Glenn422 Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Waar kan ik jullie psn vinden? Dan kan ik wat mensen toevoegen! In t profiel kan ik t niet vinden? Mijn psn is MxGD22. Ik ga vanmiddag nog wel online. Wie nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Eerste post van dit topic ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn422 Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Shiiit! Tis nog vroeg he ?. Bedankt in iedergeval. Ga wat mensen toe voegen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn422 Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Zo. Iedereen toegevoegd. Dus laat die race maar komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Net thuis helaas. Zaterdagmiddag moet wel weer lukken denk ik. Wat is er zaterdagmiddag te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Nog niks gepland, maar als er meer mensen zijn wil ik wel weer wat rondjes rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn422 Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Vanavond iemand online? Vanmiddag zowat iedere keer in de eerste bocht eruit gebeukt door die kneusjes. Dus hoop vanavond is op een serieus potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Wij zijn nu online (Steven en ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn422 Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Ik kom ook zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn422 Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Was wel lache gister toch. Zolang t bij gt3 blijft kan ik jullie nog een beetje volgen ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Helaas, ik kan er morgen waarschijnlijk niet bij zijn. :( Volgende keer hopelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Vanmiddag mensen die zin hebben om wat rondjes te rijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Noem maar een tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Nou ja ik heb geen enkel idee hoe al die instellingen werken en wat handig is, dus ben vooral afhankelijk van iemand die goed kan hosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn422 Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Ik ben vanavond laat ook wel ff online. Nog iemand vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2015 (bewerkt) Helaas, ik kan er morgen waarschijnlijk niet bij zijn. :( Volgende keer hopelijk. Jammer, maar geen probleem. De opkomst gaat sowieso niet heel best zijn denk ik. Want ook Dans en Mark weten niet zeker over ze erbij zijn. Dan blijven alleen Jelle., ik, Montass en Steven over. Maak ik er zondag nog wel een tweede warm-up van ofzo. [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=32708]Glenn422[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Omdat er toch wel een hele hoop mensen niet kunnen zondag heb ik maar besloten om de race uit te stellen. Morgen kan er wel gewoon geracet worden voor de mensen die dat willen, maar deze telt dan nog niet mee voor het klassement. We kunnen deze race uitstellen naar volgende week zondag, maar we kunnen het ook komende week ergens plannen. Het zou fijn zijn als jullie even laten weten wanneer het jullie het best uitkomt. Maandag 22 juni - start om 19.45 Dinsdag 23 juni - start om 19.45 Woensdag 24 juni - start om 19.45 Donderdag 25 juni - start om 19.45 Vrijdag 26 juni - start om 19.45 Zondag 27 juni - start om 19.45. 20 juni 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Ik kan elke dag wel denk ik. Zorg wel dat ik er tijd voor maak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2015 [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Prima! Is voor jou ook makkelijker, hoef je morgen niet te haasten :clown:. En op deze manier kunnen Tom en Richard in ieder geval ook deelnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Alleen de maandag is voor mij niet mogelijk, de rest wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn422 Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Ik moet op de dag zelf bekijken. Kan nou niet zeggen wanneer ik wel of niet kan!! Maaruh... Die dtm, die heeft niet iedereen. Dus kan niet iedereen mee oefenen?!? Weet niet of jullie er een reden voor hebben maar bv gt3 of een openwheel heeft iedereen gelijke kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2015 Maakt weinig uit. DTM is bijna 1 op 1 vergelijkbaar met GT3/GT4. Alleen een betere grip, meer downforce etc. Daarbij is er in het kwartier kwalificatie voldoende tijd om te wennen. Daarbij was er woensdagavond ook een test race georganiseerd. Iedereen heeft dus de gelegenheid gehad om de auto te testen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Ik kan elke dag wel denk ik. Zorg wel dat ik er tijd voor maak. Geldt ook voor mij dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Ben er waarschijnlijk morgen ook niet bij. Althans het eerste gedeelte. Dinsdag donderdag en vrijdag voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2015 (bewerkt) Round 1 - Hockenheim GP MURL - DTM Cup - Season 1 Race Informatie: Datum: dinsdag 23 juni 2015 Alternatieve datum**: donderdag 25 juni 2015 (optioneel) Inschrijving: Geopend Lobby open: 19.30 Race start: 19.45 Deelnemers: Michaelinho*, [MENTION=4486]Montass[/MENTION];, [MENTION=26518]Steven013[/MENTION];, [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION];, [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];, [MENTION=13971]Tom.[/MENTION];, [MENTION=32708]Glenn422[/MENTION];, [MENTION=6882]Keko[/MENTION];, [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];, [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION];, [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; Race format: Kwalificatie: 15 minuten Warm-up*: 5 minuten Main Race: 8 rondes Warm-up*: 5 minuten Sprint Race: 4 rondes * De warm-ups zijn ervoor om de laatste wijzigingen aan je set-up door te voeren. Denk hierbij aan je fuel load etc. De ervaring leert dat dit gedurende de kwalificatie vaak vergeten wordt. ** De alternatieve datum gaat alleen in als blijkt dat donderdag een beter moment is. Hockenheim GP: [YOUTUBE]1cZRNo92yGM[/YOUTUBE] [YOUTUBE]_UlGVdbNbvU[/YOUTUBE] Aanvullende informatie: Regels: Houd rekening met de regels. Zie hier Puntentelling: 1e plaats - 10 punten 2e plaats - 6 punten 3e plaats - 4 punten 4e plaats - 3 punten 5e plaats - 2 punten 6e plaats - 1 punt Pole position - 1 punt Handige links: Kalender Uitslagen Algemeent klassement Afsluiting: Ik hoop door het verplaatsen van dit eerste raceweekend naar morgen op zoveel mogelijk deelnemers. Een competitie als deze werkt natuurlijk alleen als er er ook echt deelnemers zijn om mee te strijden. Dit eerste seizoen is een pilot. Na afloop van dit seizoen zal ik samen met jullie kijken of er dingen veranderd moeten worden. Degenen die zich nog niet hebben ingeschreven kunnen dat op ieder willekeurig moment alsnog doen. Ook als er al één of meerdere raceweekenden verreden zijn. Ik hoop op eerlijke, leuke en mooie races. Tot morgenavond! 22 juni 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Gaan jullie het ook live streamen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten