Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Niet zo zeer wat die zegt hoor. Vooral hoe die klinkt qua ziek zijn etc. Hele tijd hoesten, werd emotioneel wat je ook echt zag dat het kwam doordat die niet fit is. Verloor ook de focus door een specifiek moment in de wedstrijd. Denk dat toen de adrenaline en focus weg viel en hij zich weer flink ziek voelde. Heb de pot zelf niet gezien verder trouwens

Ik denk dat er op mentaal gebied nog veel winst te behalen is voor Dirk

097adbff90fc30c1869e5149fda2ad45.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rrrood:

Ik volg darts al decennia en ik heb alles gezien.

Maar in het interview zie je toch duidelijk dat Dirk ziek, zwak en misselijk en alles wat erbij komt kijken was. Dan vind ik het begrijpelijk dat er door 1 situatie in de wedstrijd je je focus/concentratie even verliest en dat dan de klap van de ziekte er dubbel zo hard bovenop komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Maar in het interview zie je toch duidelijk dat Dirk ziek, zwak en misselijk en alles wat erbij komt kijken was. Dan vind ik het begrijpelijk dat er door 1 situatie in de wedstrijd je je focus/concentratie even verliest en dat dan de klap van de ziekte er dubbel zo hard bovenop komt

Neemt niet weg dat er op mentaal vlak, buiten dit moment, nog veel winst te behalen valt voor Dirk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites