

Link naar opmerking
Deel via andere websites