Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ja, dat is jammer. Vooral zo'n 2e leg is wel heel zonde.

Ik ga zelf vanaf komende zomer in een 2e competitie gooien hier. Er is een vrijdagcompetitie en een dinsdag/donderdag competitie. Ik ben voor de di/do competitie gevraagd door een 1e klasse team :) Best trots, hahaha. Je betaald er geen contributie, we krijgen shirts etc. Wel gaaf

Erg tof man! Ik ben gevraagd voor 3e divisie dswn. Op dit moment nog 3e divisie. Team gaat zo goed als zeker naar 2e divisie. Zou voor mij gigantische stap zijn, al denk ik dat jij nu iets verder bent. Erg constant ook. Straks paastoernooitje. Vorige week Zaterdag waren Dirk v Duijvebode en Mark Oosterhuis er ook. Dirk is een goede vriend van mij maar met Mark heb ik weinig. Vrees dat Dirk dr niet is maar Mark wel. Vooral omdat zn vriendin in een redelijk bezet vrouwentoernooi gaat meedoen. Nog enige talentjes in Limburg? (Daar woon en gooi je toch?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog enige talentjes in Limburg? (Daar woon en gooi je toch?)

Geen idee, ik weet dat er bij de jeugd een aardig talent is, Javanico Jansen, die kom ik wel eens tegen op de grote toernooien hier (Fortuna Sittard Open, Snowworld Open). Verder zijn er hier twee bekende namen, die ook naar de Q-school gaan. Jerry Hendriks en Jeffrey van de Ven. Van Jeffrey van de Ven verloor ik zaterdag op een toernooi, die gooide een 10 darter, een 12 darter en een 15 darter. Ik kreeg nog wel een pijl op D18 in de 3e leg. Maar verloor met 3-0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gooi net dus mijn beste leg ooit, 17 darts :)

180-80-60-41-100-40

Inmiddels ook al de 4e 180 van het jaar voor mij. Oh en sinds een paar dagen een nieuw bord, de Eclipse (die van de Premier League ;))

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen zaterdag een toernooi, had nogal pech met de loting. De winnaar en nummer twee zaten in mijn poule en de winnaar van de B-ronde ook. Ik verloor de B-finale. Dus onze hele poule speelde uiteindelijk een finale :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Gerwen - Thornton, wat een pot zeg. Thornton had met dit gemiddelde normaal gesproken van iedereen gewonnen, maar heeft dan de pech dat Van Gerwen weer eens behoorlijk stond te vegen. Toch jammer dat Thornton zo wisselvallig blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister heerlijk staan gooien. Won de eerste leg een beetje rommelig, maar daarna 13 darter, flutleg en gewoon weer een goede leg. Finish m uiteindelijk met een 60 finish. Ook allebei mn tactics gewonnen, dus volgende week weer starter :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flink wat tips gekregen dit weekend tijdens een toernooi. Dunnere pijlen, meer trainen op dubbels en het gemiddelde van de dartbot omhoog gooien. Zojuist voor het eerst het gemiddelde gezet op 45 (normaal altijd 40), win ik gewoon met 5-0 :D 3e en 4e leg gingen in 16 en 21 darts zelfs. Uiteindelijk ook uitgekomen op een gemiddelde van 57.3

Ben er ook serieus werk van aan het maken om in september te beginnen met competitie darten. Wat lijntjes uitgegooid en gemaild naar kroegen die in de competities zitten. Zou leuk zijn als er ergens een plekje is (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flink wat tips gekregen dit weekend tijdens een toernooi. Dunnere pijlen, meer trainen op dubbels en het gemiddelde van de dartbot omhoog gooien. Zojuist voor het eerst het gemiddelde gezet op 45 (normaal altijd 40), win ik gewoon met 5-0 :D 3e en 4e leg gingen in 16 en 21 darts zelfs. Uiteindelijk ook uitgekomen op een gemiddelde van 57.3

Ben er ook serieus werk van aan het maken om in september te beginnen met competitie darten. Wat lijntjes uitgegooid en gemaild naar kroegen die in de competities zitten. Zou leuk zijn als er ergens een plekje is (d)

Je moet je finishes uitgooien, niet lijntjes. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites