Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Helaas, ik kan er morgen waarschijnlijk niet bij zijn. :( Volgende keer hopelijk.

Jammer, maar geen probleem. De opkomst gaat sowieso niet heel best zijn denk ik. Want ook Dans en Mark weten niet zeker over ze erbij zijn. Dan blijven alleen Jelle., ik, Montass en Steven over. Maak ik er zondag nog wel een tweede warm-up van ofzo.

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=32708]Glenn422[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];

Omdat er toch wel een hele hoop mensen niet kunnen zondag heb ik maar besloten om de race uit te stellen. Morgen kan er wel gewoon geracet worden voor de mensen die dat willen, maar deze telt dan nog niet mee voor het klassement. We kunnen deze race uitstellen naar volgende week zondag, maar we kunnen het ook komende week ergens plannen. Het zou fijn zijn als jullie even laten weten wanneer het jullie het best uitkomt.

Maandag 22 juni - start om 19.45

Dinsdag 23 juni - start om 19.45

Woensdag 24 juni - start om 19.45

Donderdag 25 juni - start om 19.45

Vrijdag 26 juni - start om 19.45

Zondag 27 juni - start om 19.45.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet op de dag zelf bekijken. Kan nou niet zeggen wanneer ik wel of niet kan!! Maaruh... Die dtm, die heeft niet iedereen. Dus kan niet iedereen mee oefenen?!? Weet niet of jullie er een reden voor hebben maar bv gt3 of een openwheel heeft iedereen gelijke kansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt weinig uit. DTM is bijna 1 op 1 vergelijkbaar met GT3/GT4. Alleen een betere grip, meer downforce etc. Daarbij is er in het kwartier kwalificatie voldoende tijd om te wennen.

Daarbij was er woensdagavond ook een test race georganiseerd. Iedereen heeft dus de gelegenheid gehad om de auto te testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Round 1 - Hockenheim GP

MURL - DTM Cup - Season 1

14vmurc.jpg

Race Informatie:

• Datum: dinsdag 23 juni 2015
  • Alternatieve datum**: donderdag 25 juni 2015 (optioneel)
  • Inschrijving: Geopend
  • Lobby open: 19.30
  • Race start: 19.45
  • Deelnemers: Michaelinho*, [MENTION=4486]Montass[/MENTION];, [MENTION=26518]Steven013[/MENTION];, [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION];, [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];, [MENTION=13971]Tom.[/MENTION];, [MENTION=32708]Glenn422[/MENTION];, [MENTION=6882]Keko[/MENTION];, [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];, [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION];, [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION];
  • Race format:
  • Kwalificatie: 15 minuten

• Warm-up*: 5 minuten

• Main Race: 8 rondes

• Warm-up*: 5 minuten

• Sprint Race: 4 rondes

* De warm-ups zijn ervoor om de laatste wijzigingen aan je set-up door te voeren. Denk hierbij aan je fuel load etc. De ervaring leert dat dit gedurende de kwalificatie vaak vergeten wordt.

** De alternatieve datum gaat alleen in als blijkt dat donderdag een beter moment is.

Hockenheim GP:

[YOUTUBE]1cZRNo92yGM[/YOUTUBE] [YOUTUBE]_UlGVdbNbvU[/YOUTUBE]

Aanvullende informatie:

• Regels: Houd rekening met de regels. Zie hier

• Puntentelling:

• 1e plaats - 10 punten

• 2e plaats - 6 punten

• 3e plaats - 4 punten

• 4e plaats - 3 punten

• 5e plaats - 2 punten

• 6e plaats - 1 punt

• Pole position - 1 punt

• Handige links:

Afsluiting:

Ik hoop door het verplaatsen van dit eerste raceweekend naar morgen op zoveel mogelijk deelnemers. Een competitie als deze werkt natuurlijk alleen als er er ook echt deelnemers zijn om mee te strijden. Dit eerste seizoen is een pilot. Na afloop van dit seizoen zal ik samen met jullie kijken of er dingen veranderd moeten worden. Degenen die zich nog niet hebben ingeschreven kunnen dat op ieder willekeurig moment alsnog doen. Ook als er al één of meerdere raceweekenden verreden zijn. Ik hoop op eerlijke, leuke en mooie races. Tot morgenavond!

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites