Rrrood Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei bas huijsmans: Niet zo zeer wat die zegt hoor. Vooral hoe die klinkt qua ziek zijn etc. Hele tijd hoesten, werd emotioneel wat je ook echt zag dat het kwam doordat die niet fit is. Verloor ook de focus door een specifiek moment in de wedstrijd. Denk dat toen de adrenaline en focus weg viel en hij zich weer flink ziek voelde. Heb de pot zelf niet gezien verder trouwens Ik denk dat er op mentaal gebied nog veel winst te behalen is voor Dirk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Ik denk dat ik tegen de Barney van zaterdag ook wel een setje had gepakt, wat een drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden 32 minuten geleden zei Rrrood: Ik denk dat er op mentaal gebied nog veel winst te behalen is voor Dirk Oh dat kan zeker. Hij heeft wel vaker dat die heel goed begint, maar later afzakt. Maar heb je dit interview gezien of baseer je het alleen op de tekst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden Wat is met die Cullen aan de hand joh, in het interview met Viaplay al enorm nijdig op het feit dat Nijman als favoriet aangewezen was. En zojuist bij een persco ook boos weggelopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei bas huijsmans: Oh dat kan zeker. Hij heeft wel vaker dat die heel goed begint, maar later afzakt. Maar heb je dit interview gezien of baseer je het alleen op de tekst? Ik volg darts al decennia en ik heb alles gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Rrrood: Ik volg darts al decennia en ik heb alles gezien. Maar in het interview zie je toch duidelijk dat Dirk ziek, zwak en misselijk en alles wat erbij komt kijken was. Dan vind ik het begrijpelijk dat er door 1 situatie in de wedstrijd je je focus/concentratie even verliest en dat dan de klap van de ziekte er dubbel zo hard bovenop komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Maar in het interview zie je toch duidelijk dat Dirk ziek, zwak en misselijk en alles wat erbij komt kijken was. Dan vind ik het begrijpelijk dat er door 1 situatie in de wedstrijd je je focus/concentratie even verliest en dat dan de klap van de ziekte er dubbel zo hard bovenop komt Neemt niet weg dat er op mentaal vlak, buiten dit moment, nog veel winst te behalen valt voor Dirk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden Rydz vond zijn wedstrijden hiervoor tegen Schindler listig. Maar vandaag niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Engnek 1 er uit nu die Smith aub maar dat zal echt niet gebeurden. daar ging engnek 2 30 minuten geleden bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 minuten geleden Share Geplaatst 24 minuten geleden Anderson time!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst zojuist Share Geplaatst zojuist 24 minuten geleden zei bas huijsmans: Anderson time!!! Of de Graaf time?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten