Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Goh eerste 2 helften OKC gedomineerd, mja dan gaan ze alsnog in de tweede helft los, en goed ook .Lelijk team wel, volledig afhankelijk van Durant en Westbrook's scoring, die Donovan lijkt nog wel erger dan Brooks te zijn. Westbrick echt dramatisch gespeeld. Double double met turnovers op 5-14 shooting met 11 turnovers. :D En dan nog fouled out ook. Belachelijk. Helaas was Reggie niet veel beter, matige spelmaker is dat toch ook, heeft me nog steeds niet kunnen overtuigen dat hij meer voor dit team waard is dan Jennings.

Blake kwam gisteren wel nog even tot leven. Shooting erg zwak, maar wel 7 assists, spel zag er veel beter uit toen hij erinstond ipv Reggie en dat is echt pijnlijk. Sowieso is het gebrek aan ball movement echt een manco van dit team. Krijg je allemaal van die geforceerde shots van Morris en het backcourt, kan je weinig mee. Ook compleet outrebounded, terwijl dat juist onze sterkte is. Erg pijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BREAKING: Lakers' Kobe Bryant announces retirement from NBA after 2015-16 season

Dear Basketball,

From the moment I started rolling my dad’s tube socks And shooting imaginary Game-winning shots In the Great Western Forum I knew one thing was real:

I fell in love with you.

A love so deep I gave you my all — From my mind & body To my spirit & soul.

As a six-year-old boy Deeply in love with you I never saw the end of the tunnel. I only saw myself Running out of one.

And so I ran. I ran up and down every court After every loose ball for you. You asked for my hustle I gave you my heart Because it came with so much more.

I played through the sweat and hurt Not because challenge called me But because YOU called me. I did everything for YOU Because that’s what you do When someone makes you feel as Alive as you’ve made me feel.

You gave a six-year-old boy his Laker dream And I’ll always love you for it. But I can’t love you obsessively for much longer. This season is all I have left to give. My heart can take the pounding My mind can handle the grind But my body knows it’s time to say goodbye.

And that’s OK. I’m ready to let you go. I want you to know now So we both can savor every moment we have left together. The good and the bad. We have given each other All that we have.

And we both know, no matter what I do next I’ll always be that kid With the rolled up socks Garbage can in the corner :05 seconds on the clock Ball in my hands. 5 … 4 … 3 … 2 … 1

Love you always, Kobe

bewerkt door Raikkonen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben officieel blind na deze pot, een van de slechtste wedstrijden die ik ooit heb gezien. Jennings is de enige die je seizoen nog kan redden, want teams beginnen ons door te krijgen, en die ball movement en shooting verbetert maar niet, Reggie echt een hele matige spelmaker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Logische beslissing van Kobe, nog een jaar spartelen zou zijn geweldige carrière alleen maar besmeuren. Wat gaat hij nu doen? Had ooit eens gehoord dat hij zich wou inkopen in een team dacht ik, of heeft hij coaching ambities?

Wij net onze 6-game road trip sterk ingezet met een win in Toronto. Bank maakte echt het verschil vandaag, zowel Warren als Leuer als Teletovic (6/7 van achter de driepuntlijn) waren fantastisch. Hadden we ook wel nodig na die losing streak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede beslissing ja, ik had hem nog liever per direct zien stoppen. Verschrikkelijk om hem nu te zien spelen. Mjah, hij gaat er nu met z'n vreselijke spel eigenhandig voor zorgen dat de Lakers een top-3 pick gaan binnenhalen, en die dus niet naar Philly gaat. Z'n afscheidscadeau voor lakernation.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje kwalitatief basketbal kijken, ik sta lekker te genieten van de rookies van Miami. Ik hou echt van johnson en winslow.

Danny Green zn defense vs Mirotic, heerlijk hoor.

Stond je 9 puntjes achter tegen de Celtics, o.a. 2 rookies verder -> 1 punt achter.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje kwalitatief basketbal kijken, ik sta lekker te genieten van de rookies van Miami. Ik hou echt van johnson en winslow.

Johnson is geen rookie :LO:, maar wel een baasje inderdaad. Fantastische 2nd unit. McRoberts is ook genieten, ongelooflijk goede passer, heeft helaas nog geen al te best shooting jaar. Geweldig ook om te zien met hoeveel energie Johnson en Winslow verdedigen, volle press en dat soort dingen. Helaas is Miami's offense maar weinig creatief, horns overdose. Veel te traag ook om Dragic z'n kwaliteiten optimaal te benutten.

Ik heb vannacht Jazz - Warriors gekeken, en een stukje Clippers - Trail Blazers. 1ste game was genieten, 2de was niks. Jazz speelde erg goed, verdiende misschien wel te winnen, maar Curry gooide er natuurlijk met een gelijke stand en nog 50 seconden te gaan een belachelijke step back 3 punter in. Favors & Gobert is stiekem een van de beste big men duo's in de league. De Jazz zijn een goede PG, die kan schieten, verwijderd van de top. Hoeft geeneens een elite spelmaker te zijn, ze hebben met Hayward, Hood, Burks, Ingles al genoeg playmaking op de wing. Met een Lowry of Knight zouden ze al binnen zijn, niet dat één van die 2 haalbaar is, zijn maar voorbeelden.

Harden btw :-D doet niet aan outboxen of rebounden.

[vine]iWzdUIH5B9n[/vine]

Link naar opmerking
Deel via andere websites