Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

Is dit nou echt zo'n goed racespel?

Ik ben nog op zoek naar een leuk racespel, en dit lijkt toch wel een blijvertje als ik jullie zo hoor en zie?

Ik ben verder geen auto-kenner, dus in hoeverre moet je er een beetje verstand van hebben? Want volgens mij moet je alles toch ook zelf gaan tweaken?

EDIT: Ik wilde altijd eerst wachten op Gran Turismo, maar dat is pas in 2016 ofzo :Cab:

Zoals Michael al zei, veruit het beste racespel dat er is uitgebracht. Absoluut aan te raden. Als je geen verstand hebt van tweaken, hoef je dat niet te doen, want in de basis blijft ie gewoon goed rijden met de standaard setup. Wat Michael en ik wel doen is tweaken, maar dan de basis. Setups geven we behalve aan elkaar wel aan de rest (blijven toch concurrenten he;c). Wachten op Gran Turismo kan nog wel een tijdje duren gok ik en achteraf was GT5 helemaal niet zo'n goed spel als je het vergelijkt met dit spel.

Absoluut halen en je kunt aansluiten :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik doe weer mee, maar het is mogelijk dat ik alles ga missen. Playstation staat op een nieuwe plek binnenkort, waardoor ik niet altijd de mogelijkheid heb om erop te zitten waarschijnlijk. Ik weet gewoon nog niet hoe dat gaat lopen

Je hoeft van mij ook niet op je Playstation te gaan zitten hoor. Lijkt me ook helemaal niet zo comfortabel namelijk ;c.

Leuk dat je het blijft organiseren! Ik kijk het van een afstandje mee en zal zo nu en dan eens meeracen op andere dagen. Mocht ik kunnen meedoen omdat ik vrij ben dan sluit ik uiteraard aan!

Helemaal goed (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft van mij ook niet op je Playstation te gaan zitten hoor. Lijkt me ook helemaal niet zo comfortabel namelijk ;c.

Helemaal goed (y)

De warmte en de lichte vibratie zorgen voor een optimale racesimulatie, vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat de zondag me totaal niet schikt, maar het blijft leuk om jullie verrichtingen te volgen.

Ik zal je in het vervolg even bij de belangstellenden zetten!

Geen Spa :(

Ben er wel weer bij, hopelijk wat vaker dan de 2 races die ik dit seizoen heb meegedaan.

Gezien de auto waarmee we rijden leek me Spa niet echt geschikt ;c. Mocht er een seizoen 3 volgen, dan zal dat met GT/LMP klasse zijn, dan is Spa natuurlijk wel uitermate geschikt (y).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, ik ben er uit: ik ga hem halen :D

Het werd me even makkelijk gemaakt op mijn werk: kreeg zojuist € 80,- 'fooi' :D

Ik sluit ook wel aan bij de races als ik er ben. Hoe laat op zondag wordt er altijd gereden?

Om 19:00 begint de practice sessie. Dit is verder niet verplicht, er is sowieso niets verplicht, maar aan een kwalificatie deelnemen is wel handig als je ook gaat racen ;c. Hieronder nog even een kort overzichtje.

Lobby open: 19:00

Practice: 45 minuten

Start kwalificatie main race: 19:45

Start main race: 20:00. Race duur +/- 20-25 minuten

Start sprint race: +/- 20:30. Raceduur +/- 10-15 minuten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist besteld, dus ik ga hem morgenavond testen.

Wat is handig? Eerst de careermode ofzo? Of gelijk meeknallen met jullie (en waarschijnlijk laatste worden :cab ?)

Gewoon allebei. En natuurlijk Free Practice doen met de Formula Gulf 1000 op de circuits die op de kalender staan voor het komende seizoen (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist besteld, dus ik ga hem morgenavond testen.

Wat is handig? Eerst de careermode ofzo? Of gelijk meeknallen met jullie (en waarschijnlijk laatste worden :cab ?)

Heb er weer een concurrent bij. [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er weer een concurrent bij. [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION];

Moet je nog je best doen om laatste te worden ook. Kan je eindelijk eens echt racen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond met Michael en Richard even één race op Ruapuna gereden en het is echt wel een prima baan, maar het heeft niet de allure van een gave baan. De bochten zijn interessant en het is wel een technisch circuit, maar vind het gewoon niet het geld waard. Ik wil voor dit geld gewoon een glooiende baan, een zooi echt moeilijke bochten, maar die krijg je niet met dit circuit. Het circuit ligt in Nieuw Zeeland, maar je zou denken dat het gewoon in Zeeland ligt. Compleet vlakke baan en 0 hoogteverschil. Zonde SMS...

[MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; goed bezig man _O_. Ga even deze dagen wat oefenen op de Formule Gulfjes en je kunt aanstaande zondag meedoen met de testrace. Ik ben er die race waarschijnlijk niet bij, maar de rest voor zover ik weet wel. Alleen maar mooi als er meerdere mensen aanwezig zijn :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Round 0.5 - Sakitto National - Pre-Season Testrace

MURL - Season 2 - Formule Gulf 1000 Cup

15gwh1i.jpg

Race Informatie:

• Datum: zondag 26 juli 2015
  • Inschrijving: Geopend
  • Lobby open: 19:00
  • Race start: 19:45
  • Race format:
  • Practice (
    19:00
    ): 45 minuten

• Kwalificatie (
    19:45
    ): 15 minuten

• Warm-up*: 5 minuten

• Main Race (
    +/- 20:05
    ): 20 rondes**

• Warm-up*: 5 minuten

• Sprint Race (
    +/- 20:30
    ): 10 rondes**

* De warm-ups zijn ervoor om de laatste wijzigingen aan je set-up door te voeren. Denk hierbij aan je fuel load etc. De ervaring leert dat dit gedurende de kwalificatie vaak vergeten wordt.

**Schrik niet van het aantal te rijden rondjes. Een rondje duurt gemiddeld 1:10 en het aantal ronden is dus afgestemd op de maximale raceduur waar voor is gestemd.

Deelnemers:

Michaelinho* [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION];

En daarbij heb ik nog twee deelnemers buiten MU weten te regelen, die komende zondag waarschijnlijk ook instromen. Mitchwolters en Superracer1269

Sakitto National:

[YOUTUBE]7UnA4KHF-gs[/YOUTUBE] [YOUTUBE]2DsPiwLXcjs[/YOUTUBE]

Aanvullende informatie:

• Regels: Houd rekening met de regels. Zie hier

• Set-up tips:
    • Benzineverbruik - +/- 1L per ronde
    • Brake pressure - 95% - 100%
    • Front & Rear Downforce
    • Gearbox ratio's

[*]Puntentelling:

• 1e plaats - 15 punten

• 2e plaats - 12 punten

• 3e plaats - 9 punten

• 4e plaats - 7 punten

• 5e plaats - 6 punten

• 6e plaats - 5 punt

• 7e plaats - 4 punt

• 8e plaats - 3 punt

• 9e plaats - 2 punt

• 10e plaats - 1 punt

• Pole position - 1 punt

Let op! Deze test race levert geen punten op voor het algemeen klassement

• Handige links:

Afsluiting:

Om er allemaal even in te komen en de nieuwelingen een kans te geven aan alles te wennen is er komende zondag een test race. Iedereen die daar aan deel wil nemen is natuurlijk welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites