Spring naar bijdragen

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Michaelinho*:

Hij kan het met heel veel geluk nog halen. Maar dan moeten Gawlas en Rastztovits en Marijanovic er nu snel uitvliegen. En/of iemand uit de top 7 moet hem winnen vandaag. Maar het wordt heel spannend voor hem. 

Volgens mij moeten Gawlas en Rusty tegen elkaar, dus dan ligt Luc eruit. Maar die moeten beide eerst nog winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Satyr:

180, 180, 141 voor Schindler tegen Barney

Hoe kan het dat er vrij regelmatig 9-darters worden gegooid? Minder druk / zijn ze allemaal gewoon zo goed?

Toch knap van Barney, pakt de winst gewoon.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rogier.:

Hoe kan het dat er vrij regelmatig 9-darters worden gegooid? Minder druk / zijn ze allemaal gewoon zo goed?

Het is blijkbaar niet zo heel moeilijk. Ik hoor ook regelmatig dat de spelers bij het ingooien voor een toernooi vaak een 9 darter gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Satyr:

Het is blijkbaar niet zo heel moeilijk. 

:-D Hier moest ik even om lachen. Lijkt me dan dat het toch ligt aan de druk, kan ik me wel wat bij voorstellen. Je 'moet' natuurlijk wel dan elke pijl in de triple gooien, terwijl het bij het ingooien niet zoveel uitmaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rogier.:

:-D Hier moest ik even om lachen. Lijkt me dan dat het toch ligt aan de druk, kan ik me wel wat bij voorstellen. Je 'moet' natuurlijk wel dan elke pijl in de triple gooien, terwijl het bij het ingooien niet zoveel uitmaakt.

Even zonder flauwekul, maar voor de meeste darters is een 9 darter geen doel. Zeker in een wedstrijd, dan wil je gewoon die leg winnen. Kijk, komt de kans, dan ga je ervoor, maar het is absoluut geen must.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel opvallend ook weer hoe je vandaag ook weer hoe relatief een gemiddelde is. Barney bijna 10 punten meer dan Zonneveld en toch verliezen met 6-5. Als je hele matige legs met extreem goede afwisselt kan het kwartje dus relatief 'makkelijk' de andere kant opvallen. 

In Engeland zijn oude bekende Robert Thornton, Andy Jenkins, Kevin Burness en Kevin Painter definitief klaar. Waar het Barney dus wel lukt om een terugkeer te maken als prof is het deze heren niet gelukt. 

Danny Baggish, Jim Williams en Scott Mitchell maken op dit moment nog wel een (kleine) kans. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Michaelinho*:

Koltsov wederom naar de finale. Dat vond ik op de WK's nooit zo'n bijzondere speler, maar die staat hier nu toch best lekker te gooien. 

Pakt ook voor het eerst in zijn carrière een tourkaart. Hopelijk helpt hem dat om tot een hoger niveau te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Satyr:

Rowby won gisteren van Rusty, die zullen nu beide wel balen :classic_biggrin:

Het mooie was, er was vandaag een mogelijkheid tot een R-J Rodriguez - R-J Rodriguez finale waarbij, als dat gebeurd was, er een R-J Rodriguez al door was op dat moment en de andere R-J Rodriguez zou een TC pakken bij winst. Hadden het dus op een broerderlijk onderonsje kunnen gooien. :D

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites